Venerable Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Mens vi er på emne, noen som har sett Manhunter? Bedre enn Red Dragon (Og Hannibal) IMO. Silence of the Lambs og Hopkins er jo the shit, og jeg trodde aldri noen kunne utfordre Hopkins sin versjon av Leckter. Men Brian Cox må tydeligvis ikke undervurderes, fordi det var veldig bra. Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Leste en omtale hvor skribenten mente Hopkins spiller Leckter, mens Cox er Leckter. Tror jeg må se denne filmen en dag. Silence of the Lambs er forøvrig helt klart den beste av Hannibal filmene (uten hensyn til Manhunt og Hannibal Rising som jeg ikke har sett). Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Brian Cox sitt prestasjon er det enaste som holder filmen oppe, den er middels ellers...IMO Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg leter etter en film, der samme mannen som betår forbrytelsen i Fracture er med. Han kutter ut en bit av hjernen til en fyr, så lar han eieren av hjernen, spise biten. I slutten av filmen sitter mannen på et fly og spiser hjerne. Han lar også ei jente smake. Hva heter den filmen? Er det ikke i "Hannibal" det med flyet er da? Jo, det er Hannibal. Anthony Hopkins heter forøvrig skuespilleren. Han snakker sikkert om filmen "Hannibal" ikke at det er det han heter i filmen. Og det er i filmen Hannibal der han spiser hjerne på flyet og tilbyr til en gutt (ikke jente), ikke Red Dragon. Så ikke denne posten.. så just red dragon, er de andre filmene fortsettelse elns? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Så ikke denne posten.. så just red dragon, er de andre filmene fortsettelse elns? Ja, de har laget flere filmer av Hannibal Lecter. Ser slikt ut: 1. Manhunter (1986) 2. The Silence of the Lambs (1991) 3. Hannibal (2001) 4. Red Dragon (2002) 5. Hannibal Rising (2007) Lenke til kommentar
uranus Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Hei! Noen år tilbake i USA så jeg en film. Jeg husker ikke så mye lenger, men tror det skal være nok til at noen her kanskje kan gjenkjenne filmen. Det handlet rett og slett om et passasjerfly (stort) og etterhvert, sovnet folk og de kom i en slags tids forflytning. De landet på en øde flyplass, og der ble rett og slett "alt" spist opp til ingenting, slikt at alt ble helt svart. Vet det høres rart ut, men om du har sett filmen så kanskje dette betyr noe for deg. Om noen vet noe, vennligst si ifra. Har prøvd å finne ut hva den heter i årevis nå. Får håpe jeg klarer å finne igjen svar i denne tråden da. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Hmm, kanskje The langoliers? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Stephen Kings The Langoliers (1995) Endret 31. januar 2009 av Awesome X Lenke til kommentar
uranus Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Se der ja, og så fort Tusen takk Den må i samlinga mi! Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Den er faktisk ganske grei, og egentlig ganske tro mot novellen til King - og som jeg skrev i en annen tråd før idag; Stephen King's The Langoliers - £5.99 @ play edit; eller m/bl.a. norske undertekster fra PK; Stephen King´s The Langoliers - 99,50 @ platekompaniet Jeg har denne versjonen - kjøpt på en Statoil stasjon for litt over ett år siden... Endret 31. januar 2009 av mjau Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 I stad satt jeg og noen kompiser og diskuterte og vi tenkte på en film vi alle mente vi hadde sett, men som ingen husket. Vi mente at var en fyr som sier "I'm gonna kill them, every single one" eller "-every last one". Mens han gjorde dette, slapp han no (en mynt) eller lignende ned. "Every (slipper mynt) last/single (slipper) one (slipper)." Noen som skjønner, eventuelt vet tittel? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Aaaaaaaaaargh, dne har jeg også sett. Ofte også. I hate you right now. Svar: Pirata i karibien Endret 1. februar 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Det var det ja Hvilken av de? Vi hadde den som alternativ. Takker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Svart perle. (er det mange mynter i de andre to? nei.) Edit:Er vel et par mynter i verdens ende da. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ah, selvsagt. Takker igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Var nesten så jeg nektet der altså. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hei, jeg har lånt en Thailandfilm fra en bekjent med Jackie Chan i hovedrollen, dessverre finner jeg ikke den internasjonale tittelen noe sted. Her er websiden på IMDB om den kinesiske utgaven jeg bruker med engelsk tekst. http://www.us.imdb.de/title/tt0485976/#comment Takker for all hjelp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 RobinBHood`? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det står tydelig.. aka "Robin-B-Hood" - USA (video title) aka "Rob-B-Hood" - Hong Kong (English title), (English title), Italy Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hei, jeg har lånt en Thailandfilm fra en bekjent med Jackie Chan i hovedrollen Hmmm Thailand faktisk.... er nok en ren og skjær Hong Kong produksjon! Har denne utgaven jeg; En kul film (men så er jeg JC fan så det holder da...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå