^fmj Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Prøver igjen, har prøvd før uten hell, men en stund siden nå. Har ikke mye detaljer: - En bil, type sykebil-størrelse som blir ombygd til en slags tanks med våpen. Man kunne f. eks. skli ut på sidene med maskingevær e.l. og mose på. Fronten hadde bare et smalt avlangt vindu. Mer har jeg ikke. Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Prøver igjen, har prøvd før uten hell, men en stund siden nå. Har ikke mye detaljer: - En bil, type sykebil-størrelse som blir ombygd til en slags tanks med våpen. Man kunne f. eks. skli ut på sidene med maskingevær e.l. og mose på. Fronten hadde bare et smalt avlangt vindu. Mer har jeg ikke. Høres ut som A-Team-episoden hvor de låses inni en gruve. Endret 20. september 2010 av cbastus Lenke til kommentar
fionel Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 jeg husker jeg så en film for en 6-7 års tid tilbake på tv. dennne handlet om en jente 15-17 år) som ble mobbet på skolen og vi fikk liksom inblikk i hennes hverdag og hvordan hun og familien taklet dette. denne jenta slet også psykisk og vi så på en måte hvordan hennes tankegang fungerte. jeg mener å huske at filmen endte med at denne jenta tok sitt eget liv. problemet nå er at jeg ikke husker hva denne filmen heter, og jeg skulle gjerne sett denne igjen da det var skikkelig bra. Noen her inne som har sett den og vet hva den heter ? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Prøver igjen, har prøvd før uten hell, men en stund siden nå. Har ikke mye detaljer: - En bil, type sykebil-størrelse som blir ombygd til en slags tanks med våpen. Man kunne f. eks. skli ut på sidene med maskingevær e.l. og mose på. Fronten hadde bare et smalt avlangt vindu. Mer har jeg ikke. Høres ut som A-Team-episoden hvor de låses inni en gruve. 201 "Diamonds 'n' Dust" Ron Satlof Patrick Hasburgh September 20, 1983 The daughter of a murdered mine owner hires the A-Team to help her with her inherited diamond mine in South Africa. In order to get the mine up and running, the A-Team must transport dynamite to it, but they are opposed by a ruthless businessman and his henchmen. Den? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Så en trailer fra en film på 80-tallet, der en kvinne i rød kjole grabber en tenåringsgutt i skrittet så han skjærer grimaser. Tror det var Michael J. Fox, men er ikke sikker. Noen som vet hva det var? Lenke til kommentar
SSSMonkey Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Film om noen som jobber på fastfood restaurant, noe ala Clerks II. De har en lek der de viser ballene til hverandre og hvis den andre ser på de, så kan han som viste slå den andre (eller noe sånt). Anyone? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Waiting... (2005) Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Hei, fått i oppgave av en kompis og finne navnet på en film han så for leeenge siden og han husker kun dette: er en delvis komedie der den amerikanske regjeringen har laget et dataprogramm som kan styre mennesker. så skjer det videre at en student klarer å hacke programmet og endrer programmet slik at han kan styre kvinner han selv velger. takker på forhånd for svar Lenke til kommentar
SSSMonkey Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Waiting... (2005) Aaaaaaaaaah. Taker så mye. Blir morro å se igjen. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Så en trailer fra en film på 80-tallet, der en kvinne i rød kjole grabber en tenåringsgutt i skrittet så han skjærer grimaser. Tror det var Michael J. Fox, men er ikke sikker. Noen som vet hva det var? Mener Michael J. Fox fikk ballene i klem av en kvinne i "Back to the future 2", men husker ikke fargen på damens kjole. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Så en trailer fra en film på 80-tallet, der en kvinne i rød kjole grabber en tenåringsgutt i skrittet så han skjærer grimaser. Tror det var Michael J. Fox, men er ikke sikker. Noen som vet hva det var? Risky Business kanskje? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Så en trailer fra en film på 80-tallet, der en kvinne i rød kjole grabber en tenåringsgutt i skrittet så han skjærer grimaser. Tror det var Michael J. Fox, men er ikke sikker. Noen som vet hva det var? Gjør ikke Kelly Le Brock det med Robert Downey Jr. i Weird Science tro Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Har lett litt etter en film nå, så hører her om noen vet va den heter. Den er ganske lik Eagle Eye, husker at starten er at noen ungdommer spiller en internett spill hvor du skal drepe så mange som mulig i en by. Og dem får spørsmål om hvordan kjemikalier de skal bruke, så de spør moren om hjelp som senere blir arrestert som terroristmistenkt. Håper det var nok info Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
simonsen34 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hei. Leiter etter tittel til ein undergangsfilm / Dragefilm, frå 2003-2007. Filmen forgår i England i nær fremtid. London ligger i ruiner pga. dragenes oppstandelse. En gruppe mennesker har base utenfor London, som prøver kvar dag å overleve angrep frå drager. De finner ut til slutt at de skal reise til london og drepe "sjefen" over dragene. Husker ikke så mye av filmen, så derfor dårlig forklart. Noen som har tittelen av den filmen? Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Filmen heter "Ildens herskere", eller "Reign of Fire" på engelsk. Link: http://www.imdb.com/title/tt0253556/ Edit: Satt inn komma og anførselstegn. Endret 2. oktober 2010 av Nafanua Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 lurer på 2 filmer 1. Tror det kan være med arnold ettelerannet. det handler om en mann i fremtiden som gjør noe (husker nesten ingenting ) og blir jaget av politiet som er roboter tror jeg. husker dessverre ikke mer. fra 90tallet kanskje... 2. Det starter med at det er noen som har et sånt helikopter/fly utlåns opplegg men så blir en av kundene deres drept. fra 2000 tallet tror jeg. Huff, jeg husker nesten ikke noe av noen av filmene Ah, dude. det viste seg å være den samme film. http://www.imdb.com/title/tt0216216/ 1. Er vel ikke I,Robot du tenker på? 2. vet ikke Lenke til kommentar
simonsen34 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Filmen heter "Ildens herskere", eller "Reign of Fire" på engelsk. Link: http://www.imdb.com/title/tt0253556/ Edit: Satt inn komma og anførselstegn. Takker og bukker! Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 1. Er vel ikke I,Robot du tenker på? 2. vet ikke Nei jeg fant begge, og det viste seg at begge hintene hintet til samme film. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hvilket film var det da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå