boffeeen Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Jeg er usikker på om dette er en film eller en tv-serie, men da jeg var liten så jeg noe i Terminator/post-apocalyptic-ish stil, som handlet om en kar som var halvt-robot/hadde robotarm som han hadde fått av foreldrene sine eller noe i den dur før de døde. Såvidt jeg husker prøvde han å gjemme armen sin fra omverdenen, da folk var redde for den slaks. Jeg er usikker på om det var en tegnefilm(serie) eller en spillefilm, men er rimelig sikker på at den ble produsert før årtusenskiftet. Lenke til kommentar
Pocketism Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Det kan være 24 eller Rendition. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg er usikker på om dette er en film eller en tv-serie, men da jeg var liten så jeg noe i Terminator/post-apocalyptic-ish stil, som handlet om en kar som var halvt-robot/hadde robotarm som han hadde fått av foreldrene sine eller noe i den dur før de døde. Såvidt jeg husker prøvde han å gjemme armen sin fra omverdenen, da folk var redde for den slaks. Jeg er usikker på om det var en tegnefilm(serie) eller en spillefilm, men er rimelig sikker på at den ble produsert før årtusenskiftet. Future Force kanskje Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 så den for lenge siden men det er olsenbanden og det eneste jeg husker er at olsenbanden sprengte vegger ellerno akkuratt da orkesteret spiller høye lyder:P litt dårlig forklaring men:P Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 det er når de robba en eske inne på national teatret i olsenbanden for full musikk Lenke til kommentar
iRik Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Nei, har ikke sett det/den... Lenke til kommentar
nilshv Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Husker i mine yngre dager at jeg såg en litt skummel. Jeg mente den heter noe slikt som "Gemeni redder jorden" og handler dinosaurer som kommer opp fra jordes overflate (for å spise opp alle mennesker) og så er det 3 eller 4 som da setter seg i et fly-lignende-ting og bekjemper dinosauren(e). Mener å huske at tegnefilmen er en blanding av tegnefilm og "ekte" film (slik som flåklypa). Anyone? Fant den, den heter Attack of the Super Monsters Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 The Good Shepherd (Den Innerste Sirkel) brukes det waterboarding i minst en scene. Lenke til kommentar
Fylla Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 hva heter den filmen som handler om noen star wars geek's som havner i "samme" hendelser som i filmene? Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Leter etter en film om en fyr som finner en klokke som kan stoppe tiden, dette koser han seg mye og lenge med MEN det fins andre klokker, og de som har de andre blir ikke stoppet når han stopper tiden.. Bad-guysa har på seg dress me hvit skjorte og svart slips tror jeg NOen? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Høres utrolig kjent ut... Og... Dette føles ikke riktig, men jeg mener å huske at noe lignende skjedde i mini-serien The Lost Room (2006). Men som sagt, tviler det er riktig. Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Leter etter en film som ikke er så mange år gammel. Handler om en jente som har mistet begge foreldrene sine og må flytte inn hos fosterforeldre(tror det var fosterforeldre). Hun er døv og blir mye mobbet av forsterforledrene sitt eget barn(barn og barn, tror det er mer snakk om tennåringer). Etter vært viser det seg at den nye familien har flere mørke hemmeligheter. Det er ikke snakk om noen grøsser, selv om det kanskje kunne leses slik. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Ett kjapt søk på IMDb med keywordsa Deaf + Orphan ga, sammen med tre andre resultater, titelen The Quiet fra 2005. Kan det være filmen du søker? Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Hmmm... kan være, men kan ikke huske at frøken Belle var med i den. Edit: Jo! glem det, jeg blandet flere filmer. Det er den. Endret 24. august 2009 av Write Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Leter etter en film om en fyr som finner en klokke som kan stoppe tiden, dette koser han seg mye og lenge med MEN det fins andre klokker, og de som har de andre blir ikke stoppet når han stopper tiden.. Bad-guysa har på seg dress me hvit skjorte og svart slips tror jeg NOen? Clockstoppers Lenke til kommentar
Colb Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hei! jeg har to filmidentiteter jeg ønsker å se på ny. men som jeg ikke helt klarer å fatte tittelen til. Den første er noe som jeg tror var "en verdensomseiling under havet". husker tydelig noen bilder fra filmen. men greier pokker ikke finne den igjen på imdb (ikke som 20,000 leauges under the sea" jeg husker at de kom ned i en ubåt. og at kapteinen hadde en mekanisk hånd. senere blir hånda til en av hovedpersonene klemt i noen tannhjul. så får han mekanisk hånd også. mener å huske de krasjet i noe is og noe greier. filmen føltes relativt ny ut da jeg så den for mange år siden. så tror ikke den er laget før 1990. mener å huske det var ett tim burton preg over filmen og. men vet ikke helt. starter å bli så lenge sia. Den andre er nok værre. var en miniserie som gikk i påsken på nrk for mange år siden. var en sci-fi serie som hvertfall endte opp med at de dro for å finne seg en ny planet.. sykt lite å gå etter her, men kansje noen husker serien? Tusen takk for all hjelp Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Hei! jeg har to filmidentiteter jeg ønsker å se på ny. men som jeg ikke helt klarer å fatte tittelen til. Den første er noe som jeg tror var "en verdensomseiling under havet". husker tydelig noen bilder fra filmen. men greier pokker ikke finne den igjen på imdb (ikke som 20,000 leauges under the sea" jeg husker at de kom ned i en ubåt. og at kapteinen hadde en mekanisk hånd. senere blir hånda til en av hovedpersonene klemt i noen tannhjul. så får han mekanisk hånd også. mener å huske de krasjet i noe is og noe greier. filmen føltes relativt ny ut da jeg så den for mange år siden. så tror ikke den er laget før 1990. mener å huske det var ett tim burton preg over filmen og. men vet ikke helt. starter å bli så lenge sia. Den andre er nok værre. var en miniserie som gikk i påsken på nrk for mange år siden. var en sci-fi serie som hvertfall endte opp med at de dro for å finne seg en ny planet.. sykt lite å gå etter her, men kansje noen husker serien? Tusen takk for all hjelp Den første tar jeg ikke igjen, men den TV serien tipper jeg er enten Earth 2, eller Earth: Final Conflict. Endret 25. august 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
Mostly Space Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Hei, så en film når jeg var yngre, som jeg ikke husker navnet på. Handlinga er ganske enkel; er en fyr som kjører gjennom USA, og en diger svart trailer prøver å ta livet av han. Først bare ved å prøve å "framprovosere" en ulykke, senere i filmen mer aktivt. Man får så vidt jeg husker aldri vite om motivet for dette. Det er også en scene ca midt i filmen hvor hovedpersonen stopper ved en cafe, og traileren står utenfor. Han sitter inne på cafeen og ser på ansiktene, vel vitende om at èn av dem er fyren som er ute etter han, men uten mulighet til å vite hvem. Dette er alt jeg husker, men tror faktisk det var essensen i filmen. Hadde vært veldig moro å se den igjen. Noen som kan hjelpe? *edit* PS. Filmen slutter med at traileren suser utfor et stup... Endret 26. august 2009 av Mostly Space Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Jeg tenker på Breakdowm men det handler igrunn mer om konen hans Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå