stich_it Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) eller Platoon, eller Full Metal Jacket, eller Redd menig Ryan, eller Apocalypse Now, eller We Were Soldiers Once. Er ganske vanlig sene å ha med i krigsfilmer egnetlig, mener at alle jeg har nevnt nå (og flere til) har en slik scene i mer eller mindre groteske detaljer. *tillegg* har ikke Forrest Gump og en sånn scene? Endret 29. februar 2012 av stich_it Lenke til kommentar
SLi Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Hva heter denne filmen? Det er en krigsfilm.. Det jeg husker var at en amerikansk soldat hadde blitt skutt og innholdet i kroppen hadde falt sånn halveis ut. Så ropte han på moren hans ( Mommy, mom help etellerannet ). Noen som vet? Er ikke det Black Hawk Down? Nei, var nok ikke det. Filmen skal liksom være i WW2 tror jeg. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Det er vel en sånn scene i Saving Privat Ryan hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Jarik Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Hva heter denne filmen? Det er en krigsfilm.. Det jeg husker var at en amerikansk soldat hadde blitt skutt og innholdet i kroppen hadde falt sånn halveis ut. Så ropte han på moren hans ( Mommy, mom help etellerannet ). Noen som vet? Saving Private Ryan muligens. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Flags of our fathers? Husker du noen detaljer? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Må nesten har mer detaljer, ja, ettersom et tonn med krigsfilmer har sånne scener. 1 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Det var Saving Private Ryans var det! Takk. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Det var Saving Private Ryans var det! Takk. Saving Private Ryan* 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Det var Saving Private Ryans var det! Takk. Saving Private Ryan* Saving Ryans privates* 1 Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) OK...Det handler om noen ranere som tar noen gisler med seg opp i en heis. De havner i en skjult etasje med en morder-viking som er etter dem. Andre ting jeg husker fra filmen: - Vikingen har en disco-felle med spikre som kommer opp av bakken. - En av fangene er "Afla male" og kutter av seg armen. - Det er en rotte de prøver å drepe. (dreper den med zippo-bensin) - Det er en som mister hodet sitt av en svær hagesaks. Noen som har sett noe lignende? Hahaha, er dette en skrekkfilm? :!: Ja, på en måte. men den er hysterisk morsom! Noen flere ting jeg husker: - Rotten dreger rundt på hodet til han halshugde. - Det ene giselet er vikingens kone, de ofrer folkene og syr sammen ansiktshuden deres. - To av folkene inkludert alfaman roter på rommet til viking-morderen slik at han blir sur. Anything? Endret 29. februar 2012 av kmatis Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg vil drepe for å få tak i den filmen. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Det var Saving Private Ryans var det! Takk. Saving Private Ryan* -SNIP- Glem det Endret 29. februar 2012 av SLi Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) OK...Det handler om noen ranere som tar noen gisler med seg opp i en heis. De havner i en skjult etasje med en morder-viking som er etter dem. Andre ting jeg husker fra filmen: - Vikingen har en disco-felle med spikre som kommer opp av bakken. - En av fangene er "Afla male" og kutter av seg armen. - Det er en rotte de prøver å drepe. (dreper den med zippo-bensin) - Det er en som mister hodet sitt av en svær hagesaks. Noen som har sett noe lignende? Hahaha, er dette en skrekkfilm? :!: Ja, på en måte. men den er hysterisk morsom! Noen flere ting jeg husker: - Rotten dreger rundt på hodet til han halshugde. - Det ene giselet er vikingens kone, de ofrer folkene og syr sammen ansiktshuden deres. - To av folkene inkludert alfaman roter på rommet til viking-morderen slik at han blir sur. Anything? Var vist ingen som hadde peiling på hvordan film jeg pratet om. Men, jeg fant filmen til slutt. http://www.youtube.com/watch?v=9KmNJZ64N4Q Endret 29. februar 2012 av kmatis Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 OK...Det handler om noen ranere som tar noen gisler med seg opp i en heis. De havner i en skjult etasje med en morder-viking som er etter dem. Andre ting jeg husker fra filmen: - Vikingen har en disco-felle med spikre som kommer opp av bakken. - En av fangene er "Afla male" og kutter av seg armen. - Det er en rotte de prøver å drepe. (dreper den med zippo-bensin) - Det er en som mister hodet sitt av en svær hagesaks. Noen som har sett noe lignende? Denne har jeg sett! Prøver å huske hva den heter, men husker ikke. Så irriterende. Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 OK...Det handler om noen ranere som tar noen gisler med seg opp i en heis. De havner i en skjult etasje med en morder-viking som er etter dem. Andre ting jeg husker fra filmen: - Vikingen har en disco-felle med spikre som kommer opp av bakken. - En av fangene er "Afla male" og kutter av seg armen. - Det er en rotte de prøver å drepe. (dreper den med zippo-bensin) - Det er en som mister hodet sitt av en svær hagesaks. Noen som har sett noe lignende? Denne har jeg sett! Prøver å huske hva den heter, men husker ikke. Så irriterende. Som linket til ovenfor, så fant jeg den. "Botched". Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Så det nå ja. En eller annen grøsser leter jeg etter. Om en unge som er djevelen eller noe. Fosterfamiolien putter ungen i en stekeovn, men han blir akkurat reddet i tide. Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Så det nå ja. En eller annen grøsser leter jeg etter. Om en unge som er djevelen eller noe. Fosterfamiolien putter ungen i en stekeovn, men han blir akkurat reddet i tide. Case 39 i belive Lenke til kommentar
SLi Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Er en annen film jeg leter etter Det var også en grøsser tror jeg.. Husker bare et lite klipp for det kom masse maur eller kanskje skorpioner. Så helte han en hel bensinkanne på dem og kastet zippo lighteren på dem.. Dette var i ørkenen. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Litt usikker, men kan det være Raiders of the Lost Ark eller The Mummy? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Har en film jeg ønsker identifisert. Så den når jeg var ung, så beklager dårlig informasjon. Det er en tegnefilm som handler om en hund og eieren sin. Handlingen er satt til et vinterland. Alaska kanskje? Husker ikke så mye mer enn det, annet at de også blir angrepet av en bjørn i filmen og det er en asiatisk tegnestil. Ikke overdreven anime, men man ser at det er asiatisk. Noen som kjenner til denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå