Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei og hopp. Trenger navnet på en film som omhandler en gutt på 16-17 som har en drøm om å bli musikkjournalist. Av en eller annen grunn får han lov til å bli med et rockeband på turné, hvor han møter en jente blablba. Det jeg husker dessverre. Tipper filmen ble lagd rundt tusenårskiftet.

Lenke til kommentar

Hei, Jeg så en rar film på TV for en stund siden. Den startet med en kunstner dame som kjørte sammen med en gammel mann så er det en gullfisk som faller ned fra en bil til en annen og hun blir forelsket, To Brødre på dirty chat og en pedofil mann bla bla bla... Orker ikke si mer er trøtt.

Lenke til kommentar

Har en gang sett litt av en film. Tror den gikk på TV2 filmkanalen.

Den handlet om et ektepar som hadde 1 eller flere unger. De var en plass der de sov i telt og plutselig var den yngste ungen borte. Familien påsto at det var dingoer som hadde tatt ungen, men politiet trodde de hadde drept ungen.

 

Vet noen hva denne heter?

Lenke til kommentar
Har en gang sett litt av en film. Tror den gikk på TV2 filmkanalen.

Den handlet om et ektepar som hadde 1 eller flere unger. De var en plass der de sov i telt og plutselig var den yngste ungen borte. Familien påsto at det var dingoer som hadde tatt ungen, men politiet trodde de hadde drept ungen.

 

Vet noen hva denne heter?

 

Ein av desse:

http://en.wikipedia.org/wiki/Lindy_Chamberlain#Adaptations

Lenke til kommentar

Jeg så en film for en god del år tilbake, og lurer på hva den heter for jeg har lyst til å se den igjen. Jeg var ganske liten da jeg så den så husker ikke så mye. Den handler om et lastebilløp (tror det var kun for lastebiler). Det er egentlig det eneste jeg husker av historien. Ellers husker jeg en scene der en politibil blir klemt mellom to store lastebiler. Noen som kan huske å ha sett dette i en film og kan hjelpe meg med tittelen?

 

På forhånd takk

Lenke til kommentar

Dette er en film jeg så litt av på tv for et par år siden eller noe. Handler om noen "problemelever" eller noe sånt. De starter et prosjekt om historiske våpen eller noe. Ender opp med at de faktisk går mer eller mindre berserk med dem. Navn plz!

Lenke til kommentar

Hei. jeg lurer på tittelen til en film. er vell en triller.

 

husker ikke så mye, men kan skrive det jeg vet

 

Det starter med at en fyr blir satt i fengsel, en som ikke akkurat passer for å være i fengsel. han er glup og han begynner og jobbe i på fengselsbibloteket. Han klarer og rømme fra fengslet gjennom vannrøret?

i løpet av den tiden han har sittet i fengsel har han skaffet seg en venn som slipper ut av fengslet helt i slutten av filmen. han drar til et sted som han glupingen hadde sakt til han. og finner et brev... Vi ser også i løpet av filmen at noen slipper ut av fengslet men henger seg på et hotell rom.

 

dårlig forklart og det henger kanskje ikke sammen, men husker ikke så mye.

 

noen som kan hjelpe meg og finne ut hvilken film dette er?

 

på forrhånd takk

Endret av Xxn00bxX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...