Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter

haarod

Anbefalte innlegg

Prøver og spørre om en film her.

Husker jeg såg den på tv for lenge siden.

Handlet om en jente som skulle bo hos en familie og jobbe på resturangen deres. Det var og noe med en fyr som bodde ute i skogen som gjemte seg, og kom frem og hentet mat hos dem av og til.

Var satt til litt eldre tid tror jeg. Ordentlig god stemmning.

Høres litt ut som The Village

Nei, er ikke den :/

Tror den er fra 80-90 tallet.

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En film fra 90-tallet (tror jeg) som handler om en slags voodoklan eller noe sånt, som holder til i en storby i Usa.

De holder til i en leilighet høyt oppe i en skyskraper. Tror det var sånne Jamaicanegre med svære frisyrer og styr.

De var involvert i kriminelle ting da, og det var som en slags actionfilm.

Endret av groenn
Lenke til kommentar

En film fra 90-tallet (tror jeg) som handler om en slags voodoklan eller noe sånt, som holder til i en storby i Usa.

De holder til i en leilighet høyt oppe i en skyskraper. Tror det var sånne Jamaicanegre med svære frisyrer og styr.

Minner meg litt om predator 2, men var vel bare noen scener der de lekte seg litt øverst i noen leiligheter.

En film der en uteligger ser et fly gå ned, han redder mange mennesker, og en annen tar æren for redninga. Han får 1 million eller noe for ett intervju, også blir han busted. Husker ikke navneet. Mange år siden jeg så den på tv, og kunne tenke meg og se den igjen. Takk :cool:

Lenke til kommentar

Minner meg litt om predator 2, men var vel bare noen scener der de lekte seg litt øverst i noen leiligheter.

Mulig jeg roter sammen to forskjellige filmer her :hmm:

Predator 2 skal jeg sjekke (har den på disc et sted)

Men i en annen scene er det et eller annet møte mellom en av disse figurene og en annen boss. Ved en havn tror jeg, hvor den andre bossen plutselig slår ned( om ikke ihel) denne "Voodofiguren" med et balltre.

Etterpå sier han et eller annet om hvordan han "hater de typene der". Et eller annet slikt.

Så det var hvertfall ikke en predator. Så som sagt roter jeg antagelig i hop noe her.

Endret av groenn
Lenke til kommentar

ny film

En gutt, som drar på ferie med moren sin og kjæresten på camping. Der møter han ei jente. Herifra blir han en badass og blir wanted etter å ha bl.a. sprengt bil med bensin. Litt vansklig og beskrive den, men håper noen veit hvem jeg mener.

Kan jo nevne att han også reiser for å finne jenta, etter ferien. Da han reiser på en ikke-engelsk-snakkende-skole der kompisen for seg et ligg.

Lenke til kommentar

ny film

En gutt, som drar på ferie med moren sin og kjæresten på camping. Der møter han ei jente. Herifra blir han en badass og blir wanted etter å ha bl.a. sprengt bil med bensin. Litt vansklig og beskrive den, men håper noen veit hvem jeg mener.

Kan jo nevne att han også reiser for å finne jenta, etter ferien. Da han reiser på en ikke-engelsk-snakkende-skole der kompisen for seg et ligg.

Youth in Revolt (2009)

Lenke til kommentar

ny film

Youth in Revolt.

Red: Aaaw :(

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...