Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

hva heter den filmen, som har en slik lang fluktscene. Det er en fyr som løper i bar overkropp, mens han stikker av fra noen som skal ta han. dette foregår i et hus/bygg, og avslutter med et kjempelangt hopp i slowmo der han hopper fra et hustak ned på et lavere.. noen som vet hva den heter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hva heter den filmen, som har en slik lang fluktscene. Det er en fyr som løper i bar overkropp, mens han stikker av fra noen som skal ta han. dette foregår i et hus/bygg, og avslutter med et kjempelangt hopp i slowmo der han hopper fra et hustak ned på et lavere.. noen som vet hva den heter?

Tipper det er Banlieue 13.

 

Klipp av scenen du snakker om -

 

 

 

ja det var det! takk

Endret av callahan
Lenke til kommentar

Jeg var på Playcom i Kristiansand i går, og så en collection som inneholdt en asiatisk skrekkfilm, og tre oppfølgere. Det stod på coveret at den hadde inspirert filmer som Ringu og The Grudge, selv om den virket mer Slasher-aktig ut i fra beskrivelsen bak på coveret. Er det noen som vet hva disse filmene heter?

Lenke til kommentar

Denne er kanskje litt vanskelig.

 

Så en film for en stund siden der coveret var et par custom-made biler som kjører veldig fort. Jeg mener å huske at du så bilene bakfra på en motorvei, og "hang" kanskje litt over bakken? Anyways, så husker jeg det var en skikkelig ghetto-action-film. Med AK'er, folk som satt utenfor med svære maskingevær og veldig fattig strøk. Men råe biler og haugevis av pistoler hadde de.

 

Tror å mene at tittelen het noe med Street og noen tall. Men dette er usikkert.

Lenke til kommentar

Husker jeg så en film for noen år siden og som gikk på tv2. Tror den ble vist i 2005, men selve filmen var gammel.

 

 

- Den handlet om noen fanger i et fengsel som hatet fangevokterne og bygde en mur midt i luftegården.

-Denne muren ble ødelagt, men de bygde den opp igjen, og så var det en scene hvor de angrep fengselvokterne med hjemmelagde bomber og katapulter.

 

-Det var også et flagg de tok ned som var på fengselsdirektørens kontor og det kom en masse politi og sånn etterpå.

 

Noen som vet hvilken?

 

:)

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Er film jeg har sett som jeg ikke hvet navnet på!

 

Det er en krigs-komedie(Om det er noe som heter det). Det er to "lag", et med rødebånd på armene, og det andre laget har grønt elns.

 

Så begynner det eine laget med skittne knep og skifter ut båndene med fargene som matstanderne har.

 

Mere en dette husker jeg ikke, siden det er 2-3år siden jeg har sett den!

 

Jeg så den på TV3.

 

Noen som hvet hva den het?

 

wft: Tykk skrift? :p

Endret av Core2dou
Lenke til kommentar
Denne er kanskje litt vanskelig.

 

Så en film for en stund siden der coveret var et par custom-made biler som kjører veldig fort. Jeg mener å huske at du så bilene bakfra på en motorvei, og "hang" kanskje litt over bakken? Anyways, så husker jeg det var en skikkelig ghetto-action-film. Med AK'er, folk som satt utenfor med svære maskingevær og veldig fattig strøk. Men råe biler og haugevis av pistoler hadde de.

 

Tror å mene at tittelen het noe med Street og noen tall. Men dette er usikkert.

Kan høres ut som The Fast and the Furious, 2 Fast 2 Furious eller The Fast and the Furious: Tokyo Drift.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...