Szmekken Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Det er en film jeg ved en feiltagelse kom til å se da jeg var 8-9 år gammel. Filmen handlet om en strekt handicappet kvinne (Deformert rent kroppslig så vidt jeg kan huske), som satt i rullestol og snakket gjennom et skriveapparat. Denne kvinnen bodde i en bolig hvor hun ble passet på av en hjelpepleier. Denne hjelpepleieren hadde en kjæreste, og den handicappede kvinnen innledet etter hvert et seksuelt forhold til denne mannen. Så vidt jeg husker utspiller det seg et trekantdrama, og jeg synes å huske at den handicapede kvinnen blir overfalt av den andre osv. Den gang jeg så den var dette en mildt sagt rystende film, med konkrete seksuelle skildringer mellom to av de tre. Jeg skulle gjerne ha sett den nå den dag i dag, for jeg ser for meg at det kan være en ganske interessant film. Noen som vet? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Filmen handlet om en strekt handicappet kvinne (Deformert rent kroppslig så vidt jeg kan huske), som satt i rullestol og snakket gjennom et skriveapparat. Denne kvinnen bodde i en bolig hvor hun ble passet på av en hjelpepleier. Denne hjelpepleieren hadde en kjæreste, og den handicappede kvinnen innledet etter hvert et seksuelt forhold til denne mannen. Så vidt jeg husker utspiller det seg et trekantdrama, og jeg synes å huske at den handicapede kvinnen blir overfalt av den andre osv. Den gang jeg så den var dette en mildt sagt rystende film, med konkrete seksuelle skildringer mellom to av de tre. Høres ut som Dance Me To My Song. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 LOL! Seriøst? Spænks! Det må jo være den. Du aner ikke hvor lenge jeg har tenkt på å finne den tittelen. Er det en film som er verdt å se? Lenke til kommentar
RoverS90 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Ser etter en film som de akkurat viste et klipp ifra på tv2. Det handlet om en mann som ukontrolert reiste frem og tilbake i tid. Tror den kom ut i 2009. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Ser etter en film som de akkurat viste et klipp ifra på tv2. Det handlet om en mann som ukontrolert reiste frem og tilbake i tid. Tror den kom ut i 2009. hmm, The Time Traveler's Wife kan det være den?er fra 2009 http://www.imdb.com/title/tt0452694/ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 LOL! Seriøst? Spænks! Det må jo være den. Du aner ikke hvor lenge jeg har tenkt på å finne den tittelen. Er det en film som er verdt å se? SYKT!!! Hadde tenkt å spørre om den samme filmen her nå. Jeg kom borti den på ca. samme måte som deg da jeg var like gammel, og jeg har planer om å se den igjen av rein nysgjerrighet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Ser etter en film som de akkurat viste et klipp ifra på tv2. Det handlet om en mann som ukontrolert reiste frem og tilbake i tid. Tror den kom ut i 2009. Skulle til og si the butterfly effect, men den er nok for gammel. Lenke til kommentar
RoverS90 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Ser etter en film som de akkurat viste et klipp ifra på tv2. Det handlet om en mann som ukontrolert reiste frem og tilbake i tid. Tror den kom ut i 2009. hmm, The Time Traveler's Wife kan det være den?er fra 2009 http://www.imdb.com/title/tt0452694/ Det var det. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hmm ok husker ikke filmen så godt, men det er hunder som blir nødt til å slåss mot hverandre, Så er det en mann som har hele huset fullt av hunder, han finner en skadet slåss hund og tar vare på den en dag da han kommer hjem har den slåsshunden drept alle hundene hans. Så filmen for noen år siden. Takker om noen har peiling på hvilken film jeg prate om Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Det er nok den meksikanske filmen Amores perros a.k.a. Elskede kjøtere du leter etter. Endret 12. mai 2010 av Bruckiania Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Det er nok den meksikanske filmen Amores perros a.k.a. Elskede kjøtere du leter etter. Takker utrolig mye for svar, det var den Har også en film til på hjernen men som jeg husker veldig lite av. Det er nok også en spansk film der det foregår i det afrikanske gangster miljøet. Mange barn innblandet dop handel osv Takker om noen vet navnet på den også, Husker navnet halveis har googlet uten hell EDIT: På koveret var det vel en mørkhudet ungdom. Endret 12. mai 2010 av The-One Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Cidade de Deus? Endret 12. mai 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Japp den er det Takker. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Null problem. Filmen er konge. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Null problem. Filmen er konge. Japp, tenker på å leie disse to filmene til kvelden Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 LOL! Seriøst? Spænks! Det må jo være den. Du aner ikke hvor lenge jeg har tenkt på å finne den tittelen. Er det en film som er verdt å se? SYKT!!! Hadde tenkt å spørre om den samme filmen her nå. Jeg kom borti den på ca. samme måte som deg da jeg var like gammel, og jeg har planer om å se den igjen av rein nysgjerrighet. Den viser seg å være umulig å oppdrive, ikke utgitt på DVD, og google gir bare en masse spørsmål om hvordan den kan skaffes Lenke til kommentar
AVandelay Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Hei. Jeg prøver å finne ut av en film jeg ikke har sett før Jeg vil tippe filmen kom ut i 2004 kanskje, eller rundt omkring der. Jeg tror at handlingen er lagt til et litt finere stort herrskapelig selskap, og at handlingen finner sted endel år tilbake (Usikker på dette). Innbiller meg at det er en britisk film (Usikker på dette også)... Det er hvertfall no mord som foregår under dette selskapet. Tror coveret hadde en del rødt på seg :-) Jaja... Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Hei. Jeg prøver å finne ut av en film jeg ikke har sett før Jeg vil tippe filmen kom ut i 2004 kanskje, eller rundt omkring der. Jeg tror at handlingen er lagt til et litt finere stort herrskapelig selskap, og at handlingen finner sted endel år tilbake (Usikker på dette). Innbiller meg at det er en britisk film (Usikker på dette også)... Det er hvertfall no mord som foregår under dette selskapet. Tror coveret hadde en del rødt på seg :-) Jaja... Gosford Park Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Veldig lite og gå på men jeg prøver meg med å foreslå Robert Altmans Gosford Park fra 2001. Sånn ser koveret til den amerikanske utgaven jeg besitter ut, mye røtt: Og sånn ser det britiske DVD-koveret ut, enda mere røtt: Den norske DVD-utgivelsen, en utgivelse jeg tror nå har gått ut av produksjon, hadde en litt mer orange utgave av det britiske koveret. Edit: Æsj, der var jeg vist ett par-tre minutter for sein, jaja. Endret 13. mai 2010 av Bruckiania Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå