Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter

haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en stund siden så jeg litt av en film på tven, husker ikke hva den heter. Men den er norsk. Det handler om en ungdom som visst nok starter et "firma" eller noe hvis jeg husker riktig. Der han skal banke stefedre eller noe. Så drar han og gjør det da, så har han med film kamera og balltre trur jeg og så vil ikke han som "tilkalte" han ungdommen det likevel men så gjør han det. osv... Så kommer politiet, og så stikker han av med en kompiss som er mye eldre så følger polti etter. Så stopper de så husker jeg ikke mer ...

Vel haha håper noen kjenner igjen filmen eller serien eller hva det er. Den er litt gammel trur jeg.

Håper på svar da

Lenke til kommentar

Leter etter en skrekkfilm/thriller om en mann (muligens hillbilly) med en trailer (sannsynligvis) som dreper folk og gjemmer de i en brønn-ish greie i bakken. Han følger etter tre ungdommer og presser de av veien, og så finner de ut hvor han bor. Og så finner de brønn-ish tingen og ene jenta faller ned i alle likene.

Anyone? :)

Lenke til kommentar

Heihei.

Jeg husker når jeg var liten så så jeg en liten tegneserie på en Disneyfilm.

Det var om ei heks og en gryte i en liten by. Så var det en liten gutt eller jente. Heksen var ute ett ærend tror jeg(?) Så fikk den ungen tak i gryta og gjorde sånn at det ble spaghetti over hele byen.

Folk spiste og spiste med det ble bare mer og mer Spaghetti

Ringer det noen bjelle i det hele tatt?

Mvh Liselotte:)

Lenke til kommentar
Leter etter en film.Er en slags moderne westernfilm i Kina. Den gikk på kinoer for en 5-8 år siden og er litt morsom egentlig.Noen som kan hjelpe meg? :p
Er ikke så enkelt som Kung Fu Hustle?
Eller The Good, The Bad, The Weird (2008)

Leter etter en film.Er en slags moderne westernfilm i Kina. Den gikk på kinoer for en 5-8 år siden og er litt morsom egentlig.Noen som kan hjelpe meg? :p
Shanghai Noon?

Det var Kung Fu Hustle, se to svar lenger opp. :--)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478

Den eneste jeg kom til å tenke på er "Taran og den sorte gryte", men det er helt sikkert feil.

Nei er ikke det heller vet du:s er sånn liten snutt på 15 min ca (tror jeg). Ikke en lang disneyfilm. men sånn som liten film med Donald/Mikke/Langbein.

Husker bare enkelte ting. å da blir jo alt så mye mer vanskelig:/

Er det snakk om en klassiker eller en nyere greie?

Lenke til kommentar

Leter etter en film om en fyr som har bodd hele livet sitt hjemme med morra si. Og som plutselig ut i verden. Mener på at han som spilte han ble nominert til oscar ?

Husker også at karakteren hadde høyt hår og her bob eller bobby ?

Noen som har peiling ?

Lenke til kommentar

Heihei.

Jeg husker når jeg var liten så så jeg en liten tegneserie på en Disneyfilm.

Det var om ei heks og en gryte i en liten by. Så var det en liten gutt eller jente. Heksen var ute ett ærend tror jeg(?) Så fikk den ungen tak i gryta og gjorde sånn at det ble spaghetti over hele byen.

Folk spiste og spiste med det ble bare mer og mer Spaghetti

Ringer det noen bjelle i det hele tatt?

Mvh Liselotte:)

Høres ut som Strega Nona.

Lenke til kommentar

Den eneste jeg kom til å tenke på er "Taran og den sorte gryte", men det er helt sikkert feil.

Nei er ikke det heller vet du:s er sånn liten snutt på 15 min ca (tror jeg). Ikke en lang disneyfilm. men sånn som liten film med Donald/Mikke/Langbein.

Husker bare enkelte ting. å da blir jo alt så mye mer vanskelig:/

Er det snakk om en klassiker eller en nyere greie?

Det er en slags klassiker. IKKE noe nytt tøv som er ute å går.

Det minner meg om noe virkelig gammelt. Det var jo på Vhs så er nok ikke noe nytt:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...