Cuneax Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 USA, de snakker engelsk. Gutten var en kar med brunt hår og slapt blikk. Filmen må være fra starten av 90-tallet, mener nå jeg. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Har sett en film som gikk på nrk2 for en stund siden (2-3 år). Hva den handlet om: En som har mistet hukommelsen blir funnet. Hun får seg et vanlig liv med mann og barn. Hun var tidligere agent eller noe sånt. Og de hun sloss mot innser at hun ikke er død, men lever. Amerikansk. Med bomber og våpen. Anyone? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Høres veldig ut som The Long Kiss Goodnight (1996) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Mikey (1992), ikke Nicky. 5702727[/snapback] Hehe. Tusen takk, jeg tror det var den Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Så en film for noen år tilbake, eneste jeg husker er at filmen er bygd opp som en katt og mus lek. politiet er i hælen på en snikmorder, men han er alltid litt lurere en politiet slik at han slipper unna. I slutten av filmen skal han drepe noen på en fotballkamp om jeg ikke husker feil, og til dette har han laget en pistol av tre som han setter i sammen, og kulene har han inni et hylster på nøkkelknipet. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Så en film for noen år tilbake, eneste jeg husker er at filmen er bygd opp som en katt og mus lek. politiet er i hælen på en snikmorder, men han er alltid litt lurere en politiet slik at han slipper unna. I slutten av filmen skal han drepe noen på en fotballkamp om jeg ikke husker feil, og til dette har han laget en pistol av tre som han setter i sammen, og kulene har han inni et hylster på nøkkelknipet. 5709686[/snapback] Høres ut som In the Line of Fire med Clint Eastwood og John Malkovich. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Så en film for noen år tilbake, eneste jeg husker er at filmen er bygd opp som en katt og mus lek. politiet er i hælen på en snikmorder, men han er alltid litt lurere en politiet slik at han slipper unna. I slutten av filmen skal han drepe noen på en fotballkamp om jeg ikke husker feil, og til dette har han laget en pistol av tre som han setter i sammen, og kulene har han inni et hylster på nøkkelknipet. 5709686[/snapback] Høres ut som In the Line of Fire med Clint Eastwood og John Malkovich. 5710018[/snapback] Konge Husker igjen tryne på han John Malkovich, så det stemmer nok. Takker... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Husker at jeg så en film på TV for mange herrens år siden. Filmen handlet om et fly som styrtet langt oppe i et fjell eller noe sånn, hvor passasjerende måtte begynne å ta i bruk kanibalistiske metoder for å overleve. Tror forresten filmen var basert på en sann historie. Noen som vet hvilken film jeg sikter til? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Husker at jeg så en film på TV for mange herrens år siden. Filmen handlet om et fly som styrtet langt oppe i et fjell eller noe sånn, hvor passasjerende måtte begynne å ta i bruk kanibalistiske metoder for å overleve. Tror forresten filmen var basert på en sann historie. Noen som vet hvilken film jeg sikter til? Alive. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Ah, takketakk. Er visst den jeg ville frem til ja. Lenke til kommentar
royale Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Husker det gikk en serie på Tvnorge for et pår år siden. Denne serien handlet om to kriminelle som ble politi, istedenfor å sitte i fengsel. De hadde også et hovedkvarter der de hadde mange bra biler. Hu dama som spillte sjefen var drit fin. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Husker det gikk en serie på Tvnorge for et pår år siden. Denne serien handlet om to kriminelle som ble politi, istedenfor å sitte i fengsel. De hadde også et hovedkvarter der de hadde mange bra biler. Hu dama som spillte sjefen var drit fin. 5712143[/snapback] Er det Fastlane du tenker på? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Høres veldig ut som The Long Kiss Goodnight (1996) 5702893[/snapback] Takker Lenke til kommentar
royale Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Husker det gikk en serie på Tvnorge for et pår år siden. Denne serien handlet om to kriminelle som ble politi, istedenfor å sitte i fengsel. De hadde også et hovedkvarter der de hadde mange bra biler. Hu dama som spillte sjefen var drit fin. 5712143[/snapback] Er det Fastlane du tenker på? 5712977[/snapback] Yes! Thanks. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) 1. Noen som vet hvilken film LOST vistnok skal være en fortsettelse på? 2. En serie som gikk for en del år siden, med en sånn bølle som liksom var så tøff, men hver gang henta bestemora hans han hjem for å se på hotel cæsar En gang lenket han seg ihvertfall til et bord i en kafè(?) når han skulle demonstrere mot ett eller annet så kom bestemora hans og låste han opp og dro han med hjem. Han sa alltid "ja, bestemor! hotel cæsar!" Endret 8. mars 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
EDB Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Er vel sagt at det er Lord of the Flies (1990) eller Lord of the Flies (1963) hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Hmm. Noen som vet hvilken film dette er: Dem er på et sykehus/psytriaktisk, tror det er en morder der. Det er det jeg husker fra den delen, så husker jeg at dem kjørerer en bil ( han morderen ) å han hører på "Creedence Clearwater Revival - Proud Mary" mens han synger til den, noen som vet hvilken det er ? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Er vel sagt at det er Lord of the Flies (1990) eller Lord of the Flies (1963) hvis jeg ikke tar helt feil. 5728277[/snapback] ThankZ Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Hmm. Noen som vet hvilken film dette er: Dem er på et sykehus/psytriaktisk, tror det er en morder der. Det er det jeg husker fra den delen, så husker jeg at dem kjørerer en bil ( han morderen ) å han hører på "Creedence Clearwater Revival - Proud Mary" mens han synger til den, noen som vet hvilken det er ? 5730167[/snapback] Kan det være Desperate Measures (1998)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå