Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom nettop på en koselig film jeg så mange ganger da jeg var yngre på VHS. Amerikansk film som handlet om en gutt som het Rudy eller Ruben eller noe sånt tror jeg og fant en dag fullt av små dinosaurer. Det var kanskje 5-6 forskjellige dinosaurer og de var miniaturer, altså de var bittesmå, men ikke babyer. Husker at alle var snille, tilogmed T-Rex'en. Filmen handlet mer eller mindre om at han gutten måtte gjemme dinosaurene for foreldrene osv tror jeg. Tipper den ble laget tidlig på 90-tallet. Tror dinosaurene var dukker, altså ikke dataanimerte. Er ganske sikker på at filmen hadde "dinosaurs" i navnet, men finner ikke noe når jeg søker på imdb. Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar

Jeg husker jeg så en film som jeg syntes var ganske bra.

 

Den handlet om et fengsel, husker ikke så mye med jeg husker bare at fangene begynte å bygge en mur i luftegården og at på slutten tar hovedpersonen et flagg og fengselssjefen tror han skal henge flagget oppned så han skyter han.

men det viste seg at han heiset flagget rett vei opp :D

 

noen som vet hva denne filmen heterr?

Lenke til kommentar

Ich brauche hilfe

 

Jeg har en liten scene i hjernen, men aner ikke hvor den er fra. Kan godt hende det var fra en serie, men jeg prøver likevel:

 

En mann, ganske dum om jeg ikke tar feil, har blitt bedt om å ta vare på en edderkopp. Dette finner han vanskelig og spiser edderkoppen så den ikke skal rømme.

Selvfølgelig blir denne mannen bare brukt av de som ga ham oppgaven. De vil nemlig ha tak i en bekjent av pappskallen.

 

Dette ble passe vagt, til og med ulogisk, men jeg har stor tro på dere. Ikke mange som ivaretar edderkopper i magen

Lenke til kommentar

har 2 requests hvis noen gidder..

 

1..enne filmen var noe med att det falt den svarte steienr fra himmelen og infiserte folka som bodde på jorda og gjorde dem om til slags zombier.. de det var slags microskopiske aliens inni de steiene som stakk folka som kom nær.. så filen på tv1000 for sånn 10 år sia eller noe sånt..

 

2. det var ett laberatorium eller noe sånt inni et fjell der man drev med genmanipulering av forskjellige dyr... men så endte det med at en meitemark ble manipulert.. eller flere som gjorde at hvis de kom i nærheten av mennesker ville de borre seg inn og spise dem innenifra sakte...

Lenke til kommentar
Hvilken film er dette fra?

 

point-blank-cannon-shot.gif

 

Om jeg ikke tar feil så er fra filmen The Warlords.

 

Ellers er det Kong saan mei yan (2008), ellers kjent som An Empress and the Warriors

 

Temmelig bra filmer.

 

Kan ikke si 100% fra hvilken av de 2 siden jeg så begge filmene samme uken, og de er temmelig like design messig. Men jeg har en følese det er The Warlords siden den hadde mye mer krig.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...