Skogslik Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Prøver og spørre om en film her. Husker jeg såg den på tv for lenge siden. Handlet om en jente som skulle bo hos en familie og jobbe på resturangen deres. Det var og noe med en fyr som bodde ute i skogen som gjemte seg, og kom frem og hentet mat hos dem av og til. Var satt til litt eldre tid tror jeg. Ordentlig god stemmning. Høres litt ut som The Village Nei, er ikke den :/ Tror den er fra 80-90 tallet. Endret 25. juni 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
thadon Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Så, hva heter den filmen som handler om Hitler og kona hans? De tar selvmord og slikt Der Untergang? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Så, hva heter den filmen som handler om Hitler og kona hans? De tar selvmord og slikt Det er vel Der Untergang fra 2004 du tenker på. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) En film fra 90-tallet (tror jeg) som handler om en slags voodoklan eller noe sånt, som holder til i en storby i Usa. De holder til i en leilighet høyt oppe i en skyskraper. Tror det var sånne Jamaicanegre med svære frisyrer og styr. De var involvert i kriminelle ting da, og det var som en slags actionfilm. Endret 25. juni 2010 av groenn Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 En film fra 90-tallet (tror jeg) som handler om en slags voodoklan eller noe sånt, som holder til i en storby i Usa. De holder til i en leilighet høyt oppe i en skyskraper. Tror det var sånne Jamaicanegre med svære frisyrer og styr. De var involvert i kriminelle ting da, og det var som en slags actionfilm. Minner meg litt om predator 2, men var vel bare noen scener der de lekte seg litt øverst i noen leiligheter. En film der en uteligger ser et fly gå ned, han redder mange mennesker, og en annen tar æren for redninga. Han får 1 million eller noe for ett intervju, også blir han busted. Husker ikke navneet. Mange år siden jeg så den på tv, og kunne tenke meg og se den igjen. Takk Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) En film fra 90-tallet (tror jeg) som handler om en slags voodoklan eller noe sånt, som holder til i en storby i Usa. De holder til i en leilighet høyt oppe i en skyskraper. Tror det var sånne Jamaicanegre med svære frisyrer og styr. De var involvert i kriminelle ting da, og det var som en slags actionfilm. Minner meg litt om predator 2, men var vel bare noen scener der de lekte seg litt øverst i noen leiligheter. Mulig jeg roter sammen to forskjellige filmer her Predator 2 skal jeg sjekke (har den på disc et sted) Men i en annen scene er det et eller annet møte mellom en av disse figurene og en annen boss. Ved en havn tror jeg, hvor den andre bossen plutselig slår ned( om ikke ihel) denne "Voodofiguren" med et balltre. Etterpå sier han et eller annet om hvordan han "hater de typene der". Et eller annet slikt. Så det var hvertfall ikke en predator. Så som sagt roter jeg antagelig i hop noe her. Endret 25. juni 2010 av groenn Lenke til kommentar
Erav Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 ny film En gutt, som drar på ferie med moren sin og kjæresten på camping. Der møter han ei jente. Herifra blir han en badass og blir wanted etter å ha bl.a. sprengt bil med bensin. Litt vansklig og beskrive den, men håper noen veit hvem jeg mener. Kan jo nevne att han også reiser for å finne jenta, etter ferien. Da han reiser på en ikke-engelsk-snakkende-skole der kompisen for seg et ligg. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 ny film En gutt, som drar på ferie med moren sin og kjæresten på camping. Der møter han ei jente. Herifra blir han en badass og blir wanted etter å ha bl.a. sprengt bil med bensin. Litt vansklig og beskrive den, men håper noen veit hvem jeg mener. Kan jo nevne att han også reiser for å finne jenta, etter ferien. Da han reiser på en ikke-engelsk-snakkende-skole der kompisen for seg et ligg. Youth in Revolt (2009) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) ny film En gutt, som drar på ferie med moren sin og kjæresten på camping. Der møter han ei jente. Herifra blir han en badass og blir wanted etter å ha bl.a. sprengt bil med bensin. Litt vansklig og beskrive den, men håper noen veit hvem jeg mener. Kan jo nevne att han også reiser for å finne jenta, etter ferien. Da han reiser på en ikke-engelsk-snakkende-skole der kompisen for seg et ligg. Youth in Revolt. Red: Aaaw Endret 26. juni 2010 av chokke Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Noen her som vet navnet på en gammel film med Rolf Just Nilsen hvor han sitter i en veikant ellernoe og sier: "Jeg/Vi er på seminar med Oslo Sporveier" ? Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Noen her som vet navnet på en gammel film med Rolf Just Nilsen hvor han sitter i en veikant ellernoe og sier: "Jeg/Vi er på seminar med Oslo Sporveier" ? Se gjennom her: http://www.imdb.com/name/nm0632115/ Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Lurer på ein grøssar/Thriller film, kom ut i år trur eg, noko med at nokon blir sittandes fast i eit skitrekk, eine må hoppe ned, men knekk foten. Trur den er Amerikansk. Håper nokon veit Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Lurer på ein grøssar/Thriller film, kom ut i år trur eg, noko med at nokon blir sittandes fast i eit skitrekk, eine må hoppe ned, men knekk foten. Trur den er Amerikansk. Håper nokon veit Frozen (2010) EDIT: Doh, litt for treig med å copy linken...haha. Endret 27. juni 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
NurielNorge Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Jeg tror det er amerikansk. Jeg vet ikke nøyaktig ## reklame fjernet fra posten av ilpostino ## Endret 29. juni 2010 av ilpostino Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hva heter denne? Handler om et filminterssert ungt søskenpar som har sex med hverandre og en annen filminteressert gutt. Tror den foregikk i frankrike og muligens var fransk. Husker ikke nøyaktig. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Filmen heter The Dreamers, knallfilm. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Er det noen som vet hvilken komiserie hvor en eller annen sier: " Det e det som e problemet" med sånn spesiell dialekt? Er en Norsk serie eller show som gikk på tv for ikke så veldig lenge sia. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Blindegeneral Arne Spon (Snabbgrabbar) http://www.youtube.com/watch?v=Ui93kvzoz9k 1:41 Endret 1. juli 2010 av Subject Delta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå