Aes456 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Er en mafiafilm jeg så for leeenge siden med Al Pacino (ikke at det er så få filmer da ) Eneste jeg husker er at det er en undercover politi, som er ute etter dem, og en replikk fra Pacino der han sier: "Mafioso don't use wallets" om jeg ikke husker helt feil, også viser han fram en feit rull med penger Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Donnie Brasco, kanskje? Endret 12. september 2009 av Spetz Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Noen som vet hvilken film denne gifen er ifra? wow, såg kult ut. Vil gjerne også vite dette! Ja den virker ekstremt trivelig, så er veldig kin på å få klarhet i hva det er. Det er Hatchet. Ja, da måtte jeg jo se den, herregud for en drittfilm. Verken skummel eller morsom. Edit: Førstesangen er bra da Endret 12. september 2009 av Jason Something Lenke til kommentar
sleden Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 noen aning om hvilken film dette kan være? jeg så en film på tv for veldig lenge siden og husker veldig lite, men jeg tror det er en drama film det der en far med 2 sønner som ikke har det noe greit pga faren som alltid drikker øl og blir veldig forbannet "hele tiden"? dette går utover de 2 sønnene som er veldig unge og faren slår dem. Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Har du flere detaljer, Sleden? Lenke til kommentar
mjskovly Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Noen som husker hva denne filmen heter? Handler om en gjeng med menn i villmarken på kanotur. Underveis blir noen av dem visstnok drept av gale rednecks. Det mest minneverdige med filmen er nok den gitar/banjo(eller var det ukulele?) - "battle"en i starten av filmen. Noen som kommer på hva den heter? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Noen som husker hva denne filmen heter? Handler om en gjeng med menn i villmarken på kanotur. Underveis blir noen av dem visstnok drept av gale rednecks. Det mest minneverdige med filmen er nok den gitar/banjo(eller var det ukulele?) - "battle"en i starten av filmen. Noen som kommer på hva den heter? Den heter Deliverance. Lenke til kommentar
mjskovly Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Takker for rakst svar! :-) Lenke til kommentar
Crom92 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Er en mafiafilm jeg så for leeenge siden med Al Pacino (ikke at det er så få filmer da )Eneste jeg husker er at det er en undercover politi, som er ute etter dem, og en replikk fra Pacino der han sier: "Mafioso don't use wallets" om jeg ikke husker helt feil, også viser han fram en feit rull med penger Carlito's way kanskje? Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hva heter filmen som går på TCM akkurat nå? Lenke til kommentar
SteinErik Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hva heter filmen som går på TCM akkurat nå? Savage Messiah Lenke til kommentar
lleall Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Så en film for lenge siden, men kan ikke huske hva den heter... tror den handlet om en tyv eller noe som forfalsket ett kjent maleri eller noe sånt. I filmen så malte han maleriet foran retten. Det er en ganske gammel film Husker ikke noe serlig, så hadde vært fint om noen hadde visst hva jeg snakker om. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 For noen år siden så jeg en film på TV. Det var en ganske ny dansk (muligens svensk) film. Handlet om en mentalt tilbakestående fyr. Husker bare en scene hvor han står og ser på barna som leker på en lekeplass og foreldrene tror han er pedofil. Lenke til kommentar
ennj Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg så en dramafilm på Canal Plus for noen år siden (hvis jeg skal tippe kom filmen ut rundt 2000), som handlet om en mann som ble født på en båt (tenk Titanic men mindre) og senere livnærte seg som selskapspianist på båten. Han hadde aldri satt beina sine på land, så det er litt vanskelig å huske når handlingen tok for seg. I mesteparten av filmen mener jeg hovedpersonen er ca. 30 år. I slutten av filmen skal båten sprenges, og han blir nødt til å gå av. Hvis jeg husker rett så går hovedpersonen på planken ned mot kaia, før han snur igjen og blir i båten mens den eksploderer. Har lurt lenge på hvilken film dette er. Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Donnie Brasco, kanskje? Er en mafiafilm jeg så for leeenge siden med Al Pacino (ikke at det er så få filmer da )Eneste jeg husker er at det er en undercover politi, som er ute etter dem, og en replikk fra Pacino der han sier: "Mafioso don't use wallets" om jeg ikke husker helt feil, også viser han fram en feit rull med penger Carlito's way kanskje? Takker... Skal sjekke ut Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Er ikke Carlitos way. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Så en film en gang der ei dame var blitt sluppet fra et fly. Hun lå i ørkenen på en halvveis begravd måte. Jeg så aldri starten på den filmen og det har irritert meg hver gang jeg har kommet på det. Noen som vet? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Så en film en gang der ei dame var blitt sluppet fra et fly. Hun lå i ørkenen på en halvveis begravd måte. Jeg så aldri starten på den filmen og det har irritert meg hver gang jeg har kommet på det. Noen som vet? Kan det være Bordertown? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Nei, det er ikke den. Den jeg leter etter er eldre. Tipper 90-tallet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå