Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter

haarod

Anbefalte innlegg

Spør igjen, filmen jeg leter etter handler om en populær gutt som opplever at en uppopulær gutt som dreper seg selv forand han på skolen, dette går veldig in på den populære gutten og på grunn av dette forandrer han livet sitt med og gå mere med de "uppopulære" Drama/hmm skole film aktig, ble laget ikke lenge siden tipper 2008-2010 eller noe :S

noen som har en ide hva dette kan være?

Åh åh åh!! Det har jeg på tungen!! Faderullan så vanskelig det skal være å komme på....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okai, jeg tror det var en TV serie som gikk på NRK/TV2 for noen år siden. Den handle om en gruppe eventyrere som hadde dratt en eller annen plass, om det var inn i jorda, inn i en slags skjult jungel eller bare en annen planet husker jeg ikke. Den eneste scenen jeg husker, er at en stamme med kannibaler(?) har fanget en av eventyrerne og skal slå han i hodet med en stein. Denne serien dukket opp fra intet i hodet mitt for litt siden, og nå fikk jeg virkelig lyst til å se det hele igjen, så si ifra hvis du veit om noe som kan ligne!

Lenke til kommentar

Så en film når jeg var liten og veldig, veldig redd. Dette er kanskje 8 - 12 år sia.

Den var svensk\dansk eller norsk.

Den handla om noen som bodde i et hus, åsså spøkte det vist på loftet, så de leide inn en kar med en eller anna maskin som liksom kunne oppdage spøkelser\demoner i bygget. utover dette, husker jeg bare at eksperimentet gikk ganske galt, å han professoren med maskinen, ble sugd inni et vann\tjern på utsiden av huset. Man fikk også se et stort uhyre som var oppå loftet ved en anledning.

Ikke mye å gå etter, men hvis noen kjenner denne igjen, hadde det vært kult! :-)

Lenke til kommentar

Jeg leter etter en film som handler om noen bønder (skikkelig sånn bondefamilie som ikke kan noe om hvordan resten av verden er) som plutselig finner olje ved en tilfeldighet og blir millionærer. Så hele familien drar/flytter til byen i et fint hus og masse rare/morsomme scener. Husker bestemt en scene hvor de kommer kjørende inn i byen og de hilser på en gjeng som viser dem fingern og de tror det er måten folk hilser på så de viser fingern til alle de kjører forbi på turen.

Tror filmen het noe alla "Bønder i byen" på norsk (så den på TV for mange år, 5+, siden). Det som var litt rart var at for mange måneder siden så reklamerte TVNorge tror jeg det var med at de skulle vise filmen "Bønder i byen" og jeg ble helt gira, men det viste seg å være en helt annen film som ikke hadde noe til felles med den jeg leter etter.

Noen som kjenner til noe av dette? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Så en film når jeg var liten og veldig, veldig redd. Dette er kanskje 8 - 12 år sia.

Den handla om noen som bodde i et hus, åsså spøkte det vist på loftet, så de leide inn en kar med en eller anna maskin som liksom kunne oppdage spøkelser\demoner i bygget. utover dette, husker jeg bare at eksperimentet gikk ganske galt, å han professoren med maskinen, ble sugd inni et vann\tjern på utsiden av huset. Man fikk også se et stort uhyre som var oppå loftet ved en anledning.

Ikke mye å gå etter, men hvis noen kjenner denne igjen, hadde det vært kult! :-)

Filmen du snakker om er den svenske skrekkfilmen Besökarna fra 1988.

Lenke til kommentar

Jeg leter etter en film som handler om noen bønder (skikkelig sånn bondefamilie som ikke kan noe om hvordan resten av verden er) som plutselig finner olje ved en tilfeldighet og blir millionærer. Så hele familien drar/flytter til byen i et fint hus og masse rare/morsomme scener. Husker bestemt en scene hvor de kommer kjørende inn i byen og de hilser på en gjeng som viser dem fingern og de tror det er måten folk hilser på så de viser fingern til alle de kjører forbi på turen.

Tror filmen het noe alla "Bønder i byen" på norsk (så den på TV for mange år, 5+, siden). Det som var litt rart var at for mange måneder siden så reklamerte TVNorge tror jeg det var med at de skulle vise filmen "Bønder i byen" og jeg ble helt gira, men det viste seg å være en helt annen film som ikke hadde noe til felles med den jeg leter etter.

Jeg har ikke sett den, men jeg tror det kan være The Beverly Hillbillies du har sett. Filmen er basert på en TV-serie fra 60-tallet, og det har også blitt laget ett par TV-filmer opp igjennom, men jeg holder en knapp på den jeg linket til.

Edit: La til quoten.

Endret av Bruckiania
Lenke til kommentar

Det er The Beverly Hillbillies fra 1993.

Lenke til kommentar

Filmen du snakker om er den svenske skrekkfilmen Besökarna fra 1988.

Sweet! Tusen takk :-) Den skal skaffes og sees asap ;)

Lenke til kommentar

Spør igjen, filmen jeg leter etter handler om en populær gutt som opplever at en uppopulær gutt som dreper seg selv forand han på skolen, dette går veldig in på den populære gutten og på grunn av dette forandrer han livet sitt med og gå mere med de "uppopulære" Drama/hmm skole film aktig, ble laget ikke lenge siden tipper 2008-2010 eller noe :S

Åh åh åh!! Det har jeg på tungen!! Faderullan så vanskelig det skal være å komme på....

*dør litt inni* hehe x) men come on må være noen her som vet hvilken film dette er 0_O *bump*

Lenke til kommentar

*dør litt inni* hehe x) men come on må være noen her som vet hvilken film dette er 0_O *bump*

To Save a Life (2009)?

Endret av Cortese
Lenke til kommentar

To Save a Life (2009)?

Der var den ja, hehe da må jeg bare vente til det kommer en legit dl 0_o men takk ^_^

Lenke til kommentar

Prøver og spørre om en film her.

Husker jeg såg den på tv for lenge siden.

Handlet om en jente som skulle bo hos en familie og jobbe på resturangen deres. Det var og noe med en fyr som bodde ute i skogen som gjemte seg, og kom frem og hentet mat hos dem av og til.

Var satt til litt eldre tid tror jeg. Ordentlig god stemmning.

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Prøver og spørre om en film her.

Husker jeg såg den på tv for lenge siden.

Handlet om en jente som skulle bo hos en familie og jobbe på resturangen deres. Det var og noe med en fyr som bodde ute i skogen som gjemte seg, og kom frem og hentet mat hos dem av og til.

Var satt til litt eldre tid tror jeg. Ordentlig god stemmning.

Høres litt ut som The Village

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...