sureup Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Hei, jeg lurer på en film som er en type grøsser der en gruppe med mennesker av en eller annen grunn drar til en spesiell liten øy. Der er plutselig alle borte (eller evakuert idk) og så begynner de en etter en å dø. Dessverre så husker jeg ikke så mye annet enn det at mot slutten så er det en dame og 2 menn igjen (tror jeg), og så kommer den hun dama tror er den slemme og skyter han hun var med (han faller ned en trapp?), men så viser det seg at det egentlig er omvendt. Så blir det en liten jakt igjen før det hele slutter (husker ikke hvordan). Tipper det er en film som er relativt ny (ca 5 år). Den er ihvertfall ikke eldre enn år 2000. edit: Kan legge til at jeg også tror at han som utførte drapene samlet likene i et skur og hang dem opp på forskjellige måter ellernoe. Kan hende jeg blander her men jeg tror det var den filmen. Endret 27. mai 2010 av sureup Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 House of the Dead? Der drar de med båt til en øy, i alle fall. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hei, jeg lurer på en film som er en type grøsser der en gruppe med mennesker av en eller annen grunn drar til en spesiell liten øy. Der er plutselig alle borte (eller evakuert idk) og så begynner de en etter en å dø. Dessverre så husker jeg ikke så mye annet enn det at mot slutten så er det en dame og 2 menn igjen (tror jeg), og så kommer den hun dama tror er den slemme og skyter han hun var med (han faller ned en trapp?), men så viser det seg at det egentlig er omvendt. Så blir det en liten jakt igjen før det hele slutter (husker ikke hvordan). Tipper det er en film som er relativt ny (ca 5 år). Den er ihvertfall ikke eldre enn år 2000. edit: Kan legge til at jeg også tror at han som utførte drapene samlet likene i et skur og hang dem opp på forskjellige måter ellernoe. Kan hende jeg blander her men jeg tror det var den filmen. Mindhunters? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Hei, jeg lurer på en film som er en type grøsser der en gruppe med mennesker av en eller annen grunn drar til en spesiell liten øy. Der er plutselig alle borte (eller evakuert idk) og så begynner de en etter en å dø. Dessverre så husker jeg ikke så mye annet enn det at mot slutten så er det en dame og 2 menn igjen (tror jeg), og så kommer den hun dama tror er den slemme og skyter han hun var med (han faller ned en trapp?), men så viser det seg at det egentlig er omvendt. Så blir det en liten jakt igjen før det hele slutter (husker ikke hvordan). Tipper det er en film som er relativt ny (ca 5 år). Den er ihvertfall ikke eldre enn år 2000. edit: Kan legge til at jeg også tror at han som utførte drapene samlet likene i et skur og hang dem opp på forskjellige måter ellernoe. Kan hende jeg blander her men jeg tror det var den filmen. Er som nevnt over, Mindhunters. Ganske sikker ettersom jeg har sett filmen selv den gang den var ny. Endret 27. mai 2010 av Cappo Lenke til kommentar
sureup Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Ja det er mindhunters. Tusen takk Lenke til kommentar
Kleitn Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hei! Leter etter en film som jeg ikke kan finne igjen Såg den på tv for et par år siden, handla om en dame som var hypnotisert (tror jeg) Alt hun så og gjorde ble forbundet med sex, hun såg for seg scener og alt sånt.. Anyone?? Lenke til kommentar
Continum Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hei! Jeg leter etter en film med Jackie Chan som jeg så når jeg var mindre og som jeg kunne tenke meg å se igjen. Den er i fra rundt 90 taller tror jeg. Husker ikke andre skuespillere enn Jackie Chan, men det er ei mørkhåra dama som er med der tror jeg, om det hjelper deg noe Filmen er en Action film, muligens Action/Komedie også. En scene jeg husker spesielt godt, er når Jackie Chan er fanget i en bakgate og det står noe Mc karer, tror jeg, og slår glasflasker på han med en baseball bat. Og at han kommer tilbake til denna mørkhåra dama med full kroppen av blod. Har sett litt selv og, tror kanskje det er "Rumble in Bronx", men er ikke sikker. Hvis noen er mere sikker en meg og husker navnet på denna filmen så hadde det vært toppers Lenke til kommentar
Pokero Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Hei! Jeg leter etter en film med Jackie Chan som jeg så når jeg var mindre og som jeg kunne tenke meg å se igjen. Den er i fra rundt 90 taller tror jeg. Husker ikke andre skuespillere enn Jackie Chan, men det er ei mørkhåra dama som er med der tror jeg, om det hjelper deg noe Filmen er en Action film, muligens Action/Komedie også. En scene jeg husker spesielt godt, er når Jackie Chan er fanget i en bakgate og det står noe Mc karer, tror jeg, og slår glasflasker på han med en baseball bat. Og at han kommer tilbake til denna mørkhåra dama med full kroppen av blod. Har sett litt selv og, tror kanskje det er "Rumble in Bronx", men er ikke sikker. Hvis noen er mere sikker en meg og husker navnet på denna filmen så hadde det vært toppers Rumble in the Bronx Edit: Er vel denne scenen du snakker om Endret 2. juni 2010 av Pokero Lenke til kommentar
