Kiro Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Snakket han med en ball? Cast Away med Tom Hanks. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 TUSEN HJERTELIG TAKK !!!!!!!! Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Kom nettop på en koselig film jeg så mange ganger da jeg var yngre på VHS. Amerikansk film som handlet om en gutt som het Rudy eller Ruben eller noe sånt tror jeg og fant en dag fullt av små dinosaurer. Det var kanskje 5-6 forskjellige dinosaurer og de var miniaturer, altså de var bittesmå, men ikke babyer. Husker at alle var snille, tilogmed T-Rex'en. Filmen handlet mer eller mindre om at han gutten måtte gjemme dinosaurene for foreldrene osv tror jeg. Tipper den ble laget tidlig på 90-tallet. Tror dinosaurene var dukker, altså ikke dataanimerte. Er ganske sikker på at filmen hadde "dinosaurs" i navnet, men finner ikke noe når jeg søker på imdb. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
waveshaft Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Kan det være Prehysteria! Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Kan det være Prehysteria! Ja! Det er riktig film, men jeg kan banne på at det ikke stod det på coveret jeg hadde hjemme Tittelen må ha vært oversatt til norsk. Tusen takk! Lenke til kommentar
kjidel Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Den het Ruby's dinosaurer på norsk faktisk: http://www.filmgrid.no/movie/42825/rubys-dinosaurer Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Den het Ruby's dinosaurer på norsk faktisk: http://www.filmgrid.no/movie/42825/rubys-dinosaurer Det stemmer! Morro Lenke til kommentar
martin8763647 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Jeg husker jeg så en film som jeg syntes var ganske bra. Den handlet om et fengsel, husker ikke så mye med jeg husker bare at fangene begynte å bygge en mur i luftegården og at på slutten tar hovedpersonen et flagg og fengselssjefen tror han skal henge flagget oppned så han skyter han. men det viste seg at han heiset flagget rett vei opp noen som vet hva denne filmen heterr? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Lurer på om det kan være The Last Castle det er snakk om Lenke til kommentar
martin8763647 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Lurer på om det kan være The Last Castle det er snakk om jaaa, takk takk :D:D Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Ich brauche hilfe Jeg har en liten scene i hjernen, men aner ikke hvor den er fra. Kan godt hende det var fra en serie, men jeg prøver likevel: En mann, ganske dum om jeg ikke tar feil, har blitt bedt om å ta vare på en edderkopp. Dette finner han vanskelig og spiser edderkoppen så den ikke skal rømme. Selvfølgelig blir denne mannen bare brukt av de som ga ham oppgaven. De vil nemlig ha tak i en bekjent av pappskallen. Dette ble passe vagt, til og med ulogisk, men jeg har stor tro på dere. Ikke mange som ivaretar edderkopper i magen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Kan det være 12 Monkeys? Lenge siden jeg så den, men mener å huske det er noe lignende der et sted. Mulig jeg er helt på jordet da så klart. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Det kan stemme, mtp at jeg så den for en måned eller to siden Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 har 2 requests hvis noen gidder.. 1..enne filmen var noe med att det falt den svarte steienr fra himmelen og infiserte folka som bodde på jorda og gjorde dem om til slags zombier.. de det var slags microskopiske aliens inni de steiene som stakk folka som kom nær.. så filen på tv1000 for sånn 10 år sia eller noe sånt.. 2. det var ett laberatorium eller noe sånt inni et fjell der man drev med genmanipulering av forskjellige dyr... men så endte det med at en meitemark ble manipulert.. eller flere som gjorde at hvis de kom i nærheten av mennesker ville de borre seg inn og spise dem innenifra sakte... Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hvilken film er dette fra? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Feil med linken eller skal det kun stå img.moonbuggy.org? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Feil med linken eller skal det kun stå img.moonbuggy.org? Lasta bildet og la det ut et annet sted for han jeg: Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Jævla tøft bilde gif da. Noen kom med navnet Endret 18. mai 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Sikkert noe tull med referrer e.l. Takker Lars. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Hvilken film er dette fra? Om jeg ikke tar feil så er fra filmen The Warlords. Ellers er det Kong saan mei yan (2008), ellers kjent som An Empress and the Warriors Temmelig bra filmer. Kan ikke si 100% fra hvilken av de 2 siden jeg så begge filmene samme uken, og de er temmelig like design messig. Men jeg har en følese det er The Warlords siden den hadde mye mer krig. Endret 18. mai 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå