Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker en film jeg så da jeg var en del mindre, så det er litt vagt hva jeg husker.

Det er en familie som reiser på ferie eller noe, og dyrene de har (to hunder og en katt) skal bo hos en kennel, eller muligens det var en gård de skulle bo på...

Uansett, så rømmer disse dyrene, og det blir en lang ferd der de prøver å komme tilbake til eierene sine.

Noen som kjenner til dette?

Lenke til kommentar

Jeg ser etter en (mest sannsynlig finsk) film som handler om en gruppe ungdommer som har sex med tilfeldige jenter de hooker up med, og filmer det. Jeg husker en scene fra filmen hvor en i gjengen hadde fått seg noe, men filmkameraet hadde tippet over, så han fikk det ikke på film.

Lenke til kommentar

hei jeg lurer på en film husker veldig lite av den men alt jeg husker er at en familie som hadde en fin og svær seilbåt. Og plutselig møtte de en fyr ute på havet som trenge hjelp eller noe sånt, og han joinet denne familien og etterhvert begynnte han å bli veldig slem mot familien.

 

og jeg Troooor han slemme fyren kasta faren av båten og at faren etterhvert fant seg en båt og skulle ta igjen båten som de var på, og hvis jeg husker rett blir han igjen eid av han slemme fyren og begynner å finne på en metode for å drepe denne karen.

 

tror også han prøver å voldta kona.

 

dette er en amerikansk film. hvis dette høres helt vilt ut bare kommenter :D

Lenke til kommentar

hei jeg er nå på jakt etter en serie filmer tror det er 3-4 av den og jeg husker veldig lite men jeg tror mange vet hva de heter de handler jo om sånne "sand ormer" som plutselig kommer opp fra sanden og spiser på folk. i den ene så står de og skyter med alt de har av våpen og ammunisjon men de vil ikke dø:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...