Continum Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hei! Jeg leter etter en film med Jackie Chan som jeg så når jeg var mindre og som jeg kunne tenke meg å se igjen. Den er i fra rundt 90 taller tror jeg. Husker ikke andre skuespillere enn Jackie Chan, men det er ei mørkhåra dama som er med der tror jeg, om det hjelper deg noe Filmen er en Action film, muligens Action/Komedie også. En scene jeg husker spesielt godt, er når Jackie Chan er fanget i en bakgate og det står noe Mc karer, tror jeg, og slår glasflasker på han med en baseball bat. Og at han kommer tilbake til denna mørkhåra dama med full kroppen av blod. Har sett litt selv og, tror kanskje det er "Rumble in Bronx", men er ikke sikker. Hvis noen er mere sikker en meg og husker navnet på denna filmen så hadde det vært toppers Rumble in the Bronx Edit: Er vel denne scenen du snakker om Jepp, da var det den jeg trodde! Takk Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 En film fra rundt 1990 +/- , om noen gjenger i usa. Et hus ble beskutt under et selskap med maskinpistoler. En av gjenglederne var en sånn typisk latinsk feit type med elvis sleik. Og han holdt alltid fingrene pekende mot hverandre når han gikk, og sa "holmes" eller noe sånt som avslutning på hver setning. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Kikket gjennom denne listen over filmer med 'street gangs' i seg: http://www.imdb.com/keyword/street-gang/ Og fant filmen American Me (1992), som handler om latinske gjenger: http://www.imdb.com/title/tt0103671/ http://www.youtube.com/watch?v=_JcZCoUDmBk I kommentarfeltet til den traileren fant jeg også Bound by Honor (1993) aka. Blood In Blood Out - http://www.imdb.com/title/tt0106469/ http://www.youtube.com/watch?v=WrGS36r75XM En av dem kanskje? Endret 2. juni 2010 av Venetar Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Nei det er ikke noen av dem. Men han lederen lignet ganske mye på en i den første traileren(se bildet). Samme slags type og hårstyle. Men tror ikke det se er samme skuesp. Husker jeg leste han skuespilleren døde ikke lenge etter den filmen tror jeg. Mest sannsynlig er den fra før enn etter 1990. Slutten på 80 tallet kanskje, men det er usikkert Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Har funnet det ut Det begynte å demre at Robert Duvall spilte en hovedrolle. Og da ble det enkelt å finne ut at det er COLORS fra 1988 Den figuren jeg beskrev, var Trinidad Silva som man ser døde samme år i 1988. husket igjen navnet når jeg så det, så det er ingen tvil. Det er denne filmen. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 2 filmer. Den ene handler om en kar som starter en bevegelse ved å be en fremmed han hjelper å love å hjelpe noen som er i nød ved neste anledning og å be ham sende det videre. Den andre handler om tre offiserer, fra ulike faksjoner, som tilbringer juleaften sammen under første verdenskrig. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Den første du nevner der, Frohman, høres ut som Pay It Forward. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hei etterlyser en film jeg. Så denne for et par år siden med bruttern. Husker ikke hva den heter. Det er mann og dame som er på biltur om kvelden, de får problemer med bilen like ved et motell (Dette fåregår foresten i USA) Det jobber en mekaniker der som hjelper dem, de får start på bilen og kjører videre, de stopper igjen og går tilbake til motellet. De finner ikke mekanikeren og går inn i resepsjonen. Det sitter ingen der, de hører bare masse skrikelyder, de trykker på ''plingern'' Og mannen kommer ut fra bakrommet å sier ''boys''. De spør hvor mekanikeren er, mannen i resepsjonen sier han har dratt hjem. De får et rom, i rommet opptager de en videokasset, de setter den i tv'n. Filmen viser det rommet de sover i og at noen gjester blir brutalt drept i det. Orker ikke å forklare resten, men de som jobber på motellet prøver å drepe dem. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Forsøker å finne et ganske så ukjent grøsser komedie som jeg såg i ungdommen, er utsikker når den ble laget men jeg såg den i 90tallet så jeg tipper den er fra den tiden. Dette husker jeg: Hovedpersonen går på dass. Vi får se opp fra dassen når han setter seg ned...ja vi får se ass-crack. Han reiser seg opp, og i det han skal trekke snakker driten til han. Han ser ned i dassen, og der ser vi en svær dritklatt med munn og øyner. Den overtaler han og plukke han opp og han vil gi han verden. Det som følger er ganske uklart, men jeg husker at driten sprøyter inn et stoff i mannen for å holde kontrollen. Et "rør" som stikker han i bakhode og den gir et LSD type virkning til mannen som ser masse farger osv. Som dere har forstått så er dette et ganske syk film! Jeg tror den er amrikansk, men for en eller annen grunn føler jeg at de snakket britisk. Endret 7. juni 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå