Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har lånt en Thailandfilm fra en bekjent med Jackie Chan i hovedrollen

 

Hmmm :nei:

 

Thailand faktisk.... er nok en ren og skjær Hong Kong produksjon! :yes:

 

 

 

Har denne utgaven jeg;

l_p1004565697.jpg

En kul film (men så er jeg JC fan så det holder da...)

 

 

Helt riktig, den er nok piratkopiert, men jeg vil faktisk kjøpe den, det var poenget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, men har den en form for norsk i seg? Er deillig med morsmålet sitt kan du tro :)

Har ingen problemer med å se en engelsk film, men jeg liker best å kunne velge.

Selv har jeg akkurat rippa den inn og bruker soundtrack 3 som jeg er sikker på er kantonesisk. De andre høres ille ut.

 

Kan du grave opp linken, evt. har noen andre en norsk link? Hyggelig å se at flere liker hva jeg vil kalle en liten komikerperle.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

For omtrent et år siden så jeg en veldig kul MC film, men har jo selfølgelig glemt hva den heter.

 

I filmen handlet det om Mc racing... Husker ikke så mye om den, men i slutten filmen der vinner sønnen(tror jeg det var) til han som er best, så får han hjelmen hannes.. Det er liksom et tegn på at han er den nye "mesteren"

 

Vet at dette kan høres veldig teit ut.. :blush:

 

Er det noen som vet hvilken film dette er? :new_woot:

Lenke til kommentar
Ok, men har den en form for norsk i seg? Er deillig med morsmålet sitt kan du tro :)

 

Kan du grave opp linken, evt. har noen andre en norsk link? Hyggelig å se at flere liker hva jeg vil kalle en liten komikerperle.

 

Har ikke sett den i noen norsk eller nordisk utgivelse dessverre.

 

Search Results for "rob b hood" hos yesasia

 

Utgaven jeg har fra yesasia (og den er sone 0 som sagt, selv om det står sone 3!)

 

Robin B Hood (2006) - US utgivelse, amazon.com

 

En annen sone 1 fra amazon.com

Lenke til kommentar

Hei!

 

Såen film da jeg var liten om no folk som dykka ned til dypet der det var sånne enorme blekkspruter som spiste hele ubåten og alt som var.. Også tok de til fange ungen til en av disse kjempeblekksprutene og hadde den fanget i et nett ved land og da kom moren dens og befridde den eller no.

 

Noen som vet hvilken film dette er? eller er det bare noe jeg husker fra et mareritt jeg hadde fra da jeg var liten? :D

Lenke til kommentar
Hei!

 

Såen film da jeg var liten om no folk som dykka ned til dypet der det var sånne enorme blekkspruter som spiste hele ubåten og alt som var.. Også tok de til fange ungen til en av disse kjempeblekksprutene og hadde den fanget i et nett ved land og da kom moren dens og befridde den eller no.

 

Noen som vet hvilken film dette er? eller er det bare noe jeg husker fra et mareritt jeg hadde fra da jeg var liten? :D

 

Gammel film? Minner meg litt på "It Came from Beneath the Sea (1955)", men husker ikke noe unge blekksprut. Bare en gigantisk mutant som knuser alt.

Lenke til kommentar
Hei!

 

Såen film da jeg var liten om no folk som dykka ned til dypet der det var sånne enorme blekkspruter som spiste hele ubåten og alt som var.. Også tok de til fange ungen til en av disse kjempeblekksprutene og hadde den fanget i et nett ved land og da kom moren dens og befridde den eller no.

 

Noen som vet hvilken film dette er? eller er det bare noe jeg husker fra et mareritt jeg hadde fra da jeg var liten? :D

 

Gammel film? Minner meg litt på "It Came from Beneath the Sea (1955)", men husker ikke noe unge blekksprut. Bare en gigantisk mutant som knuser alt.

 

Nei var ikke den, det var liksom flere kjempeblekkspruter.. og ikke fult så store. Sikkert fra 80-90 tall..

Lenke til kommentar

Mens jeg satt her og leste om filmer folk savner fra barndommen, kom jeg jaggu på meg en film jeg lurer på hva heter. Det eneste jeg husker er at det var en form for metall/folie-lignende sak. Denne 'folien' rettet seg ut uansett hvor mye du bøyde og krøllet den. Den var av sølv, og mulig det var militæret/Nasa som hadde den.

 

Nå har dere masse å gå på, så regner med den blir tatt asap.

Lenke til kommentar
Nei var ikke den, det var liksom flere kjempeblekkspruter.. og ikke fult så store. Sikkert fra 80-90 tall..

 

Hmm, ok prøver igjen da:

 

Tentacles (1977)

 

Deep Rising (1998) (engelig ikke blekksprut, er en alien monster ting)

 

Denne er sikkert for ny: Octopus (2000)

 

Mer kommer jeg ikke på. Er ikke så mangen blekksprut filmer...

 

Med mindre du hadde mareritt av "20000 Leagues Under the Sea" som hadde et blekksprut monster. Det er en del versioner av den...

 

20,000 Leagues Under the Sea (1997/I)

20000 Leagues Under the Sea (1954) (den mest kjente)

Lenke til kommentar
For omtrent et år siden så jeg en veldig kul MC film, men har jo selfølgelig glemt hva den heter.

 

I filmen handlet det om Mc racing... Husker ikke så mye om den, men i slutten filmen der vinner sønnen(tror jeg det var) til han som er best, så får han hjelmen hannes.. Det er liksom et tegn på at han er den nye "mesteren"

 

Vet at dette kan høres veldig teit ut.. :blush:

 

Er det noen som vet hvilken film dette er? :new_woot:

jeg tipper på bikerboys

Lenke til kommentar
For omtrent et år siden så jeg en veldig kul MC film, men har jo selfølgelig glemt hva den heter.

 

I filmen handlet det om Mc racing... Husker ikke så mye om den, men i slutten filmen der vinner sønnen(tror jeg det var) til han som er best, så får han hjelmen hannes.. Det er liksom et tegn på at han er den nye "mesteren"

 

Vet at dette kan høres veldig teit ut.. :blush:

 

Er det noen som vet hvilken film dette er? :new_woot:

jeg tipper på bikerboys

 

 

Ja, det var den ja. Tusen takk :new_woot:

Lenke til kommentar
Nei var ikke den, det var liksom flere kjempeblekkspruter.. og ikke fult så store. Sikkert fra 80-90 tall..

 

Hmm, ok prøver igjen da:

 

Tentacles (1977)

 

Deep Rising (1998) (engelig ikke blekksprut, er en alien monster ting)

 

Denne er sikkert for ny: Octopus (2000)

 

Mer kommer jeg ikke på. Er ikke så mangen blekksprut filmer...

 

Med mindre du hadde mareritt av "20000 Leagues Under the Sea" som hadde et blekksprut monster. Det er en del versioner av den...

 

20,000 Leagues Under the Sea (1997/I)

20000 Leagues Under the Sea (1954) (den mest kjente)

 

Kan være den tentacles fra 1977, men tror egentlig filmen er fra rundt 1990. Husker ikke mye fra filmen, bare at det var kjempeskummelt da den gule lille ubåten ble slukt eller no. Skal sjekke ut tentacles jeg, tusen takk:)

Lenke til kommentar

Nå skal dere få en skikkelig nøtt.

 

Jeg prøver å finne tittelen på en gammel sci-fi film som jeg mener at jeg så på sci-fi channel den gangen Filmnett var en del av kanalpakken. Og det var vel på 90tallet en gang regner jeg med. Filmen er sikkert fra tidlig 80tallet, kanskje 83-87 for å dra det ut.

 

Av det jeg husker av filmen så mener jeg at "steinaldersamfunnet" er delt i to, mellom kvinner og menn. - Det er også kanskje en Planet of the Apes-feeling med filmen, for hovedpersonen, som er mann, finner et romskip/del av en bygning inni en hule, med videoopptak og div annet info fra "fremtiden". Jeg mener at han også finner et lasergevær også.

 

 

***SPOILER****

 

I

I

V

 

 

Og filmen slutter med at menn og kvinner slutter å kjempe mot hverandre og blir kjærester og alle lever lykkelig i alle sine dager.

 

 

Noen som har peil på hvilken film jeg snakker om?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...