Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Hei, jeg så en film for et par årsiden, som jeg ikke husker hva heter, og håper en av dere filmkyndige kan hjelpe meg med å finne tittelen. :)

 

Store deler av handlingen er lagt til et fengsel. Den er ganske voldelig, og noe av handlingen går ut på at en fyr i rullestol blir satt fyr på, og en annen person, afroamerikaner, rett og slett blir voldtatt med en feiekost eller en vaskemopp. Noe annet med historien (hvis jeg ikke tar helt feil film) er at personen det handler om banker opp en politimann for å komme inn i fengselet for å hevne drapet på sønnen som ble drept av narkolangere.

 

Håper dette er nok hint til å finne tittel på filmen

 

Er ikkje dette TV-serien Oz?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg så en film for et par årsiden, som jeg ikke husker hva heter, og håper en av dere filmkyndige kan hjelpe meg med å finne tittelen. :)

 

Store deler av handlingen er lagt til et fengsel. Den er ganske voldelig, og noe av handlingen går ut på at en fyr i rullestol blir satt fyr på, og en annen person, afroamerikaner, rett og slett blir voldtatt med en feiekost eller en vaskemopp. Noe annet med historien (hvis jeg ikke tar helt feil film) er at personen det handler om banker opp en politimann for å komme inn i fengselet for å hevne drapet på sønnen som ble drept av narkolangere.

 

Håper dette er nok hint til å finne tittel på filmen

 

Er ikkje dette TV-serien Oz?

 

 

Man kunne tro dette, men det er ikke Oz. Hvis da ikke skaperne av Oz har laget en Oz-film

Lenke til kommentar

Husker jeg så en film for mange år siden (tipper jeg var 10-12 år, så filmen er antagligvis 7-10 år gammel) Filmen handlet om en "bounty hunter" og var en reinspikka actoion film. Husker ikke stort fra filmen, men var mye våpen, skyting og sprening i filmen og var god underholdning på den tiden. Mener og huske at fyren kjørte en svart van i filmen.

Er evig takknemmelig om noen veit hvilken film dette er.

Endret av MR-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...