Moff Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 tror ikke det =/ Kan ikke huske noen innsjø i den Var heller ikke house of the flying daggers :C Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Det er Ying xiong (aka Hero) Lenke til kommentar
Moff Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 hahaha bildet ditt! xP Cracked me up Thænks! Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Jeg kom plutselig på en scene som jeg ikke vet filmtitelen på. Scenen er en kampscene er varer lenge. Sikkert opp(om ikke over) 10 min. alt er filmet i ett take. Tror personen kjempet seg oppover i en bygning eller noe i den dur. Tror også filmen er fra asia. Endret 20. november 2009 av Write Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Jeg kom plutselig på en scene som jeg ikke vet filmtitelen på. Scenen er en kampscene er varer lenge. Sikkert opp(om ikke over) 10 min. alt er filmet i ett take. Tror personen kjempet seg oppover i en bygning eller noe i den dur. Tror også filmen er fra asia. Oldboy. Endret 20. november 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Nei, er ganske sikker på at det ikke er Oldboy, men tror den er fra samme tidsperiode. Mener å huske at det var litt mer kong-fu innspirert slossing. Endret 20. november 2009 av Write Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Se filmen hos Youtube Tom Yum Goong, kanskje? Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Tror faktisk det er den. Er litt usikker, men skal sjekke den ut. Takker for hjelpen. Lenke til kommentar
Kverkulf Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Så en snutt av en film med Edvart Norton. Virket som han var på flukt fra noe(n). Han kjørte bil sammen med en dame. Så møtte han på en bro, men kom ikke over pga fullt trafik kaos. Han bestakk/kjøpte båt av en kar som var ved vannet under broen og kom seg over... Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Så en snutt av en film med Edvart Norton. Virket som han var på flukt fra noe(n). Han kjørte bil sammen med en dame. Så møtte han på en bro, men kom ikke over pga fullt trafik kaos. Han bestakk/kjøpte båt av en kar som var ved vannet under broen og kom seg over... The Incredible Hulk Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hvilken film er dette bildet fra? Skuespilleren er Ginnifer Goodwin Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Hvilken film er dette bildet fra? Skuespilleren er Ginnifer Goodwin Tror det er tatt fra TV serien Big Love. Endret 23. november 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
zepi Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg leter desperat etter en tegnefilm jeg så en gang i min spede barndom. Husker ikke så mye fra den, men jeg kan summere opp følgende:- helten var en skogmus tror jeg - det var en skummel rotte som hovedskurk - det foregikk i kanten av en hveteåker - mulig noen i filmen døde da skurtreskeren kom - en av de mest dramatiske scenene i filmen skjer da huset til en musefamilie synker ned i gjørmen etter et sterkt regnskyll - helten og rotteskurken sloss med sverd (?) i slutten av filmen og rotta dør så klart til slutt Alt i alt en ganske skummel film til å være en tegnefilm. Sikkert derfor jeg husker den så himla godt. Håper noen kan hjelpe meg for jeg har lett og lett... http://us.imdb.com/title/tt0084649/ Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Leter etter en film som handler om en fyr som skal la være å runke i en måned. Etter hvert så begyner han og bli litt gal av det og se alle jenter han ser som om de nakene. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Muligens 40 Days and 40 Nights du er ute etter. Lenke til kommentar
MPC Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Lurar på kva filmen her heiter: Den er lagd i 80-Talet trur eg. Endret 26. november 2009 av MPC Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hvilken film er dette bildet fra? Skuespilleren er Ginnifer Goodwin Det er fra big love ja. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Lurar på kva filmen her heiter: Den er lagd i 80-Talet trur eg. Kan det være Revenge of the Nerds, eller en av oppfølgerne? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Lurer på hva den franske filmen heter som handler om ei jente og en gutt som begynner å leke en lek med en snurrebass. Hver gang den ene gir den andre en snurrebass så gir de hverandre ulike problemer og "pranks". Det er en slags kjærlighetshistorie, men de går fra hverandre etterhvert, men snurrebassen bringer dem tilbake og leken gir dem etterhvert store problemer. Jeg tror ikke den er mer enn 10-15 år gammel. Edit: Nevermind, fant navnet etter litt googling: Jeux d'enfants (Love me if you dare) Endret 28. november 2009 av Abigor Lenke til kommentar
Xtend Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Lurar på kva filmen her heiter: Den er lagd i 80-Talet trur eg. Jeg er sikker på at bildet er fra filmen Sixteen Candles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå