Need44speed Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Det der minner meg om noe ekstremt crappy jeg så på gamestop, en bruktfilm. DEn het FEAR og det var bilde av en mann med treansikt på forsiden. Så vidt jeg vet står det ikke noe om den på internett, sært. Men egentlig tror jeg det er fra zombieland det bildet der 1 Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Er Zombieland ja Googler man zombieland og clown så kommer den karakteren opp med en gang. 1 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Damen prøver forgjeves å finne ut navnet på en film hun har sett. Hun er litt usikker på handlingen men det er ca noe sånt som dette: Et eller annet krasjer med jorden (fly?), og folk tror at det er aliens eller noe sånt og at dette er jordens undergang. De flykter ned i kjelleren der de blir verende i flere år(?). Faren hadde vistnok en fluktklar kjeller med masse mat osv. Etter en stund går sønnen opp og ut av kjelleren. Usikker på hva som skjer etter dette.. Noen som har peiling på hva dette kan være? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Damen prøver forgjeves å finne ut navnet på en film hun har sett. Hun er litt usikker på handlingen men det er ca noe sånt som dette: Et eller annet krasjer med jorden (fly?), og folk tror at det er aliens eller noe sånt og at dette er jordens undergang. De flykter ned i kjelleren der de blir verende i flere år(?). Faren hadde vistnok en fluktklar kjeller med masse mat osv. Etter en stund går sønnen opp og ut av kjelleren. Usikker på hva som skjer etter dette.. Noen som har peiling på hva dette kan være? Høres ut som Blast from the Past (1999) Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Må være den ja. Takker. Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Noen som kjenner igjen en film utifra denne vage beskrivelsen: Jeg husker at en av hovedrollepersonene (tror han var en form for politi) står utenfor en bank (tror jeg) med en sånn stor kjøreport og sier ifra til vakten at de blir ranet, vakten er skeptisk, men så noen få sekunder senere går alarmen og ranerne flykter avgårde i en slik pengetransportbil. De tar opp jakten men såvidt jeg kan huske er alt de finner en tom pengebil med noen få sedler igjen, bilen gjemt i noe buskas og et par hjulspor som forsvinner ganske fort. Endret 6. januar 2012 av jvc1986 Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Noen som kjenner igjen en film utifra denne vage beskrivelsen: Jeg husker at en av hovedrollepersonene (tror han var en form for politi) står utenfor en bank (tror jeg) med en sånn stor kjøreport og sier ifra til vakten at de blir ranet, vakten er skeptisk, men så noen få sekunder senere går alarmen og ranerne flykter avgårde i en slik pengetransportbil. De tar opp jakten men såvidt jeg kan huske er alt de finner en tom pengebil med noen få sedler igjen, bilen gjemt i noe buskas og et par hjulspor som forsvinner ganske fort. Minner om Beverly Hills Cop 2. Her er kan du se når bilen kommer kjørende gjennom porten og chase scenen som følger. http://www.youtube.com/watch?v=UdjoiRK1aXg Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Å herregud, selvfølgelig er det den! Også jeg har som sikkert har sett de 5-6 ganger.. Takk!! Lenke til kommentar
Slykz Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Filmen handler om et hotel som har en hjemsøkt heis. Husker ikke så mye men husker noen hoder som ble klemt av mellom heis dørene osv.. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Leter etter en film jeg så i starten av år 2000. Filmen var eldre enn det, men jeg husker ikke hvor gammel. Jeg mente først den het noe som "Bigfoot" el, men jeg tror ikke det er det. Det er IKKE en westernfilm ellernoe sånn. Jeg husker to spesielle ting fra filmen. 1. Det var en av de slemme gutta som hadde en mynt han hadde slipt i kantene slik at den var skarp, og han ga noen et kutt i fjeset med den. 2. De var inne på en slags fiskefabrikk(el.) og sloss, og det kastet fisker på hverandre osv. I tillegg hang det et grovt fiskenett fra taket. Grunnen til at jeg trodde den het bigfoot, er at jeg mener hovedperosnen hadde svære føtter, og han ble kalt Bigfoot (tror jeg) Noen idéer om hvilken det kan være? .\ Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 husker en film som det var en båt som sank fordi det var en kjempebølge! en skikkelig storm! dem klarte og komme seg ut av den også ble det litt bedre men så kom det en gigant bølge og sank båten! noen som veit filmen? Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 husker en film som det var en båt som sank fordi det var en kjempebølge! en skikkelig storm! dem klarte og komme seg ut av den også ble det litt bedre men så kom det en gigant bølge og sank båten! noen som veit filmen? The Perfect Storm? 1 Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Thank you Your Welcome Bra film, må se den igjen snart, takker for påminnelsen 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 http://www.1channel.ch/ Bare og se film der! jeg pleier og se filmer der og tv serier 2 Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 http://www.1channel.ch/ Bare og se film der! jeg pleier og se filmer der og tv serier Ohh nice Virket som en fin side. Skal sjekkes ut, takker Lenke til kommentar
negnirty Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Lurer på en forholdsvis ny film jeg så for kanskje et halvår siden, jeg ikke klarer å huske tittelen på. Handler om en mann som får en lapp eller noe, og de blir med i et slags russisk rulett-spill, der folk står i ring og sikter på personen foran seg. Last man standing vinner osv. Folk satser penger på hvilken spiller som vinner. Noen? Lenke til kommentar
akselme Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Lurer på en forholdsvis ny film jeg så for kanskje et halvår siden, jeg ikke klarer å huske tittelen på. Handler om en mann som får en lapp eller noe, og de blir med i et slags russisk rulett-spill, der folk står i ring og sikter på personen foran seg. Last man standing vinner osv. Folk satser penger på hvilken spiller som vinner. Noen? The Deer Hunter blir vell litt gammel om den du så var relativt ny. "13" med Jason Statham? Lenke til kommentar
negnirty Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Lurer på en forholdsvis ny film jeg så for kanskje et halvår siden, jeg ikke klarer å huske tittelen på. Handler om en mann som får en lapp eller noe, og de blir med i et slags russisk rulett-spill, der folk står i ring og sikter på personen foran seg. Last man standing vinner osv. Folk satser penger på hvilken spiller som vinner. Noen? The Deer Hunter blir vell litt gammel om den du så var relativt ny. "13" med Jason Statham? Thanks! 13 var det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå