sneipen92 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hei godtfolk Leter etter en film jeg så for lenge siden. Den handler om bankranere, jeg husker ikke mye men et par ting: 1. På et tidspunkt så raner han ene en bank kun med en spritusj 2. Det blir utlovet dusør til de som klarer å fange bankranerne, så da er det en av bankranerene som angir de andre, så de får dusøren for så å fake sin egen død og stikke av med alt! Anyone? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Det er vel knallfilmen Bandits fra 2001 det der. Lenke til kommentar
pepperkaken Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Har svake barndomsminner av en film jeg så på gutterommet for mange år siden. Har bare få ting som kan lede til hva filmen heter, men prøver desperat å finne det ut. Håper noen kommer på hvilken det er Sjangeren var skrekk tenker jeg. Noe av det jeg husker er at det røde stand-by lyset på tv-ene får folk til å bli helt stive for så å gjøre dem til støv. Samtidig er det vel noen etterforskerer som prøver å finne ut hva som skjer med disse ofrene rundt om kring i USA. På slutten mener jeg å huske at en eller annen person prøver å ta over verden etter han har gjenoppstått fra de døde eller noe sånt. Han ser nesten ut som en alien eller noe Håper på noe svar Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Har svake barndomsminner av en film jeg så på gutterommet for mange år siden. Har bare få ting som kan lede til hva filmen heter, men prøver desperat å finne det ut. Håper noen kommer på hvilken det er Sjangeren var skrekk tenker jeg. Noe av det jeg husker er at det røde stand-by lyset på tv-ene får folk til å bli helt stive for så å gjøre dem til støv. Samtidig er det vel noen etterforskerer som prøver å finne ut hva som skjer med disse ofrene rundt om kring i USA. På slutten mener jeg å huske at en eller annen person prøver å ta over verden etter han har gjenoppstått fra de døde eller noe sånt. Han ser nesten ut som en alien eller noe Håper på noe svar Lenge siden jeg har sett filmen, men er ikke det Halloween 3? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Blir meget imponert hvis noen klarer denne, men er vel verdt et forsøk: En scene jeg så på tv for lenge siden: To (fremmede for hverandre tror jeg) personer, en ung mann og en ung dame, møtes i et rom med mye rødfarge. En av dem sitter i en vinduskarm/avsats/el. Det er en forholdsvis lang dialog som går ut på noe litt filosofisk eller livet til en av personene eller noe slikt. En ganske talky film tror jeg. Lenke til kommentar
koots Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Bringer denne fram i lyset igjen i håp om at noen kjenner den igjen. Det var et loft/sovesal med mange senger, inne i madrassen til sengene var det mennesker. Var også en retard kar som satt på loftet/sovesalen. Var også et rom hvor folk ble holdt fanget og det så ut som om huden foran magen og brystet var kuttet opp og holdt åpen ved hjelp av kroker, men dette var falskt. Var flashbacks (tror jeg) til en gutt som hadde gjort noe lignende med en mus/rotte til et skoleprosjekt. Hovedpersonen var en dame, mens slemmingen var en mørkhåret mann. Var også minst en annen dame, og muligens en mann også. Lenke til kommentar
pepperkaken Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Har svake barndomsminner av en film jeg så på gutterommet for mange år siden. Har bare få ting som kan lede til hva filmen heter, men prøver desperat å finne det ut. Håper noen kommer på hvilken det er Sjangeren var skrekk tenker jeg. Noe av det jeg husker er at det røde stand-by lyset på tv-ene får folk til å bli helt stive for så å gjøre dem til støv. Samtidig er det vel noen etterforskerer som prøver å finne ut hva som skjer med disse ofrene rundt om kring i USA. På slutten mener jeg å huske at en eller annen person prøver å ta over verden etter han har gjenoppstått fra de døde eller noe sånt. Han ser nesten ut som en alien eller noe Håper på noe svar Lenge siden jeg har sett filmen, men er ikke det Halloween 3? Nei er ikke den.. men takk for svar Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Er ikke så alt for lenge siden jeg så denne filmen, den er laget etter 2000. Handler om en person som ikler seg en hvit maske, og alle er religiøse utenom ham, så han må snike seg rundt i byen for at det ikke skal bli oppdaget. Husker ikke så veldig mye av handlingen. Hovedpersonen hadde base/gjemte seg i et tårn eller noe i den duren. Slutten handler om at dette er hans egen alternative virkelighet, at han er psykisk syk el. Husker også at han mot slutten prøvde å skyte noen som satt på en kafe, gjennom et vindu. Noen som kan huske hva filmen heter? Mener på at tittelen er et mannsnavn. Lenke til kommentar
