AvidGamer Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Leiter hovedsakelig etter en TV serie, men serien har hatt film av den også...fant ikke noe emne i TV delen som denne så jeg spør her. Det dreier seg om et britisk serie/film, som er svært ekstrem "slapstick" humor. Det er 2 karer som bor sammen, han ene har halvlangt fettet hår (lys brun) og noen gigantiske øyner, og han andre er skallet og nokså tynn og bleik. De bor nokså fattig, og episodene går mye ut på at de driver å banke hverandre opp. Det er temmelig brutalt til tiden, og ofte blod. Han med halvlangt hår er syk hysterisk av seg og sikkelig overeksentrisk...begge av dem er ikke noe særlig smarte. Filmen serien har laget er at de skal overta et hotel...som naturligvis går helt gale. Likte å ta fatt av her, men jeg klarer ikke å være mer presis. Jeg håper at noen klarer denne... Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ja. det ble laget en i 1999 Olsenbandens siste stikk Mener det var Olsenbanden jr. i moderne. Og det var ikke olsenbanden tror jeg. Bare noe liknende.. Men på en måte en moderne olsenbanden. Lenke til kommentar
Opelmekk Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Denne? Nei nettopp den eg sa det ikke var handler om en kar som svindler staten for mye penger(trygd) fordi han har mange falske syke barn også blir han nesten avslørt. Veldig humoristisk. Har gått på NRK flere ganger. Endret 5. januar 2009 av konfirmant Lenke til kommentar
sleden Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 hei jeg leter etter en 2.verdenskrig film det handlinga foregår i en konsentrasjonsleir der jøder blir lurt til å dusje og blir gassa og det går en nazi og skyter 1 etter 1 når de står inntil en vegg. også tror jeg de koser seg med at de lar noen jøder løpe i en slags lang bakgård og skyter dem. tror den ble lagd på 90 tallet eller tidlig 2000 tallet Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Det der kan være veldig mye rart.. Men Schindlers List kanskje? Der ser man gassinga værtfall. Lenke til kommentar
sleden Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 det er en film med kjente skuespillere tror ikke det er den du nevnte men kom også på at du kunne se alle de ovnene de brente jødene i Lenke til kommentar
Njål Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Leiter hovedsakelig etter en TV serie, men serien har hatt film av den også...fant ikke noe emne i TV delen som denne så jeg spør her. Det dreier seg om et britisk serie/film, som er svært ekstrem "slapstick" humor. Det er 2 karer som bor sammen, han ene har halvlangt fettet hår (lys brun) og noen gigantiske øyner, og han andre er skallet og nokså tynn og bleik. Bottom. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Leiter hovedsakelig etter en TV serie, men serien har hatt film av den også...fant ikke noe emne i TV delen som denne så jeg spør her. Det dreier seg om et britisk serie/film, som er svært ekstrem "slapstick" humor. Det er 2 karer som bor sammen, han ene har halvlangt fettet hår (lys brun) og noen gigantiske øyner, og han andre er skallet og nokså tynn og bleik. Bottom. Å herregud! Tusen takk! Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg lurer på hva denne skrekkfilmen heter... Det handler om ei jente som begynner på college eller noe slik på et nytt sted, der det ligger et gammelt sykehus for de som hadde tuberkulose(tror jeg det var). Hun blir bedt med på fest, og på denne festen blir hun "kidnappet" av noen gutter som har montert kameraer og hindringer i hele dette sykehuset. Det er også tre andre jenter som blir "kidnappet" og er med i denne syke spøken. De sier over høyttalere at det er 4 timer, 4 jenter, og en vil dø hver time. Men det de ikke vet er at det spøker, og etter hvert blir de jentene "syke". Det som skulle være spøk skjer, en dør hver time. Etter hvert finner de ut at alle jentene, samt. gutten som leder denne spøken har tilknytning til sykehuset. Om noen vet hvilken film jeg snakker om, så ville jeg blitt kjempeglad, for kommer ikke på navnet. Høres ut som en av Saw filmene Vet desverre ikke hvilken. Jeg vet ikke hva filmen heter, men det er ikke noen av saw filmene Filmen heter Death Tunnel, så ikke no svar i tråden. Lenke til kommentar
tneo Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hei. jeg har lurt lenge og letet meg vilt etter denne filmen jeg ikke finne. Vet nemmelig ikke hva den heter eller noen av skuespillerene i den. Noen som har hørt om denne,eller vet navnet på denne filmen jeg nå skal skrive om, så rop ut! Det handler om en mann, relativt ung. Som plukker opp en jente som haiker. med det første går turen bra men så begyner jenten å bli redd,dette frustrere mannen,og han kommer i fare til å drepe jenta. mannen blir tatt for dette og dødstømt. Det som gjør denne filmen så bra er at han som dreper han en liten jente på 5-7 år. som selvølgelig ikke vil miste pappan sin. filmen går ut på hvordan dette takles, fra både familien til jenta som ble drept,myndighetene og datteren til drapsmannen. Det er en utrolig trist film,som jeg gjerne kunne tenke meg å se en gang til. Grunnen til at jeg ikke aner hva den heter, er at det er kanskje 5 år siden jeg så den,og det var på tv. Noen som kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Er på jakt etter navnet på en svensk film. Den handler om en gutt på rundt 14 år som møter en engel. Engelen gir han en spesiell kraft, slik at gutten kan ønske seg hva som helst ved hjelp av fingeren sin. Mer husker jeg ikke. Lenke til kommentar
LaNoche Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hmmm.... Eg leitar etter ein film. Det er ein komisk vri på zombie filmar. Det einaste eg huskar var at den handla om to fyrar som plutselig oppdagar at nesten alle rundt dei er zombiar. Zombiane er so treige at dei to kan gjere omtrent kva dei vil. Eg meinar å huske at dei morar seg ved å kaste vinyldiskar på zombiane, men er ikkje sikker. Trur også handlinga var lagt til England, kanskje London... . Var kanskje litt vagt, skal sjå om eg kjem på noko meir... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Shaun of the dead. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Shaun of The Dead. Edit: For sen... Endret 13. januar 2009 av GoreGalore Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 You lose. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Er på jakt etter navnet på en svensk film. Den handler om en gutt på rundt 14 år som møter en engel. Engelen gir han en spesiell kraft, slik at gutten kan ønske seg hva som helst ved hjelp av fingeren sin. Mer husker jeg ikke. Kansje det er Mirakel ? Det er den filmen jeg synest passer best med beskrivelsen din,eneste er at den er Dansk og ikke Svensk Lenke til kommentar
Splius Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Jeg leter etter en film om 2 typer i spicy tighte rosa eller lyse oransje latexklær og masse puffer. Handlingen finner delvis sted i en ishule der det er et svært bord av is. Dette er ikke en pr0n film Endret 14. januar 2009 av Randy_Rhoads Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Batman and Robin? Lenke til kommentar
Kittamagg Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hei Jeg så en film for noen år siden .. dette var sann film og handlet om familie som ble terrorisert av noe overnaturlige ting .. kona i huset ble førts terreorisert etter hvert ble både sønnen og mannen det å, de fikk både prest og exorsist utdiver men ingen tin hjalp det var mange vitner til dette. så om filmen endet at de flyttet fra huset fortsetter denne terroriseringen, Jeg kan ikke huske navnet på filmen og det er litt vanskelig å forklare om filmen. Håper noen kan hjelpe meg Hilsen Kittamagg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå