Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Kom plutseleg på at eg som liten såg litt på filmar med Donald og ungane i. Var blant anna fleire der ungane hadde hovedrollen. Hugsar dei var inni gruver, styrde svære robotar, møtte b-gjengen og anna. Lurar på om det ikkje var ein filmserie sidan du fekk sjå mangen klipp i introen til filmen. Nokon som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

en film hvor en kar med langt hår arbeider som vaktmester og blir oppdaget av noen i et radioprogram. det kom fram at foreldrene hadde forlatt han. tror det var en ekstremt overdreven hockey han hadde, og det var en grund til det også.

 

uansett, foreldrene vil ha kontakt med han nå som han er kjent.

 

hva heter den?

Lenke til kommentar
en film hvor en kar med langt hår arbeider som vaktmester og blir oppdaget av noen i et radioprogram. det kom fram at foreldrene hadde forlatt han. tror det var en ekstremt overdreven hockey han hadde, og det var en grund til det også.

 

uansett, foreldrene vil ha kontakt med han nå som han er kjent.

 

hva heter den?

Lurer på om det kan være Joe Dust (altså støv på engelsk, ikke dust...hehe)?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf

Leter etter en film jeg så på Tv-Norge for sikkert 6-7 år siden. Her er det jeg husker:

 

(Jeg tror)Det begynte med at to jenter var sammen på en sommer-camp elns, også ville hun ene ha med den andre til en elv å bade. Jenta visste dette var farlig, så nølte litt men blei med. Dette endte med at hun ene druknet. Moren til den døde jenta blir helt besatt, og mener det var den andre jenta sin feil, så hun finner ut hvor hum bor og tilbyr å være barnevakt for denne jenta...

 

Ganske creepy film, som jeg likte veldig godt. Noen som vet hvilken jeg mener?

Lenke til kommentar
Scenene jeg tenkte på er 3:51 ut i Youtube klippet. Lenket bare litt feil. Tror en av Indiana Jones filmene har noe liknende, med en kurv og skorpioner ... Men jeg er litt rusten akkurat der. Hook er forøvrig i aller høyeste grad en voksenfilm :)

hehe vil nå påstå at hook me dustin hoffman og robin williams er en barnefilm. men helt klart for voksne øyner også da ;)

 

Høres litt ut som The Scorpion King? Vært lengesiden jeg har sett den så mulig det er feil.

Tror kanskje jeg blandet Mummy filmene og Indiana Jones over :)

tror æ vil se the scorpion king en av de neste dagene bare for å se om den scenen er med der :p hehe

nope var ikke no kaste-skorpion-nedi-kiste-med-mann-i-scene i den filmen...

Lenke til kommentar

Jeg så en film som gikk på nrk1-2-3 eller tv2 for et år siden eller 2.

Det var en asiatisk film som handlet om en mann som hadde drept en fyr i storbyen og rømte ut på landet, så kom han til en liten innsjø der det bodde en kar på et flytende hus. Så begynte han å arbeide for den gamle guruen osv..

stort sett bare det jeg fikk med meg, men har lyst å se hele filmen....

 

Noen som veit hva jeg prater om? :)

Lenke til kommentar
Jeg kom til å tenke på en film eller serie hvor det var 3 stk(?) som satt i kino og skøyet med gamle sci-fi filmer. De 3 personene satt i silhuett i kinoen. Tror de skøyet med The Blob blant annet.

Noen anelse om hva jeg tenker på?

Tre stykker i kino som skøyer med gamle filmer, det kan være Bertoluccis The Dreamers det, men det kan sikkert være mange andre filmer og. Flere detaljer eventuelt?
Lenke til kommentar
Jeg kom til å tenke på en film eller serie hvor det var 3 stk(?) som satt i kino og skøyet med gamle sci-fi filmer. De 3 personene satt i silhuett i kinoen. Tror de skøyet med The Blob blant annet.

Noen anelse om hva jeg tenker på?

 

Utentvil TV serien Mystery Science Theater 3000 du tenker på. De pleier å se gammle filmer og slenge ut tullete kommentarer hele tiden. Se HER.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...