Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

jeg så en film en gang hvor en kar klikket av en eller annen grund. jeg husker at han ble truet av to ppersoner og den ene hadde en batanga kniv. han banket dem, jeg tror han slo dem med kofferten sin. han hadde nok hvit skjorte på seg og briller.

 

han fikk tak i en bag med våpen et sted. han gikk på ei burgersjappe og bestilte noe. når han fikk burgeren så var den mye mindre enn på bildet så han klikket med våpen der inne. han var også i ei army sjappe hvor det jobbet en nazist.

 

det var også noe med ei kone, ex kone som hadde ungen hans og han ville ha ungen tilbake.

Lenke til kommentar
jeg så en film en gang hvor en kar klikket av en eller annen grund. jeg husker at han ble truet av to ppersoner og den ene hadde en batanga kniv. han banket dem, jeg tror han slo dem med kofferten sin. han hadde nok hvit skjorte på seg og briller.

 

han fikk tak i en bag med våpen et sted. han gikk på ei burgersjappe og bestilte noe. når han fikk burgeren så var den mye mindre enn på bildet så han klikket med våpen der inne. han var også i ei army sjappe hvor det jobbet en nazist.

 

det var også noe med ei kone, ex kone som hadde ungen hans og han ville ha ungen tilbake.

 

Falling Down.

Endret av magnusbe
Lenke til kommentar
Mens jeg satt her og leste om filmer folk savner fra barndommen, kom jeg jaggu på meg en film jeg lurer på hva heter. Det eneste jeg husker er at det var en form for metall/folie-lignende sak. Denne 'folien' rettet seg ut uansett hvor mye du bøyde og krøllet den. Den var av sølv, og mulig det var militæret/Nasa som hadde den.

 

Nå har dere masse å gå på, så regner med den blir tatt asap.

Yo, prøver igjen. Anyone?

Lenke til kommentar
Mens jeg satt her og leste om filmer folk savner fra barndommen, kom jeg jaggu på meg en film jeg lurer på hva heter. Det eneste jeg husker er at det var en form for metall/folie-lignende sak. Denne 'folien' rettet seg ut uansett hvor mye du bøyde og krøllet den. Den var av sølv, og mulig det var militæret/Nasa som hadde den.

 

Nå har dere masse å gå på, så regner med den blir tatt asap.

Yo, prøver igjen. Anyone?

 

Den høres veldig kjent ut,men jeg greier desverre ikke å plassere det :(

men som læreren min sier : jeg skal "tygge" på det :p

Lenke til kommentar

Jeg husker veldig lite, aner ikke hva poenget er engang.

 

Hvis man går på veien så kommer de etter deg. Det er i en ørken. De har kjetting rundt bena.

 

Om personene er ute på landet, eller om du kjører forbi aner jeg ikke. Du ser de et stykke unna så "hopper" de liksom nærmere ganske fort..

Kan legge til at det er en utrolig dårlig film.

Lenke til kommentar

Leter etter 70-80-tallsfilm. Tror jeg.

Handler om en som driver og tar opp diverse lyder med en retningsbestemt antenne. Plutselig så fanger han opp et smell. Det viser seg at dette smellet kan bevise at en politiker eller noe ikke døde i en ulykke, men at hjulet på bilen blei skutt i stykker.

 

edit: Kan hende jeg bommer på noen detaljer.

Endret av Lars
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...