Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter

haarod

Anbefalte innlegg

Usikker på om det er film eller serie.

Snakk om en vare med et personnavn, (mulig matvare)

Vedkommende blir fortalt at dette ikke er en virkelig person og blir helt knust. Rett etterpå kommer en tredje person til og vedkommende som da er knust henvender seg til denne personen og forteller nyheten.

Lite å gå etter, nærmest umulig. Har det så forferdelig på tunga. Argh.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Jeg så en film for en god stund siden, den handlet om noen jøder i et nazi-okkupert land. I en av scenene jeg husker så skulle de smugle våpen (?) eller noe, og la de i en kiste sammen med en død fyr som lukta så ille at ingen orka sjekke den. Filmen så relativt ny ut.

Anyone?

Takk for hjelp! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Den var nok ikke så ny, og den tok sted i en by, mener jeg. Jeg tenker litt Pianisten når jeg tenker på den, men jeg tror ikke det er den!

Takk for hjelp da :)

Lenke til kommentar

Irriterer meg noe kolossalt over en film som jeg ikke har noen anelse om hva heter. Det er en militærfilm som foregår i USA. Det eneste jeg husker i fra filmen er at sersjanten i filmen er jævlig mot de som er i militæret og det ender med at at han ene som er der, velger å ta livet sitt med en hagle. Han sitter vel på toalettet og skyter seg selv i munnen. Usikker på om han sitter på toalettet, men han begår i hvert fall selvmord med en hagle. Skuddet med haglen må ha brent seg fast i hjernebarken min, for det er det eneste jeg husker i fra filmen. Når sant skal sies, så så jeg filmen i en ung alder, og jeg har lengtet etter å se denne igjen. Hvis det er noen som har noe som helst peiling på hva jeg er ute etter, så hadde jeg satt virkelig stor pris på det.

-Pizzatrance.

Endret av Pizzatrance
Lenke til kommentar

Lenge siden jeg så denne filmen men husker noe deler av den. Handler om en ny kvinnelig person som skal begynne på ett sykehus (hjem). I begynnelsen blir hun vist rundt om og de drar ned i en veldig gammel heis hvor det visstnokk er sinnsyke mennesker som er låst inne uten tilsyn.

Setting: Gammelt sykehus/hjem og husker at de bar de gamle sykepleierdraktene i filmen.

Tror dette var grøsser/thriller. Usikker på om den er fra 2000-tallet.

Endret av Samegerilja
Lenke til kommentar

Det er lenge siden jeg så denne filmen, men en del av det du beskriver skal passe så vidt jeg husker...

Men dette er en forholdsvis gammel film, den er fra 1973. Så akkurat nå at det kommer en remake neste år!

The Forgotten, aka Don't Look in the Basement

Tror jeg skal prøve og skaffe denne uansett, mener og huske at den hadde skikkelig creepy og ekkel stemning...just the way I like my horrors thank you :cool:

Lenke til kommentar

Det er lenge siden jeg så denne filmen, men en del av det du beskriver skal passe så vidt jeg husker...

Men dette er en forholdsvis gammel film, den er fra 1973. Så akkurat nå at det kommer en remake neste år!

The Forgotten, aka Don't Look in the Basement

Tror jeg skal prøve og skaffe denne uansett, mener og huske at den hadde skikkelig creepy og ekkel stemning...just the way I like my horrors thank you :cool:

Godt forslag :), men tror den jeg snakker om var av litt nyere dato etter at jeg så traileren av The forgotten.

Endret av Samegerilja
Lenke til kommentar

Leter etter en John Travolta film.

Har blitt en meme av det, der han sitter i en stol, ler og så skyter en nokså pen dame rett i hodet. Travolta har ikke hår i denne scenen.

Lurer også på en annen skuespiller. Han spiller i en britisk politifilm, som er nokså morsom. Jeg tror det er en action-komedie. Han har rødt hår.

Jeg leter etter en serie der han spiller. Han er en rik politimann mener jeg å huske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...