Tee_Kay Skrevet 10. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2006 Jepp. Det var den Takk. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 10. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2006 2. En serie som gikk for en del år siden, med en sånn bølle som liksom var så tøff, men hver gang henta bestemora hans han hjem for å se på hotel cæsar En gang lenket han seg ihvertfall til et bord i en kafè(?) når han skulle demonstrere mot ett eller annet så kom bestemora hans og låste han opp og dro han med hjem. Han sa alltid "ja, bestemor! hotel cæsar!" 5720702[/snapback] Tror det er Lyckliga gatan du refererer til Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2006 2. En serie som gikk for en del år siden, med en sånn bølle som liksom var så tøff, men hver gang henta bestemora hans han hjem for å se på hotel cæsar En gang lenket han seg ihvertfall til et bord i en kafè(?) når han skulle demonstrere mot ett eller annet så kom bestemora hans og låste han opp og dro han med hjem. Han sa alltid "ja, bestemor! hotel cæsar!" 5720702[/snapback] Tror det er Lyckliga gatan du refererer til 5732738[/snapback] Tuuusen_takk._you're_an_angel Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 13. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Noen som så Friends i dag på TV2? (13.02-06) Jeg lurer enkelt og greit på hva sangen som Monica danset til helt på slutten heter? Endret 13. mars 2006 av The_Prytzinator Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 13. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Spørsmål om sanger skal egentlig til denne tråden - https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=298209&st=5400 FILM ID tråden er for 'film', ikke musikk Endret 13. mars 2006 av Scarface^ Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 13. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2006 Spørsmål om sanger skal egentlig til denne tråden - https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=298209&st=5400 FILM ID tråden er for 'film', ikke musikk 5747357[/snapback] Haha, forumet på sitt beste! Se DENNE tråden, så skjønner du min frustrasjon Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2006 Pøh, det er jo menneskelig å ta feil eller tolke ting på sin egen måte. Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 13. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2006 Pøh, det er jo menneskelig å ta feil eller tolke ting på sin egen måte. 5747655[/snapback] Joa, fant det bare en smule humoristisk at jeg blir henvist til denne tråden, men når jeg poster her får jeg igjen kjeft for feilpost Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 13. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2006 Hehe det var jo faktisk litt morsomt :!: Men jeg skjønner ikke hvorfor B|Real sendte deg hit. Lenke til kommentar
LNaitsirhC Skrevet 13. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Jeg så filmen for ca 1 år siden, eller mindre en kveld på tv2. Den handlet om: 4-5-6 folk som kjørte rundt i ørkenen i 2 biler. Det er mulig de var politi e.l. De kjører inn i et avstengt område, og der kommer det av og til noen spøkelser e.l. opp fra veien og følger etter dem og dreper noen av dem. Spøkelsene var noen fanger som arbeidde ute i ørkenen, men de prøvde å stikke av, så de ble drept. Det ene spøkelset var faren til en av de som kjørte rundt. De ringer til politiet for å få hjelp, og da kommer han mannen som drepte fangene.. Heh, kanskje litt rotete forklart, men håper noen vet hva jeg snakker om.. Endret 13. mars 2006 av LarsChh Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 13. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg så filmen for ca 1 år siden, eller mindre en kveld på tv2. Den handlet om: 4-5-6 folk som kjørte rundt i ørkenen i 2 biler. Det er mulig de var politi e.l. De kjører inn i et avstengt område, og der kommer det av og til noen spøkelser e.l. opp fra veien og følger etter dem og dreper noen av dem. Spøkelsene var noen fanger som arbeidde ute i ørkenen, men de prøvde å stikke av, så de ble drept. Det ene spøkelset var faren til en av de som kjørte rundt. De ringer til politiet for å få hjelp, og da kommer han mannen som drepte fangene.. Heh, kanskje litt rotete forklart, men håper noen vet hva jeg snakker om.. 5748191[/snapback] Har ikke sett filmen eller noe slikt, men det hørtes ut som det kanskje kan være Route 666. Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 13. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2006 Ja, de har jo en sånn i Musikk seksjonen og tenkte vi kunne ha en slik tråd her også, i stedet for at det kommer slike tråder overalt i Film/TV seksjonen. Spør også om TV serier 4541722[/snapback] Spørsmål om sanger skal egentlig til denne tråden - https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=298209&st=5400 FILM ID tråden er for 'film', ikke musikk Joa, nå merka jeg forøvrig at det står i 1. post at man kan komme med spørsmål ang. TV-serier og, så Breal hadde vel strengt tatt rett? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2006 Joa, nå merka jeg forøvrig at det står i 1. post at man kan komme med spørsmål ang. TV-serier og, så Breal hadde vel strengt tatt rett? 5749339[/snapback] B|Real har ikke peiling; man spør om musikk i musikktråden og film i filmtråden. Det er verdens enkleste ting. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 14. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2006 Husker jeg så noe av en film som gikk på svensk TV for noen år siden. Filmen handlet om et stort insekt som etterlignet mennesker, og som hadde lunger, og som selvfølgelig angrep mennesker. Filmen var fra 90-tallet eller nyere. Så vidt jeg husker holdt insektet til i en undergrunnsbane (men er ikke helt sikker). Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2006 Kan det være Mimic? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 14. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2006 Kan det være Mimic? 5755261[/snapback] Ja. Takk for tipset. Lenke til kommentar
Canute Skrevet 17. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2006 Det er en eller annen gal forsker som kloner mennesker som blir drept, uheldigvis så kloner han en person som ikke dør, og derfor blir det to stykker av han. Så jadda jadda jadda, en finner ut at forskeren har klont seg selv sånn 8-9 ganger. Tror kanskje Arnold Schwartzneger(typo?) var med i den, er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 17. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2006 Det er en eller annen gal forsker som kloner mennesker som blir drept, uheldigvis så kloner han en person som ikke dør, og derfor blir det to stykker av han. Så jadda jadda jadda, en finner ut at forskeren har klont seg selv sånn 8-9 ganger. Tror kanskje Arnold Schwartzneger(typo?) var med i den, er ikke helt sikker. 5770285[/snapback] The 6th Day? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 18. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2006 (endret) Jeg har et vagt minne om en film og husker enkelte ting. Har spekulert lenge på hva denne filmen heter, kanskje noen der ute vet det. Det som jeg husker er følgende: Det er en bil uten vinduer med i filmen, en slags tanks om man vil. Den er som en stor Van, men uten vindu. Den er passelig lastet med våpen, husker de kunne åpne sidedørene og svinge ut to plattformer som var utstyrt med maskingevær. I en scene blir bilen angrepet? med en flammekaster? Husker det var masse flammer involvert i en scene. Ikke mye å gå etter, men det er alt jeg husker. Den scenen med flammene kan jeg av en eller annen grunn visualisere ganske godt oppe i hodet. Endret 18. mars 2006 av ^fmj Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 18. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2006 Jeg har et vagt minne om en film og husker enkelte ting. Har spekulert lenge på hva denne filmen heter, kanskje noen der ute vet det. Det som jeg husker er følgende: Det er en bil uten vinduer med i filmen, en slags tanks om man vil. Den er som en stor Van, men uten vindu. Den er passelig lastet med våpen, husker de kunne åpne sidedørene og svinge ut to plattformer som var utstyrt med maskingevær. I en scene blir bilen angrepet? med en flammekaster? Husker det var masse flammer involvert i en scene. Ikke mye å gå etter, men det er alt jeg husker. Den scenen med flammene kan jeg av en eller annen grunn visualisere ganske godt oppe i hodet. 5771623[/snapback] Kan være "The Exterminator" eller "The exterminator 2" Der bygger de om en stor søppelbil , og Robert Ginty som er hovedpersonen løper rundt med en flammekaster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå