j-- Skrevet 4. april 2006 Rapporter Del Skrevet 4. april 2006 For en del år siden (regner med det var i '99 elns) leide pappa en film som jeg snek meg til å se. Husker lite fra filmen egentlig, men dette er det jeg kommer på: -Det er en "zombie/skelettperson" som liksom viser seeren flere kortfilmer som ender med makabre dødstilfeller -Den ene av kortfilmene handler om en politimann elns som er ute i ørkenen med håndhjern på seg. Han skal prøve å hugge de av seg med en øks han lagerav en pinne og politiskiltet sitt. Og når han skal hogge av kjettingen mellom hendene bommer han og hogger av seg hånda. Jeg har lurt på hva denne filmen heter i evigheter. Er ganske sikker på at det er 18 års aldersgrense.. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 4. april 2006 Rapporter Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Mest sannsynlig en av Tales of the Crypt filmene. -Tales from the Crypt Presents: Bordello of Blood -Tales from the Crypt Presents: Demon Knight (pga flere politinavn i rollelisten gjetter jeg på denne) Kan jo være serien også - Tales from the Crypt Endret 4. april 2006 av Scarface^ Lenke til kommentar
franticill Skrevet 4. april 2006 Rapporter Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Jeg har en som er nok en ekstrem nøtt! Det er en fransk film fra tidlig 80 tallet. Handler om noen bankranere som blant annet bruker masse gadgets for å rane banken. Husker spesielt at de bruker flere radiostyrte biler, en av de designet som en søplekasse. Mener å huske at den var veldig bra (men jeg var ung og dum da.., nå er jeg eldre..... :-) ) **FJERNET SPAM! Mvh oysfaerg** Endret 4. april 2006 av oysfaerg Lenke til kommentar
Sunhome Skrevet 4. april 2006 Rapporter Del Skrevet 4. april 2006 For et par år siden så jeg og en kompis en film på svensk ztv. Den handlet om vampyrer og dracula og slikt. Heltene var en gjeng vampyr-jaktere som måtte skyte vampyrene med harpun, for så å dra dem ut i sollyset slik at de døde/brant opp. Det er en en Amerikansk film. Fra 1990-årene. Filmen var sykt overdreven. Vi snakker enda om den filmen, men ingen av oss husker hva den heter. Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 4. april 2006 Rapporter Del Skrevet 4. april 2006 For et par år siden så jeg og en kompis en film på svensk ztv. Den handlet om vampyrer og dracula og slikt. Heltene var en gjeng vampyr-jaktere som måtte skyte vampyrene med harpun, for så å dra dem ut i sollyset slik at de døde/brant opp. Det er en en Amerikansk film. Fra 1990-årene. Filmen var sykt overdreven. Vi snakker enda om den filmen, men ingen av oss husker hva den heter. Kan noen hjelpe? 5866000[/snapback] Det kan være så mangt... men det kan være "Vampires" men er dog ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 4. april 2006 Rapporter Del Skrevet 4. april 2006 Jo det må være den. Lenke til kommentar
Sunhome Skrevet 4. april 2006 Rapporter Del Skrevet 4. april 2006 Ja det var den! Tuuusen takk Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. april 2006 Rapporter Del Skrevet 4. april 2006 Mest sannsynlig en av Tales of the Crypt filmene.-Tales from the Crypt Presents: Bordello of Blood -Tales from the Crypt Presents: Demon Knight (pga flere politinavn i rollelisten gjetter jeg på denne) Kan jo være serien også - Tales from the Crypt 5864521[/snapback] Takk takk takk! Det var en av de! (var ikke serien) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+7412534 Skrevet 8. april 2006 Rapporter Del Skrevet 8. april 2006 Hei. Jeg lurer på en film. Husker en scene spesielt. Det er en familie som skal vaske bilen og da maskinen begynner, så roper den ene ungen: "Men pappe, vindusviskerne". Så må faren ut av bilen, men blir truffet av børstene og blir selv "vasket" (sammen med bilen. (det er en komedie) Litt dårlig beskrivelse men... Tror den har gått på NRk. Mener den er Svensk og har noe med "Sommar" i seg.... Noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 8. april 2006 Rapporter Del Skrevet 8. april 2006 Så en film for lenge siden (husker ikke når) Husker at de rana en eller flere banker (tror det var banker) også var det sånne irriterende fluer der, men han som rana var en god skytter, og skøyt fluene.. På rulleteksten tilslutt, husker jeg at det sto: "Ingen fluer ble skadet under opptaket". Mener å huske det var med en motorsykkel som gikk utrolig fort også, men er ikke sikker.. Noen som vet navnet på filmen? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. april 2006 Rapporter Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Noen som vet denne? Tid: i natt på canal+ Skuespiller: Owen Wilson og noen til Handling: han var tjuvradd og så var det ei grævla fin kjerring der og. så sovna jeg noen som vet? Endret 13. april 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. april 2006 Rapporter Del Skrevet 13. april 2006 Noen som vet denne? Tid: i natt på canal+ Skuespiller: Owen Wilson og noen til Handling: han var tjuvradd og så var det ei grævla fin kjerring der og. så sovna jeg noen som vet? 5915818[/snapback] hva med å gå inn på canal + sine sider å se ?? Kanskje denne du leter etter ? Big Bounce Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. april 2006 Rapporter Del Skrevet 13. april 2006 hva med å gå inn på canal + sine sider å se ?? Kanskje denne du leter etter ? Big Bounce 5915830[/snapback] ja, var den. fant den på imdb da jeg prøvde igjen og takk Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 14. april 2006 Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 Så en film for lenge siden (husker ikke når)Husker at de rana en eller flere banker (tror det var banker) også var det sånne irriterende fluer der, men han som rana var en god skytter, og skøyt fluene.. På rulleteksten tilslutt, husker jeg at det sto: "Ingen fluer ble skadet under opptaket". Mener å huske det var med en motorsykkel som gikk utrolig fort også, men er ikke sikker.. Noen som vet navnet på filmen? 5890567[/snapback] Ingen som har peiling ? Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 14. april 2006 Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 leter etter en film som handler om en gruppe forskere(elns) skal utforske en ny verden i jordes indre. kan ikke huske så mye av filmen men husker at det var innblandet en blå skog. kan ikke si det for sikkert men tror kanskje det var med noe dinosaurer også. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 14. april 2006 Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 leter etter en film som handler om en gruppe forskere(elns) skal utforske en ny verden i jordes indre. kan ikke huske så mye av filmen men husker at det var innblandet en blå skog. kan ikke si det for sikkert men tror kanskje det var med noe dinosaurer også. 5922035[/snapback] Journey to the Center of the Earth Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 leter etter en film som handler om en gruppe forskere(elns) skal utforske en ny verden i jordes indre. kan ikke huske så mye av filmen men husker at det var innblandet en blå skog. kan ikke si det for sikkert men tror kanskje det var med noe dinosaurer også. 5922035[/snapback] Journey to the Center of the Earth 5922214[/snapback] nope er vel ingen blå skog i den + at den er litt for ny desverre. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 (endret) nope er vel ingen blå skog i den + at den er litt for ny desverre. 5924813[/snapback] Hvis den er for ny (her finner du bilder), er det kanskje en av de tidligere versjonene, mest kjent er vel den fra 1959, bilder (ser veldig ut som en blå skog i noen av bildene, og dinosaurer/krypdyr). Endret 15. april 2006 av Njål Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 (endret) var nok 99 versjonen som heisann80 linket til på imdb. kjente igjen hu dama på det nederste bildet. hehe sry for bryet. Endret 15. april 2006 av oddis89 Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Kan noen hjelpe meg å finne frem filmen som er beskrevet i denne tråden? Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå