Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gammal film, verdensrommet?

 

Monstre som begynner som små lysflash og setter seg i dører og plutselig har lange tentakler, griper tak i folk å stapper dem inn i et høl lenger nede og de kommer ut igjen forkullet?

 

Kan bare drepes om man stikker noe i den lysende rundingen midt på monsteret...?

Monsteret høres ut som en stor oppvaskmaskin eller no slikt..

 

Gav dette noen som helst mening? :ermm:

 

Så den på TV eller no slikt da jeg var 8-9 år...

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

husker noen filmen

 

filmen handler om en snikskyter som blir lurt av politiet, han skal egentelig skyte en president eller no.

men det er en automatisert rifle som skyter fra et annet sted men han som blir lurt blir tatt av politiet.

alt ender opp på et møterom som det sitter noen "viktige" folk rundt og rifla hans står på boret,

etter en stund ender det med at han tar opp rifla putter inn en patron og trykker på avtrekkeren og ingen ting skjer.

 

det er 50 cal Barret som blir brukt så vit jeg kan huske

Lenke til kommentar

Hei.

 

Film, muligens serie, men antagelig tv film. Tror det er en adapsjon av Stephen King.

Handler om en ond parykk som setter seg på hodet til folk, og befaler de til å drepe advokater.

Mener at det ble løst ved at han ene offeret var jurist, ikke advokat..?

 

Anyone?

Lenke til kommentar

det er en film som er noen år gammel. den er 18 år og det var mye krittik når den kom. i ene scenen så kryper faren til ene gutten opp i senga hannes. da stikker han av.

på slutten har de en orgie. 2 gutter og en jente. De er ungdommer.

Det var også slik at en hadde en kjærest og pulte mora til kjæresten.

Noen som vet navnet?

Lenke til kommentar

Jeg har noen vage minner om miniserie som gikk på nrk2 i en påske

(tror jeg) for noen år tilbake siden.

Den handlet om noen undommer(20+?) som leide et hus.

Jeg husker desverre ikke så mye fra den.men det var en stor grå stein med i bildet, tidsreiser og en mann inni en vegg i kjelleren.

Noen som vet hvilken det er? :)

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar
det er en film som er noen år gammel. den er 18 år og det var mye krittik når den kom. i ene scenen så kryper faren til ene gutten opp i senga hannes. da stikker han av.

på slutten har de en orgie. 2 gutter og en jente. De er ungdommer.

Det var også slik at en hadde en kjærest og pulte mora til kjæresten.

Noen som vet navnet?

 

Ken Park.

Lenke til kommentar
det er en film som er noen år gammel. den er 18 år og det var mye krittik når den kom. i ene scenen så kryper faren til ene gutten opp i senga hannes. da stikker han av.

på slutten har de en orgie. 2 gutter og en jente. De er ungdommer.

Det var også slik at en hadde en kjærest og pulte mora til kjæresten.

Noen som vet navnet?

 

Ken Park.

Takk :)

Lenke til kommentar
Jeg har noen vage minner om miniserie som gikk på nrk2 i en påske

(tror jeg) for noen år tilbake siden.

Den handlet om noen undommer(20+?) som leide et hus.

Jeg husker desverre ikke så mye fra den.men det var en stor grå stein med i bildet, tidsreiser og en mann inni en vegg i kjelleren.

Noen som vet hvilken det er? :)

Mener du den med han som finner en portal, og forelsker seg i en jente på

andre siden av jorden som går på en jenteskole? I Australia eller noe?

Lenke til kommentar

Fikk plutselig lyt til å vite navnet på en film jeg fikk mareritt av som liten! Husker ikke stort, men den handlet om en liten jente som så foreldrene sine ble drept. Selve filmen handler om jenta som voksen men vi får se flashback fra da hun fant de døde i senga, etter det jeg husker var det broren som drepte foreldrene. Mer husker jeg dæven meg ikke

Lenke til kommentar

Jeg så en kortfilm for mange år siden, men jeg husker ikke hva den heter. Mulig det er noe av S. King, men det er jeg svært usikker på.

 

BESKRIVELSE/HANDLING

 

En mann går gjennom et smug i regnvær. Der er det en mann som vil rane ham. Da kommer det et "monster" og redder han, som forsvinner etterpå. Før monsteret forsvinner, sier det at han ikke må fortelle hendelsen til noen. Om han gjør det, vil det skje grufulle ting. Det synes mannen er helt greit. Da han kommer til trappen ved sin leilighet, sitter det ei dame der. Og det går sånn at han gifter seg med henne og får to barn. Etter mange år, ungene begynner å bli litt store, tenker han mer og mer på den rare hendelsen for mange år siden. Og etter mye tenking, sier han det til sin skjønne kone. Da skjer det at hun forvandles til dette monsteret.... og skriker til han at hun hadde sagt at han aldri måtte fortelle det.. for da ble hennes forbannelse igjen "aktiv"....

 

Noen som vet hvilken film dette er og hva den heter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...