Kontorstol Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Husker en film som gav meg mareritt i mange mange år når jeg var barn. Et hus ikke så langt ifra en innsjø, og så kommer det mange døde folk (enten i båt eller opp av vannet), og så husker jeg at en person satt i en seng med beina ned på gulvet og plutselig kommer det noen hender ut fra under sengen og tar tak i personen. Ca 10 år siden jeg så den. Lenke til kommentar
Jarik Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg så en film for en stund siden. Den var om to folk som skulle rane en safe i ett hus, men når det viste seg att de ikke hadde noen safe så drepte han ene alle i huset. Handler mest om når de er på flukt fra politiet. Begge ble hengt i slutten. Den het noe med Blood. http://www.imdb.com/title/tt0061809/ Lenke til kommentar
Møreboy Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hei! Prøver å lete etter en film her.. Husker desverre ikke hva den heter. Har bare sett reklame av den på tv, men håper noen kan hjelpe meg med å finne ut hvilken film det er. smile.gif Det er noen gutter som driver et gatekjøkken/restaurant. De tuller og leker mye på kjøkkenet. Om de mister noe mat på gulvet, har de 3 sekunder på seg til å ta det opp fra gulvet igjen. (Basert på at du liksom kan spise mat om du mister noe på gulvet bare det ikke ligger mer enn 3 sekunder ) Det er vel det eneste jeg vet om filmen. Håper noen kan hjelp meg! Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Lenge siden jeg har sett, men skal mene den er nokså ny.. Hvertfall, trur det var to fyrer som ble kidnappet og tortuert av utenlandske folk. De som ble kidnappet tror de er blitt flyttet til en plass i Irak eller Iran eller noe sånt, men egentlig er de i et lager hus utenfor New York. Åsså kappet de av fingre i en papirkutter og la lemmene in en isboks.. Visst de fortalte sannheten fikk de gå fri med boksen. Men tror de ble drept. Er ikke så flink til å forklare men håper det var nok =) Endret 1. august 2009 av SaitekQ Lenke til kommentar
Jarik Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hei! Prøver å lete etter en film her.. Husker desverre ikke hva den heter. Har bare sett reklame av den på tv, men håper noen kan hjelpe meg med å finne ut hvilken film det er. smile.gif Det er noen gutter som driver et gatekjøkken/restaurant. De tuller og leker mye på kjøkkenet. Om de mister noe mat på gulvet, har de 3 sekunder på seg til å ta det opp fra gulvet igjen. (Basert på at du liksom kan spise mat om du mister noe på gulvet bare det ikke ligger mer enn 3 sekunder ) Det er vel det eneste jeg vet om filmen. Håper noen kan hjelp meg! http://www.imdb.com/title/tt0348333/ Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Når dere svarer, skriv gjerne hvilken film det er samtidig slik at vi slipper å klikke oss videre Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg så en film for en stund siden. Den var om to folk som skulle rane en safe i ett hus, men når det viste seg att de ikke hadde noen safe så drepte han ene alle i huset. Handler mest om når de er på flukt fra politiet. Begge ble hengt i slutten. Den het noe med Blood. http://www.imdb.com/title/tt0061809/ Den var det ja, takk Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Woops, feil postet... Endret 1. august 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
Romy Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hvilken av Ocean filmene er det der de sitter i en kafe i Italia også kommer politiet. Er det Oceans 11, 12 eller 13? Eller jeg mener det ikke er 13. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hvis du husker at de er i Italia så er det film 2 eller 12 om du vil Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 En film av en kjent ressigør, om en mann som får vite han ikke har lang tid igjen å leve pga kreft. Han gjør masse drit før han dør, blandt annet driter på skrivebordet til sjefen. Noen som vet? Lenke til kommentar
hattrick133 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 eg såg ein film for noen år siden og den handla om eit av dei første oppdraga til USArmy ranger og dei skal redda noen krigsfanger frå japan, under 2. verdenskrig. Da er det einaste eg huske. eg lurte på om noen kunne navne på den Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Missing in Action. Chuck Norris with a gun. Lenke til kommentar
SteinErik Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Lenge siden jeg har sett, men skal mene den er nokså ny.. Hvertfall, trur det var to fyrer som ble kidnappet og tortuert av utenlandske folk. De som ble kidnappet tror de er blitt flyttet til en plass i Irak eller Iran eller noe sånt, men egentlig er de i et lager hus utenfor New York. Åsså kappet de av fingre i en papirkutter og la lemmene in en isboks.. Visst de fortalte sannheten fikk de gå fri med boksen. Men tror de ble drept. Er ikke så flink til å forklare men håper det var nok =) Mine første tanker går til Five Fingers Lenke til kommentar
Pocketism Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg er på jakt etter navnet på det jeg tror er en gammel sort/hvit film som handler om gangstere og politiet, hvor det jeg tror er politiet og helten ender opp i en liten hytte på landet hvor de har en stor shoot-out med gangsterene som jeg tror har ranet en bank eller kidnappet noen. Noen som vet hvilken film jeg prater om? :s Lenke til kommentar
hattrick133 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 da var ikke Missing in Action. Chuck Norris er ikke med Lenke til kommentar
kjidel Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg er på jakt etter navnet på det jeg tror er en gammel sort/hvit film som handler om gangstere og politiet, hvor det jeg tror er politiet og helten ender opp i en liten hytte på landet hvor de har en stor shoot-out med gangsterene som jeg tror har ranet en bank eller kidnappet noen. Noen som vet hvilken film jeg prater om? :s Beskrivelsen passer til Public Enemies (2009), kan det være en av Dillinger-filmene? Lenke til kommentar
hattrick133 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 eg såg ein film for noen år siden og den handla om eit av dei første oppdraga til USArmy ranger og dei skal redda noen krigsfanger frå japan, under 2. verdenskrig. Da er det einaste eg huske. eg lurte på om noen kunne navne på den er det ingen så vet ka film detta er? trur den kom ut rundt år 2000 Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Hattrick133: The Great Raid? Saving Private Ryan? Endret 5. august 2009 av TheIdanator Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Kan det være Pearl Harbor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå