Bruker-111299 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Takker så meget! Nå skal det gå maaaaaaaaaaaaaaaange timer med å se på dårlig humor! :!: Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 hehe, bare hyggelig. Enjoy. :!: Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hei og hopp. Trenger navnet på en film som omhandler en gutt på 16-17 som har en drøm om å bli musikkjournalist. Av en eller annen grunn får han lov til å bli med et rockeband på turné, hvor han møter en jente blablba. Det jeg husker dessverre. Tipper filmen ble lagd rundt tusenårskiftet. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Je tror det er Almost Famous fra 2000 Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hei, Jeg så en rar film på TV for en stund siden. Den startet med en kunstner dame som kjørte sammen med en gammel mann så er det en gullfisk som faller ned fra en bil til en annen og hun blir forelsket, To Brødre på dirty chat og en pedofil mann bla bla bla... Orker ikke si mer er trøtt. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Je tror det er Almost Famous fra 2000 Takker. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hva heter filmen hvor Gerard Depardieu spiller en søvnløs forfatter (eller et annet yrke)? Lenke til kommentar
satser Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Har en gang sett litt av en film. Tror den gikk på TV2 filmkanalen. Den handlet om et ektepar som hadde 1 eller flere unger. De var en plass der de sov i telt og plutselig var den yngste ungen borte. Familien påsto at det var dingoer som hadde tatt ungen, men politiet trodde de hadde drept ungen. Vet noen hva denne heter? Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Har en gang sett litt av en film. Tror den gikk på TV2 filmkanalen.Den handlet om et ektepar som hadde 1 eller flere unger. De var en plass der de sov i telt og plutselig var den yngste ungen borte. Familien påsto at det var dingoer som hadde tatt ungen, men politiet trodde de hadde drept ungen. Vet noen hva denne heter? Ein av desse: http://en.wikipedia.org/wiki/Lindy_Chamberlain#Adaptations Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 The dingo ate my baby! Evil angels. Lenke til kommentar
Smudingen Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg så en film for en god del år tilbake, og lurer på hva den heter for jeg har lyst til å se den igjen. Jeg var ganske liten da jeg så den så husker ikke så mye. Den handler om et lastebilløp (tror det var kun for lastebiler). Det er egentlig det eneste jeg husker av historien. Ellers husker jeg en scene der en politibil blir klemt mellom to store lastebiler. Noen som kan huske å ha sett dette i en film og kan hjelpe meg med tittelen? På forhånd takk Lenke til kommentar
AsconaB Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Kan det være Convoy Endret 4. mars 2009 av AsconaB Lenke til kommentar
Smudingen Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Det stemmer det, takk skal du ha. Jeg fant traileren til den og der var det med både når politibilen blir knust og når de kjører gjennom veisperringen. Se traileren her! Fantastisk sang forresten. Endret 4. mars 2009 av Smudingen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Fantastisk film. Vender alltid tilbake til den. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Dette er en film jeg så litt av på tv for et par år siden eller noe. Handler om noen "problemelever" eller noe sånt. De starter et prosjekt om historiske våpen eller noe. Ender opp med at de faktisk går mer eller mindre berserk med dem. Navn plz! Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Denzel Washington spiller bad-cop, og skal lære opp en ny rekrutt (som selvfølgelig er good-cop.) Ender med Denzel blir drept av Mafiaen(?) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Denzel Washington spiller bad-cop, og skal lære opp en ny rekrutt (som selvfølgelig er good-cop.) Ender med Denzel blir drept av Mafiaen(?) Training Day. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Herregud mann. Om du har skuespilleren og handlingen kan du finne ut det selv. Ivertfal når det er en bra film som den nevnte skuespilleren fikk en oscar for. Dette er latskap! Training day er svaret. Lenke til kommentar
Xxn00bxX Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Hei. jeg lurer på tittelen til en film. er vell en triller. husker ikke så mye, men kan skrive det jeg vet Det starter med at en fyr blir satt i fengsel, en som ikke akkurat passer for å være i fengsel. han er glup og han begynner og jobbe i på fengselsbibloteket. Han klarer og rømme fra fengslet gjennom vannrøret? i løpet av den tiden han har sittet i fengsel har han skaffet seg en venn som slipper ut av fengslet helt i slutten av filmen. han drar til et sted som han glupingen hadde sakt til han. og finner et brev... Vi ser også i løpet av filmen at noen slipper ut av fengslet men henger seg på et hotell rom. dårlig forklart og det henger kanskje ikke sammen, men husker ikke så mye. noen som kan hjelpe meg og finne ut hvilken film dette er? på forrhånd takk Endret 7. mars 2009 av Xxn00bxX Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Fikk en shawshank redemption vibe av denne ''glupe'' forklaringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå