Cpt Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jepp, det er nok den. Hadde faktisk glemt at den har "ekte scener" i starten og slutten, og at det animasjon bare midt inni. Hehe, husker jeg ble rimelig skremt av den selv når jeg var liten. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jekyll/Hyde-transformasjonen var vel det verste mener jeg å huske.^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Film om et par som kommer til et hus. Så er det noen folk med masker som skal prøve å ta dem. De driver å skremmer dem og ødelegger mobilen deres og sånn. Omtrent hele filmen foregår i et eller ved et hus. Mener å huske filmen skulle være bassert på en "sann" historie. Den kom ut i fjor eller noe. Endret 18. oktober 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Film om et par som kommer til et hus. Så er det noen folk med masker som skal prøve å ta dem. De driver å skremmer dem og ødelegger mobilen deres og sånn. Omtrent hele filmen foregår i et eller ved et hus. Mener å huske filmen skulle være bassert på en "sann" historie. Den kom ut i fjor eller noe. Høres ut som The Strangers. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Film som kom ut de siste årene, litt gangsteraktig. Har bl.a. en kar som må hjelpe faren på do, men så kan han ikke tisse, går tilbake til hva de gjorde, men så prøver dem å gå på do igjen. Gjentar seg flere ganger i filmen. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 I Crash er det en far som trenger hjelp til å pisse pga. urinveisinfeksjon. Er litt gangstere i filmen også. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Film om et par som kommer til et hus. Så er det noen folk med masker som skal prøve å ta dem. De driver å skremmer dem og ødelegger mobilen deres og sånn. Omtrent hele filmen foregår i et eller ved et hus. Mener å huske filmen skulle være bassert på en "sann" historie. Den kom ut i fjor eller noe. Høres ut som The Strangers. Hehe, uten maskene hørtes det ut som Funny Games I Crash er det en far som trenger hjelp til å pisse pga. urinveisinfeksjon. Er litt gangstere i filmen også. Tusen takk! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Lurer på to filmer: 1: Zombiefilm som er fra 90-tallet eller tidligere. Så den når jeg var rimelig ung, og husker ikke mye av den, men mener å huske at den var noe komedisk. Jeg husker lite av selve handlingen, bortsett fra at militæret blir sendt til byen for å hjelpe, og at de i en scene en gruppe millitære ved en bil blir angripet av en gjeng med zombier. En annen ting som har festet seg er at zombiene på et tidspunkt snakker om å spise "your spicy brain" eller lignende, og at en zombie også ber om å få spise en dame, som muligens var kjæresten hans før han ble zombie. Tittelen var vel noe rimelig standard som "[Tidspunkt i døgnet] of the [betegnelse på zombier]" eller lignende. Nummer 2 hadde en annen bruker skrevet om, jeg lurer på samme filmen. Jeg trenger hjelp til å finne en film jeg ikke husker tittelen på. Jeg vet heller ikke når den er laget, men det er minst ti år siden jeg så den på tv, og ja den er i farger smile.gif Det er en thriller/skrekk der en person får motorstopp midt under en vinterstorm og må søke ly hos en rik eldre mann med egen butler i et stort og fint hus. For hver natt som går skjer det merkeligere og merkeligere ting, som for eksempel at butleren setter bedøvelse og amputerer fingrer på den besøkende om natten. Den er ganske syl og skremmende. Den gamle mannen har operert inn i hjertet slik at pianoet i stuen begynner å spille når han har høy puls, et moment som gjør slutten veldig spennende når den gamle mannen jager hovedpersonen. Det er guffen stemning hele filmen i gjennom. Ringer det noen bjeller hos noen? Jeg har lett på imdb og andre forum, men jeg finner det ikke. Mange streetcreds til den som greier det wink.gif Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 jeg lurer på hva en film heter, men husker lite av den alt jeg husker er at noen fanger som skal bli frakta med fly, tar over hele flyet. noen som vet? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Con Air Endret 26. oktober 2009 av Cpt Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 1: Zombiefilm som er fra 90-tallet eller tidligere. Så den når jeg var rimelig ung, og husker ikke mye av den, men mener å huske at den var noe komedisk. Jeg husker lite av selve handlingen, bortsett fra at militæret blir sendt til byen for å hjelpe, og at de i en scene en gruppe millitære ved en bil blir angripet av en gjeng med zombier. En annen ting som har festet seg er at zombiene på et tidspunkt snakker om å spise "your spicy brain" eller lignende, og at en zombie også ber om å få spise en dame, som muligens var kjæresten hans før han ble zombie. Tittelen var vel noe rimelig standard som "[Tidspunkt i døgnet] of the [betegnelse på zombier]" eller lignende. The Return of the Living Dead eller Return of the Living Dead Part II. 2en har mer militærrelaterte scener. Men jeg husker ikke om zombie vs. kjæreste også er med i 2en. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Trenger hjelp å finne en Sci-Fi Cult klassiker. Husker veldig lite, men den er svært lang, og dreier seg om en mann og dame som reiser sammen. De er jaket på, tror det er noe med dama å gjøre og mannen er der for å beskytte henne. Kan nesten minne litt på Blade Runner i stemning og tempo og Total Recall i gadgets. Husker en scene veldig godt. De to hovedpersonene oppsøker en mann/hacker som har en maskin/data som kan søke seg frem igjennom verden. Og når den drive å søke ser vi en CGI bjørn, og den sier "The bear is searching, the bear is searching". Er en typisk "tragisk" Sci-Fi film med mye politisk undertoner og overlevelsen av menneskeheten (om jeg husker rett). Tror den er fra slutten av 80 tallet eller tidelig 90. Virkelig håper noen kommer på denne. Det er en film som gikk uoppdaget forbi pga Blade Runner, men ble fort en stor en cult film. EDIT: Lurer på om det hele dreier seg om en bombe/ødleggelsen av jorden. Endret 27. oktober 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Until_the_End_of_the_World Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Holy crap! Takk! My god, ser at det er en extenden 280min version å få! Wooohooo! You made my day! Nei....You made my rest of the year! Du vet vel ikke om den er til å kjøpe noen sted? Endret 27. oktober 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Haha, eg har ikkje sett den sjølv, men las om den søkebjørnen i ein artikkel om hackerfilmar. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Ah, flaks at du var her og såg spørsmålet mitt. Da har jeg bestilt den 3 dvd version filmen fra amazon. Gud jeg gleder meg, har ikke sett den siden den kom ut. Igjen, tusen tusen takk! Endret 27. oktober 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hei. For ikke lenge siden så, så eg en filmtrailer som handlet om zombies., hehe. Det eneste jeg husker av traileren er at den begynte med at de kjørte på vei til e eller annen by.. men så ble de stoppet av en fyr som var vedsiden av en bil.. denne fyren spørte da om hjelp. Men de så at han var infected, så de kjørte bare rett på. Denne traileren så jeg tja, kanskje for 2-3mnd siden og var ganske ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå