Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter

haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En jeg kjenner snakket en gang om en film. Den handlet om en mann som var strandet på en øde øy. Dog lå denne øya rett utenfor en storby, så han kunne se rett inn på byen, men han ble selv ikke oppdaget. Han trodde denne filmen var sør-koreansk, men han var ikke helt sikker. Jeg kunne tenke meg å se den, men jeg vet ikke noe mer enn det jeg nettopp sa.

Castaway on the Moon (2009) - http://www.imdb.com/title/tt1499666/

Ville bare takke igjen. Fikk sett den i dag, og den var virkelig fin. Tusen takk for at du hjalp meg med å finne den.

Lenke til kommentar

Husker engang for kanskje 3 år siden. jeg så en film på TV3 det var i ørken i araberland også så dem jettfly? f35 eller hva det var, så stjelte dem flyet og skøyt rakett på porten for og komme seg ut. Noen som veit hva den heter?

offtopic

men allikevel..

en film fra 1985 og du bruker f35 i beskrivelsen....

tidenens dårligste beskrivelse...?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg mener å huske en film om en gruppe mennesker som av ulike årsaker havnet på en bensinstasjon midt ute i intet, langs en vei i USA. De måtte forberede seg på et zombieangrep, og gjemte seg blant annet på taket. Det kan hende jeg husker feil, men jeg mener en engel var innblandet (jordens undergang?).

Noen som aner hva jeg snakker om?

Lenke til kommentar

Jeg mener å huske en film om en gruppe mennesker som av ulike årsaker havnet på en bensinstasjon midt ute i intet, langs en vei i USA. De måtte forberede seg på et zombieangrep, og gjemte seg blant annet på taket. Det kan hende jeg husker feil, men jeg mener en engel var innblandet (jordens undergang?).

Noen som aner hva jeg snakker om?

Huff ja.

Filmen heter Legion

http://www.youtube.com/watch?v=tGE_zSdCzDU

Endret av AvidGamer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser etter en zombie film med mark zuckerberg, han møter sener en rambo aktig fyr med MYE muskler, han må bla drepe kjærsten sin/en han liker. Og under fimen så kommer det flere "tips". De blir også lurt flere ganger av 2 jenter

nvm zombieland!

Endret av Stalthy
Lenke til kommentar

Ser etter en zombie film med mark zuckerberg, han møter sener en rambo aktig fyr med MYE muskler, han må bla drepe kjærsten sin/en han liker. Og under fimen så kommer det flere "tips". De blir også lurt flere ganger av 2 jenter

nvm zombieland!

WTF? Mark Zuckerberg er ikke skuespiller....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...