AVandelay Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Der ja! Takk!! Er den bra? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) No problem. Jeg synes den er veldig bra. Endret 13. mai 2010 av Bruckiania Lenke til kommentar
Atrivius Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Så en film for mange år siden, sikker 7-8 år siden. er en Thriller, handler om en kar som kommer til en ny liten by i USA, der alle er overvåket, og det er kameraer på hvert hjørne. Husker ikke mer fra denne filmen. Håper noen der ute vet hvilken dette er. Lenke til kommentar
Straits Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Leiter etter en ungdomsfilm fra sekstitallet tror jeg det er. Litt sånn american grafitti aktig. Husker lite av innholdet, men det siste som skjer i filmen er at stam kafeen dems brenner ned. Filmen har et knallbra soundtrack med flere kjente sanger fra den tiden. Veit det sikkert er tynt, men det er det eneste jeg husker Håper noen har løsningen Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Ser etter navnet på en film som er ganske lik Armageddon, men tror ikke det er den. Den begynner med at en eller annen forsker oppdager en asteroide på vei mot jorda, men så dør han i en trafikkulykke rett etter at han har funnet det ut. Og senere i filmen husker jeg at det var et lotteri om hvem som fikk overeleve og skulle bli skutt opp i romferge før verden gikk under. Hovedpersonen sin slekt ble trukket og frir til ei eller anna jente sånn at hu også kan bli med. Det er alt jeg kan huske. Hadde vært flott om noen veit hva jeg leiter etter Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Ser etter navnet på en film som er ganske lik Armageddon, men tror ikke det er den. Den begynner med at en eller annen forsker oppdager en asteroide på vei mot jorda, men så dør han i en trafikkulykke rett etter at han har funnet det ut. Og senere i filmen husker jeg at det var et lotteri om hvem som fikk overeleve og skulle bli skutt opp i romferge før verden gikk under. Hovedpersonen sin slekt ble trukket og frir til ei eller anna jente sånn at hu også kan bli med. Det er alt jeg kan huske. Hadde vært flott om noen veit hva jeg leiter etter Rimelig sikker på at det er Deep Impact som forrige også nevnte. 1 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Åh ja, det er den, takk så meget Lenke til kommentar
Jarik Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Leiter etter en ungdomsfilm fra sekstitallet tror jeg det er. Litt sånn american grafitti aktig. Husker lite av innholdet, men det siste som skjer i filmen er at stam kafeen dems brenner ned. Filmen har et knallbra soundtrack med flere kjente sanger fra den tiden. Veit det sikkert er tynt, men det er det eneste jeg husker Håper noen har løsningen Har sett en film som minner, men husker ikke navnet dessverre. Husker du om det var en svart gutt som døde etter noe opptøyer ? Og var stamkafeen en burgersjappe ? Og en jente hvis foreldre var døde ? Lenke til kommentar
Straits Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Trur vi snakker om samme film her ja.. Kom igjen! Du må komme på navnet! Endret 13. mai 2010 av Straits Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Er du sikker på det var 60-tallet? Kan det ha vært Do the Right Thing? Eller kanskje The Bronx Tale? Lenke til kommentar
Straits Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Er nok ingen av dem.. :/ Om filmen er fra 60'tallet veit jeg ikke, men er rimelig sikker på at historien er fra den tida Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Er paa jakt etter en film som jeg saa en gang. Det jeg husker av handlingen er at en oljerigg kapres av terrorister som skal sprenge en EMP. Noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Er paa jakt etter en film som jeg saa en gang. Det jeg husker av handlingen er at en oljerigg kapres av terrorister som skal sprenge en EMP. Noen som vet hva den heter? Kan være North Sea Hijack, om det er en EMP som skal sprenges husker jeg ikke i farten siden det er noen år siden jeg så den. Men en oljerigg blir tatt av terrorister som truer med å sprenge den. Endret 14. mai 2010 av Manx Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Er paa jakt etter en film som jeg saa en gang. Det jeg husker av handlingen er at en oljerigg kapres av terrorister som skal sprenge en EMP. Noen som vet hva den heter? Jeg tipper Blast. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Trur vi snakker om samme film her ja.. Kom igjen! Du må komme på navnet! There Goes My Baby? Lenke til kommentar
Straits Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Er ganske sikker på at det er den! Tusen takk! Da er det bare å prøve å finne den.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Er paa jakt etter en film som jeg saa en gang. Det jeg husker av handlingen er at en oljerigg kapres av terrorister som skal sprenge en EMP. Noen som vet hva den heter? Jeg tipper Blast. Er sikkert den, den filmen var så dårlig at den har jeg glemt med vilje Lenke til kommentar
Eekdott Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Hei, jeg er på utkikk etter en film jeg hadde på VHS da jeg var liten. Vil ha den på dvd til min niese,men har ikke sjans til å finne den. Tror tittelen var noe som :" Hvordan jeg ble til" Det er en tegnefilm om hvordan barn blir til. De snakker norsk. Noen som husker den? Og eventuelt vet hvor jeg kan få tak i den? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Leter etter en film jeg knapt husker - kan være helt på trynet. Det var om en familie som bodde i et hus. Det var en solskinnshistorie som bare ble jævligere og jævligere. Familien besto av en fire-fem stykker. Det var ingen mor i bildet. Faren (som jeg tror er spilt av Jack Nicholson - har gått gjennom alle filmene hans uten å få et "eureka!") ender opp som blind. "Hovedbarnet" trodde jeg var spilt av Jodie Foster, men igjen feilet hukommelsen min. Noen som har snøring? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå