Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter

haarod

Anbefalte innlegg

Film som handler om en mann som på en eller annen måte får tak i en nummersekvens, utifra disse nummerne finner han ut at de på en måte forteller han hva som kommer til å skje fremover.

Tror den er fra det siste tiåret, uten at jeg skal si det helt sikkert.

Noen som har en idè om hvilken film det kan være?

Husker desverre ikke hvem som spilte rollen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Film som handler om en mann som på en eller annen måte får tak i en nummersekvens, utifra disse nummerne finner han ut at de på en måte forteller han hva som kommer til å skje fremover.

Tror den er fra det siste tiåret, uten at jeg skal si det helt sikkert.

Noen som har en idè om hvilken film det kan være?

Husker desverre ikke hvem som spilte rollen

Knowing ?

Lenke til kommentar

Leter etter navn på en film jeg så på kino i ca 2006.

Hovedrollen er en mann me mørkt hår i 30 års alderen.

Filmen handler om at han blir innlagt på sinnsykehus, så blir han sendt inni sånn "lik hål" å der inne kan han se fortiden/framtiden. Han vet han skal dø men ikke hvordan, å skal da avverge dette, prøve å finne ut hvordan. Han treffer også en liten pike i desse "drømmene" til slutt sklir han på is eller noe sånt å dør da. Dette er ikke noen actionfilm

Lenke til kommentar

par Filmer jeg ikke vet navne på som jeg ønsker og finne igjen

1: Jeg vet ikke så mye om filmen, men er omtrent midten på 90tallet kansje, en gutt som får/finner en penge sjekk, som han gjør

om på og redigerer siffer`ene så han blir rik, han er kansje 10-14år? noen som kansje vet hvilken dette er?

2: amerikansk rans film, di kidnapper en dame som først er helt fra seg, og som plutselig skal bli med som kriminell, hun er gift mener jeg ,men lever kjedlig og er ulykkelig så suns det va gøy med en annen hverdag og blir sammen med den ene raneren?

er en gjeng på 6-8 menn kansje? og hun damen som blir med, raner en del banker såvidt jeg husker, 90 tallet dette og om jeg husker rett

3: Denne blir kansje litt vanskelig, 90tallet tidlig 2000? En mann som flere prøver og drepe hele tiden, tidlig i filmen er han skadet,

er på en ødeplass/landet en plass, mye enger og siloballer, treffer på en "redneck" som han får haik med som kjører en stygg pickup/bobil, husker ikke helt.

filmet mye i by, mye action og skyting, han treffer en dame som er med ann, ser for meg skuespiller, men ingen navn dessverre

Noen som kan hjelpe meg her :)

takk får svar

Lenke til kommentar

Denne er litt diffus:

Skallet gutt i Irland (eller UK), svært fattig, har en bror.

Mister faren sin eller noe i den duren.

Eksepsjonel lysbruk i filmen. Mener å huske at gutten heter Charlie og at det også er en del av tittelen.

Lenke til kommentar

Jeg trenger hjelp til å finne en film!! :-)

Den er gammel, sist jeg så den må jeg ha vært under ti. Jeg tror det er en Disney-film, men er litt usikker.

Det er cartoon, og jeg husker bare en scene fra filmen!

En rev med caps (evnt kanskje klær..) Som skater rundt i byen. Han har møtt en annen jenterev, og jeg husker at en står på skateboardet og en annen dytter bak, men de synger noe som jeg tror er noe sånn som "hubba hubba" - eller noe i den duren.

Jeg vet dette ble litt lite informasjon, har lett meg i hjæl på google.

Lenke til kommentar

3: Denne blir kansje litt vanskelig, 90tallet tidlig 2000? En mann som flere prøver og drepe hele tiden, tidlig i filmen er han skadet,

er på en ødeplass/landet en plass, mye enger og siloballer, treffer på en "redneck" som han får haik med som kjører en stygg pickup/bobil, husker ikke helt.

filmet mye i by, mye action og skyting, han treffer en dame som er med ann, ser for meg skuespiller, men ingen navn dessverre

Minner meg på Se7en.

Lenke til kommentar

Denne er litt diffus:

Skallet gutt i Irland (eller UK), svært fattig, har en bror.

Mister faren sin eller noe i den duren.

Eksepsjonel lysbruk i filmen. Mener å huske at gutten heter Charlie og at det også er en del av tittelen.

Kan det være This is England?

Hvis ikke, så anbefaler jeg deg å se den...kanon film!

Jeg var helt på viddene, det var denne: http://www.imdb.com/title/tt0145653/

Tips notert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...