Fylla Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hei, lurer på om noen vet navn på denne filmen , eller er en short movie. jeg mener at den er skrevet av stephen king samt noen andre skrekk skrivere men ihvertfall det jeg husker fra den var at det var et uvanlig kvinnemenneske med et freaky annsikt som var på tur og bli drept men så dukket det opp en mann som reddet henne fra denne fyren og han tok henne med hjem|legevakta, etter det tok han henne hjem til sitt hjem der hun spiste katten hans samt nabo jenta og til slutt så klarer han ikke mer og skal til og gjøre det samme som den første fyren, drepe henne og i det han skal ta knekken på henne så dukker det opp en annen fyr, en jeger tror jeg det var som skjøt denne mannen og hun ble med ham. noen som har en clue om hva slags film jeg snakker om? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hei, lurer på om noen vet navn på denne filmen , eller er en short movie. jeg mener at den er skrevet av stephen king samt noen andre skrekk skrivere men ihvertfall det jeg husker fra den var at det var et uvanlig kvinnemenneske med et freaky annsikt som var på tur og bli drept men så dukket det opp en mann som reddet henne fra denne fyren og han tok henne med hjem|legevakta, etter det tok han henne hjem til sitt hjem der hun spiste katten hans samt nabo jenta og til slutt så klarer han ikke mer og skal til og gjøre det samme som den første fyren, drepe henne og i det han skal ta knekken på henne så dukker det opp en annen fyr, en jeger tror jeg det var som skjøt denne mannen og hun ble med ham. noen som har en clue om hva slags film jeg snakker om? Det er vel Masters of Horror: Jenifer. Dette er episode 4 fra sesong 1. Den er forøvrig laget av Dario Argento. 1 Lenke til kommentar
trop-x Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hei. Noe jeg lurer på og. Det var en familie som var på ferie,og de bodde i et hus,og de fant et brettspill, og de begynte å spille det,og alt som skjedde i spillet skjedde i virkeligheten også. Det involverte jordskelv og elefanter,og alt mulig greier,. Mer husker jeg ikke.tror den var lagd sånn 1990 ellno. Takk:) Lenke til kommentar
trop-x Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jumanji Ah!,det har jeg lurt på i flere år,haha,takk mann. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Ehem, dame, men ellers værsegod Lenke til kommentar
haxmed Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hei! Jeg så en film for en stund tilbake om 2 stk afrikanere som røyker hasj og så dør han ene av at han tar fyr og blir overkjørt av en buss. Så skal kameraten på college og sliter. Så han røyker kamerantens aske og han kommer frem når han blir røyka og hjelper han med college! utrolig løyen film. Er laget en stund tilbake.. Vet noen hva filmen heter og vet hva jeg mener ? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 How High (2001) - http://www.imdb.com/title/tt0278488/ Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hei. Jeg tror filmen kommer fra 80-tallet. Det handler om hekser, riddere, borger osv... På slutten så forandrer en heks alle ridderne etc. til griser. Men heksen på den gode siden gjør de alle til mennesker igjen. Filmen har en del rare karakterer som ligner på de fra "He-Man and the master of the universe". Veldig dårlig forklart av meg men... Lenke til kommentar
Leenelp Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hei! Trenger hjelp med å finne en film. Husker ikke så mye av den Har letet meg ihjel av det eg husker, men det er jo ubrukelig å finne. Anyways. Filmen handler om 3 brødre ( som er ganske kjekke, hehe. 2 litt eldre og en lillebror) som er på tur i skogen ( de filmer selv der mener eg). ( Ene sangen som er med er Born to be wild, mener han ene synger på den) Ellers husker jeg ikke så mye. Noen har snakket om at den heter villmarkens sønner eller noe, men jeg finner det virkelig ikke ut. Har du noe mulighet til å huske hva filmen heter? Eller noen av skuespillerene??? Filmen er gammel, mener den ble laget før 2000 vertfall. Jeg er fødd i 92 så den var liksom laget sånn at jeg kan ha sett den på de årene TUSEN TAKK FOR ALL HJELP SOM KOMMER OPP Svar gjerne med youtube linker, eller navn til skuespiller ( eller filmen såklart.) Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Willow (1988) - http://www.imdb.com/title/tt0096446/ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå