Ceciliee Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Prøver å finne igjen en film jeg så for sånn 5 år siden ellernoe.. Det eneste jeg husker fra den er at det handler om en tenåringsjente, en litt røff en, som skal ta hevn på en fyr (lurer på om han hadde voldtatt ellernoe?) Hun binder han fast på spisebordet inne i hans eget hus, og etterhvert ender det med at hun klarer å få han til å frivillig hoppe ned fra taket for å ta livet av seg selv. Noen som vet?? 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Hard Candy. Bra film. Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 leter etter en film, tror jeg.. kan hende det er en serie men jeg blir gal hvis jeg ikke finner ut av det det eneste jeg husker er at moren/konen (en dame i hvertfall) forteller til noen at "han" spurte når han var liten "what was captain hooks name befor he got the hook" noen som vet hvor det sitatet er i fra???? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Hva het denne igjen?: -Handler om opptøyer mot G9/G7 møter eller noe sånt i en by i USA, tror det var Chicago. -Skuespillere var bl.a. André 3000 og Ray Liotta. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Hva het denne igjen?: -Handler om opptøyer mot G9/G7 møter eller noe sånt i en by i USA, tror det var Chicago. -Skuespillere var bl.a. André 3000 og Ray Liotta. google søk på andre 300 og Ray Liotta ga denne siden: reelz som foreslår Battle in Seattle Endret 24. februar 2012 av stich_it Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Hva het denne igjen?: -Handler om opptøyer mot G9/G7 møter eller noe sånt i en by i USA, tror det var Chicago. -Skuespillere var bl.a. André 3000 og Ray Liotta. google søk på andre 300 og Ray Liotta ga denne siden: reelz som foreslår Battle in Seattle Battle in Seattle var det, ja. Takk 1 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Er på jakt etter en film jeg husker lite av. Det eneste jeg husker er at det er personer som har tid på seg til å gjøre noe, og de får mer tid til å leve når de utfører noe. Noen som vet? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Det var filmen jeg var på ute etter! Tusen takk! Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Leter etter en krigsfilm (Tror det var vietnam eller noe) Hvor det var en gjeng som satt i et lite skur / hytte nede ved en elv tror jeg og spillte russisk rulett med våpen. Tror de som spillte var fanger. Tror det er en gammel film også. Noen som har en liten aning på hva jeg er inne på? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Leter etter en krigsfilm (Tror det var vietnam eller noe) Hvor det var en gjeng som satt i et lite skur / hytte nede ved en elv tror jeg og spillte russisk rulett med våpen. Tror de som spillte var fanger. Tror det er en gammel film også. Noen som har en liten aning på hva jeg er inne på? The Deer Hunter (1978) - http://www.imdb.com/title/tt0077416/ 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Hva het denne?: -Skrekkfilm -På starten er det en jente som er på overnatting hos den andre. Går ned for å ta telefon. På telefon sier moren at hun skal finne fram en kjole fra skapet elns, og i skapet ligger venninnen død. 1 Lenke til kommentar
Christin13 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 ÅH, takk! Jeg har lurt på en film eller om det var en serie siden 70-tallet!! Jeg tror det var en italiensk film (kan ha värt serie)ett stort drama i svart/hvitt, der det var hester på skinner! Mener at det må ha värt innspilt innendörs, og alt jeg husker er akkurat dette att det var kunstgjorde hester som gikk på skinner, og musikken husker jeg fortsatt, men litt vanskelig å dele i inlegget her.. Det ble vist på nrk på 70-tallet. Kan det ha värt Fellini? (har lett som en gal, men finner det ikke) En gledens dag om noen kan hjelpe meg da det gjorde stort inntrykk på meg. Hilser Christin Lenke til kommentar
Christin13 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Leter etter en krigsfilm (Tror det var vietnam eller noe) Hvor det var en gjeng som satt i et lite skur / hytte nede ved en elv tror jeg og spillte russisk rulett med våpen. Tror de som spillte var fanger. Tror det er en gammel film også. Noen som har en liten aning på hva jeg er inne på? Japp! Det må väre Deerhunter! Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 OK...Det handler om noen ranere som tar noen gisler med seg opp i en heis. De havner i en skjult etasje med en morder-viking som er etter dem. Andre ting jeg husker fra filmen: - Vikingen har en disco-felle med spikre som kommer opp av bakken. - En av fangene er "Afla male" og kutter av seg armen. - Det er en rotte de prøver å drepe. (dreper den med zippo-bensin) - Det er en som mister hodet sitt av en svær hagesaks. Noen som har sett noe lignende? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Haha, det høres ut som en fantastisk film :!: Endret 29. februar 2012 av TMB Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 OK...Det handler om noen ranere som tar noen gisler med seg opp i en heis. De havner i en skjult etasje med en morder-viking som er etter dem. Andre ting jeg husker fra filmen: - Vikingen har en disco-felle med spikre som kommer opp av bakken. - En av fangene er "Afla male" og kutter av seg armen. - Det er en rotte de prøver å drepe. (dreper den med zippo-bensin) - Det er en som mister hodet sitt av en svær hagesaks. Noen som har sett noe lignende? Hahaha, er dette en skrekkfilm? :!: Lenke til kommentar
SLi Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Hva heter denne filmen? Det er en krigsfilm.. Det jeg husker var at en amerikansk soldat hadde blitt skutt og innholdet i kroppen hadde falt sånn halveis ut. Så ropte han på moren hans ( Mommy, mom help etellerannet ). Noen som vet? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Hva heter denne filmen? Det er en krigsfilm.. Det jeg husker var at en amerikansk soldat hadde blitt skutt og innholdet i kroppen hadde falt sånn halveis ut. Så ropte han på moren hans ( Mommy, mom help etellerannet ). Noen som vet? Er ikke det Black Hawk Down? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå