SpecialForce Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Almost Famous. Så den for 50 min siden, faktisk. På tv eller fra disk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Disk. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Danielzu har a) utsikt til hybelen min, eller b) han leser kjøps-tråden. Disk it is. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 c) har peil d) Vet at den ikke går på tv-ikveld e) Har mad gjette-skillz f) common sence Lenke til kommentar
041204 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg så en film for en stund siden med Arnold Schwarzenegger. Jeg husker ikke navnet på filmen, men jeg husker at han rev av armen på en soldat. Vet at det ikke er True Lies, Commando, The Last Action Hero eller noen av Terminator filmene. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Leter etter en spansk film. Den er svært erotisk og handler om to gutter som tar en dame med på stranden... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Det er Y tu mamá también. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Det er Y tu mamá también. Takk skal du ha Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg så en film for noen år siden, på tv2 antar jeg :!: Som handler om en gutt (ungdom) som fikk en hodeskade etter en bilulykke, der bestevennen eller noe ble drept etter at dem kjøre inn i en lyktestolpe, så måtte han gå med en sånn svart "hjelm" lignende sak. Han og lillebroren pleide å trikse med en sånn bønne-ball. Også var det en dude på toget (tror jeg) som plaget ham pga. hjelmen. Det er det jeg husker Fint om noen har litt mer kunnskap enn meg Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg så en film for en stund siden med Arnold Schwarzenegger. Jeg husker ikke navnet på filmen, men jeg husker at han rev av armen på en soldat. Vet at det ikke er True Lies, Commando, The Last Action Hero eller noen av Terminator filmene. Noen som kan hjelpe meg? I Total Recall river Arnold av armene til en fyr, i alle fall. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 I Commando river han av armen til en soldat, for så å slå soldaten med sin egen arm. Men det klippet er kuttet i mange versjoner. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Han skriver at han vet at det ikke er Commando, men mulig han husker feil. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ja, og siden klippet er kuttet i så mange versjoner kan det være han i ettertid har skaffet en klippet versjon. Sett den, og antatt det ikke var Commando. Lenke til kommentar
Jigzaw Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg leter desperat etter en tegnefilm jeg så en gang i min spede barndom. Husker ikke så mye fra den, men jeg kan summere opp følgende: - helten var en skogmus tror jeg - det var en skummel rotte som hovedskurk - det foregikk i kanten av en hveteåker - mulig noen i filmen døde da skurtreskeren kom - en av de mest dramatiske scenene i filmen skjer da huset til en musefamilie synker ned i gjørmen etter et sterkt regnskyll - helten og rotteskurken sloss med sverd (?) i slutten av filmen og rotta dør så klart til slutt Alt i alt en ganske skummel film til å være en tegnefilm. Sikkert derfor jeg husker den så himla godt. Håper noen kan hjelpe meg for jeg har lett og lett... Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg leter etter en film der de i en scene stenger en fyr ned i ei kiste for så å hive skorpioner på han gjennom ei luke i kistelokket. Tror det er en slags sjørøverfilm. Noen som vet? Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Jeg leter etter en film der de i en scene stenger en fyr ned i ei kiste for så å hive skorpioner på han gjennom ei luke i kistelokket. Tror det er en slags sjørøverfilm. Noen som vet? Høres ut som denne scenen fra Hook (1991). Fin film Endret 23. februar 2009 av cbastus Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg leter etter en film der de i en scene stenger en fyr ned i ei kiste for så å hive skorpioner på han gjennom ei luke i kistelokket. Tror det er en slags sjørøverfilm. Noen som vet? Høres ut som denne scenen fra Hook (1991)? Fin film nja, tror ikke helt det var denne filmen. mener den filmen æ sikter til var en mer "voksen-film"... men ja, hook er en fin film Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Høres litt ut som The Scorpion King? Vært lengesiden jeg har sett den så mulig det er feil. Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Scenene jeg tenkte på er 3:51 ut i Youtube klippet. Lenket bare litt feil. Tror en av Indiana Jones filmene har noe liknende, med en kurv og skorpioner ... Men jeg er litt rusten akkurat der. Hook er forøvrig i aller høyeste grad en voksenfilm Høres litt ut som The Scorpion King? Vært lengesiden jeg har sett den så mulig det er feil. Tror kanskje jeg blandet Mummy filmene og Indiana Jones over Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Scenene jeg tenkte på er 3:51 ut i Youtube klippet. Lenket bare litt feil. Tror en av Indiana Jones filmene har noe liknende, med en kurv og skorpioner ... Men jeg er litt rusten akkurat der. Hook er forøvrig i aller høyeste grad en voksenfilm hehe vil nå påstå at hook me dustin hoffman og robin williams er en barnefilm. men helt klart for voksne øyner også da Høres litt ut som The Scorpion King? Vært lengesiden jeg har sett den så mulig det er feil. Tror kanskje jeg blandet Mummy filmene og Indiana Jones over tror æ vil se the scorpion king en av de neste dagene bare for å se om den scenen er med der hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå