ulv666 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 så nå timemachine basert på h.g wells fra 2002, han prøver å redde sin forlovedes liv som ble skutt men ender 800,000 år i fremtiden. Men jeg husker det ble laget 2 av disse filmene, i den andre lagde han først en sånn liten utgave som han viste frem, og på slutten kunne du se spor i bakken, pga han måtte flytte maskinen for å komme på utsiden av hulen i fremtiden. kan noen av dere huske navnet på den fimen Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Er det The Time Machine fra 1960 du er på jakt etter? Lenke til kommentar
ulv666 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Er det The Time Machine fra 1960 du er på jakt etter? stemmer, var overbevist om at den var av nyere dato, blandet sikkert filmene sammen fant filmen på youtube nå, så takk Endret 18. januar 2009 av ulv666 Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Det var litt av en beskrivelse,har du noe mer å gå på ? Har ikke sett den, men har hørt om den og det noe greier med at hovedpersonen dør i starten av filmen i et fly også er det ingen som vet hvorfor også viser det seg at han døde for å redde de andre på flyet ellerno. kan det være critical desition? der velger steven seagal å ta selvmord for å redde resten av teamet sitt når de border et fly. iriterte meg i alle fall for jeg leide filmen pga steven seagal. og så blir jeg stuck med kurt russel.... Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) kan det være critical desition? der velger steven seagal å ta selvmord for å redde resten av teamet sitt når de border et fly.iriterte meg i alle fall for jeg leide filmen pga steven seagal. og så blir jeg stuck med kurt russel.... Tror du skreiv feil. Det er Executive Decision der disse to spiller sammen. Endret 18. januar 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 stemmer, skrivefeil fra meg. skuffende film egentlig, men det var kanskje ikke uventa når hovedpoersonen dør så fort og det er pga han at du ser filmen... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Thanks for spoiling. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Du kan ikke forvente at folk ikke spoiler på en tråd som dette... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Selvfølgelig ikke, men der lette ikke han etter en film heller. Han skrev noe annet om dødsfallet til en rolle.. Han visste allerede hva filmen het. Endret 18. januar 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hei. Jeg leter etter en europeisk film(spansk eller fransk kanskje) som jeg så i forbindelse med skolen. Husker ikke mye, men det jeg husker er at det er en veldig pen jente som spiller hovedrollen, som er veldig flørtete. Hun bor hos bestemoren sin og gutten i filmen prøver å bli sammen med henne. De kjører ofte rundt på en moped og filmen ender med at hun blir voldtatt av to venner av de mannlige hovedrollen. Noen som har peiling i det hele tatt? Skjønner hvilken film det er snakk om, men klarer ikke å huske navnet på filmen. Fant den ikke med et raskt søk på imdb heller. Men jeg vet at filmen er fransk, og at handlingen er lagt til Marseille. Jackpot! Det Lila sa/Lila Says Søkte ørten ganger etter franske filmer fra marseille på engelsk, men i kveld satsa jeg på norske søkeord og fant det med en gang. Sånn er internett av og til Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Thanks for spoiling. my bad. men til mitt forsvar så var jo faktisk infoen jeg spoila det samme som ble nevnt for å komme med ledetråder om filmen i første omgang. (ugg det var en dårlig setning) Endret 19. januar 2009 av Spirre Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hey, så reklame for en film på TV for en stund siden. De forklarte filmen som Atom Krig. Filmen så ut som det ble brukt en del atombomber i xP Noen som aner hva denne filmen kunne hete? Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Har du litt mer å gå på? Her er en liten liste over filmer om/med atomkrig Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Har du litt mer å gå på?Her er en liten liste over filmer om/med atomkrig Nei men får se igjennom etterpå. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Da jeg var veldig liten, kansje 4-5 år eller yngre, så så jeg på en skrekkfilm sammen med min 12 år eldre bror. jeg hadde mareritt om en av scenene i maaange år etterpå, og kan fortsatt huske scenen enda jeg ikke har sett filmen i etterkant. Scenen går ut på at en kar ligger på bakken, så tar en annen kar en motorsykkel\crosssykkel etc å legger bakhjulet i annsiktet hans, å spøler det opp. Noen som vet hvordan film det er? vil se den igjenn Er forresten 19 år, så filmen må være gamlere enn 93/94. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Da jeg var veldig liten, kansje 4-5 år eller yngre, så så jeg på en skrekkfilm sammen med min 12 år eldre bror.jeg hadde mareritt om en av scenene i maaange år etterpå, og kan fortsatt huske scenen enda jeg ikke har sett filmen i etterkant. Scenen går ut på at en kar ligger på bakken, så tar en annen kar en motorsykkel\crosssykkel etc å legger bakhjulet i annsiktet hans, å spøler det opp. Noen som vet hvordan film det er? vil se den igjenn Er forresten 19 år, så filmen må være gamlere enn 93/94. Pet Sematary 2, mener jeg (holder et lite forbehold, det kan være 1eren) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Det er nok toeren, ja. Husker jeg også syns de filmene var grusomme da jeg var lita Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg også.og helt ærlig synest jeg det enda Selv om eneren er basert på en av mine favoritt bøker ... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg ble skuffet da jeg så filmen. Men så hadde jeg lest boka fire-fem ganger da. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 *snip* Pet Sematary 2, mener jeg (holder et lite forbehold, det kan være 1eren) Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå