Mr. President™ Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 leter etter en natur katastrofe film ....... fryser og til is http://youtu.be/CWeruCCaKsY ja det e den:) tusen tusen takk har lagt å tenkt i hele natt no:D Wow, den så spennende ut. Skal lete etter den til sjøs (if you know what I mean ) Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Jeg husker en komedie jeg så engang på 90-tallet med mamma. Handlingen var i Afrika, og det var en av de folkeslagene med klikkespråk, og noe med at det kom hvite folk dit. Tror det var en eller to oppfølgere på den. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) Jeg husker en komedie jeg så engang på 90-tallet med mamma. Handlingen var i Afrika, og det var en av de folkeslagene med klikkespråk, og noe med at det kom hvite folk dit. Tror det var en eller to oppfølgere på den. Du tenker ikke på "Gudene må være gale"? Den har én etterfølger. Endret 30. juni 2012 av Al Capone Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Fantastisk morsomme filmer ihvertfall. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Fantastisk morsomme filmer ihvertfall. Indeed. Lenke til kommentar
partypete Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Så en film for lenge siden, en trist film men husker ikke hva den heter Handlet om to gutter som var gode venner da de var unge men så vokste de fra hverandre og han ene ble skolen kuleste og han andre ble ikke det. så etterhvert hadde han det så kjipt at han tok sitt eget liv. Så skjønte han "kule" at han hadde ikke vært den vennen han burde ha vært så han gikk fra å være den kule til å henge sammen med vennene til han "nørden" Tror filmens handling var noe sånt, usikker Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Så en film for lenge siden, en trist film men husker ikke hva den heter Handlet om to gutter som var gode venner da de var unge men så vokste de fra hverandre og han ene ble skolen kuleste og han andre ble ikke det. så etterhvert hadde han det så kjipt at han tok sitt eget liv. Så skjønte han "kule" at han hadde ikke vært den vennen han burde ha vært så han gikk fra å være den kule til å henge sammen med vennene til han "nørden" Tror filmens handling var noe sånt, usikker Første filmen jeg tenker på er To Save a Life. Lenke til kommentar
abandoned Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Lurer på en film, men har vage fakta å gå etter, men prøver likevel. Det jeg husker fra filmen er en ung dame som er forelska i en mann ( han er litt eldre). Det virker som filmen skal være basert på tiden mellom 50-70 tallet, kanskje før også. HUsker et gjerde laget av stein, tror huset som hu jenta oppholder seg i også var stein utenpå. tror hun bor sammen med foreldrene sine, og han mannen kommer en dag på døren, men hun tørr ikke be han inn, så de snakker fort på utsiden. Om jeg ikke husker feil aå må han reise et sted, og hun blir sammen men en mann. Men når han hun var forelsket i kommer tilbake møtes de i hemmelighet, og hennes kjæreste som er veldig sjalu, blir forbanna, og jeg tror han slår henne. Er usikker (såklart [] ), men mulig at filmen har noe med navnet til han mannlige karakteren i filmen. Husker ikke hvilket språk filmen var på, men tipper engelsk. Og tror også filmen skulle være fra et sånt sted, england, skotland eller noe slikt, grunnet steinmuren og huset. Noen som kan ha noe peiling på hvilken film jeg mener? Mener det er over 10 år siden jeg så den, gikk vell på NRK eller noe [] Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Har erget meg over at jeg ikke husker hva en film jeg så for et par år siden heter i det siste. Det eneste jeg husker er at Forest Whitaker står å filmer med et videokamera før det sprenges av en bombe under en scene. Noen som vet hva denne heter? ( Veldig lite info men håper noen husker akkuratt denne scenen. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Tar en råsjans her og prøver meg på en dokumentar som film, om det er greit. Har fått helt hjerneteppe her. Leter etter en dokumentar om en tidligere by i Asia eller noe som ikke hadde noen lover. I tillegg var det skittent der, folk bodde oppå hverandre, og man kunne såvidt se dagslys på grunn av de høye leilighetene oppå hverandre. Dokumentaren var på tysk eller noe med engelsk undertekst. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Vil tro det er Vantage Point du tenker på. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Vil tro det er Vantage Point du tenker på. Takk! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Er dette hentet fra en film? Så litt kjent ut, men jeg klarer ikke plassere dem. http://www.artige.no/bilde/4656 Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Ja, den er fra Despicable Me (2010) 1 Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 noen som vet hvilken film denne gifen kommer fra? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Dont be afraid of the dark tror jeg. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 (endret) takker har en til jeg lurer på. kanskje ikke så lett å se utifra en gif på 2 sec men prøver alikevel Endret 18. juli 2012 av hansol123 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Final destination 5. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) nice! takker en siste gif jeg har som jeg lurer på. Endret 19. juli 2012 av hansol123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå