Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

så nå timemachine basert på h.g wells fra 2002, han prøver å redde sin forlovedes liv som ble skutt men ender 800,000 år i fremtiden.

 

Men jeg husker det ble laget 2 av disse filmene, i den andre lagde han først en sånn liten utgave som han viste frem,

og på slutten kunne du se spor i bakken, pga han måtte flytte maskinen for å komme på utsiden av hulen i fremtiden.

 

kan noen av dere huske navnet på den fimen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var litt av en beskrivelse,har du noe mer å gå på ? ;)

Har ikke sett den, men har hørt om den og det noe greier med at hovedpersonen dør i starten av filmen i et fly også er det ingen som vet hvorfor også viser det seg at han døde for å redde de andre på flyet ellerno.

kan det være critical desition? der velger steven seagal å ta selvmord for å redde resten av teamet sitt når de border et fly.

iriterte meg i alle fall for jeg leide filmen pga steven seagal. og så blir jeg stuck med kurt russel....

Lenke til kommentar
Hei.

 

Jeg leter etter en europeisk film(spansk eller fransk kanskje) som jeg så i forbindelse med skolen. Husker ikke mye, men det jeg husker er at det er en veldig pen jente som spiller hovedrollen, som er veldig flørtete. Hun bor hos bestemoren sin og gutten i filmen prøver å bli sammen med henne. De kjører ofte rundt på en moped og filmen ender med at hun blir voldtatt av to venner av de mannlige hovedrollen.

 

Noen som har peiling i det hele tatt?

Skjønner hvilken film det er snakk om, men klarer ikke å huske navnet på filmen. Fant den ikke med et raskt søk på imdb heller. Men jeg vet at filmen er fransk, og at handlingen er lagt til Marseille.

Jackpot! Det Lila sa/Lila Says

Søkte ørten ganger etter franske filmer fra marseille på engelsk, men i kveld satsa jeg på norske søkeord og fant det med en gang. Sånn er internett av og til :roll:

Lenke til kommentar

Da jeg var veldig liten, kansje 4-5 år eller yngre, så så jeg på en skrekkfilm sammen med min 12 år eldre bror.

jeg hadde mareritt om en av scenene i maaange år etterpå, og kan fortsatt huske scenen enda jeg ikke har sett filmen i etterkant.

 

Scenen går ut på at en kar ligger på bakken, så tar en annen kar en motorsykkel\crosssykkel etc å legger bakhjulet i annsiktet hans, å spøler det opp.

 

Noen som vet hvordan film det er? vil se den igjenn :)

 

Er forresten 19 år, så filmen må være gamlere enn 93/94.

Lenke til kommentar
Da jeg var veldig liten, kansje 4-5 år eller yngre, så så jeg på en skrekkfilm sammen med min 12 år eldre bror.

jeg hadde mareritt om en av scenene i maaange år etterpå, og kan fortsatt huske scenen enda jeg ikke har sett filmen i etterkant.

 

Scenen går ut på at en kar ligger på bakken, så tar en annen kar en motorsykkel\crosssykkel etc å legger bakhjulet i annsiktet hans, å spøler det opp.

 

Noen som vet hvordan film det er? vil se den igjenn :)

 

Er forresten 19 år, så filmen må være gamlere enn 93/94.

Pet Sematary 2, mener jeg (holder et lite forbehold, det kan være 1eren)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...