Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

En litt tidlig 90-talls film om en gutt som kommer i et biblotek, der han møter en gammel mann med langt skjegg. Så kommer'n inn i en bok med pirater, drager osv.. (En fairytail som gikk på tv'n i gamle da'r) Kan ikke huske denne filmen.

Endret av qeamer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror jeg vet hvilken film du mener, men husker ikke titelen akkurat nå.

men skal tenke på det ;)

 

Det er en ekte gutt i begynnelsen sant? så sykler han for å kjøpe noen skruer eller noe,så begynner det å regne for å så at han ender opp i et bibliotet?

Lenke til kommentar

Hellvete heller, husker en film jeg så når jeg var liten, men husker kun 1 scene. En eventyr film men troll og dverger osv, hvor det er noen barn som går ned en trapp fra ett fjell, på bunnen er ved vannet eller noe. Husker ikke mere enn det :/

 

En annen film, svensk film eller noe, der en sjømann i en liten båt fisker opp en diger sverdfisk, som han fester til siden av båten. Men utover filmen så blir den spist opp av andre sjøkryp. Tror han skader handa si i filmen også, mener å huske mye med blod på handa.

Lenke til kommentar

Jeg leiter etter tittelen på en pronfilm jeg så da jeg var ung. Starter med en fyr som måker møkk i fjøset. Så kommer det en kjerring og de knuller. Så får fyren vite at han har arvet en eiendom av onkelen eller noe i byen. Når han kommer til byen viser det seg at onkelen eide et bordell og så skjer det som må skje. Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

For noen år siden så jeg en film om noen unger som fant en mumie i kjelleren til deres skumle nabo og prøvde å lære han opp til å bli ett normalt menneske. Jeg husker at det var mye sniking og at mumien var veldig fascinert av en av ungene sin klokke. Jeg vil tippe den er fra 90-tallet.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på en snutt jeg husker fra jeg var liten. Jeg så den på 80-tallet, men den kan ha vært noen år eldre for alt jeg vet. Jeg husker det var snakk om to unge jenter, en veldig snill og en veldig slem. De vandret i en vakker hage og når den pene jenta sto under en "magisk dusj" så regnet det penger på henne. Når den slemme jenta sto under, ble hun nedskylt av noe som lignet på avføring eller skitt. Noen som vet hva dette kan være?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...