Gjest member-97590 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Leter etter tittelen på 2 filmer. 1. Er om en mann som kjører på landeveien i USA en plass, kan tenke meg rundt texas-området, er iallefall i tørre og varme omgivelser. Så når han kjører oppdager han en diger trailer bak han, som forfølger han hele tiden, og etterkvert prøver å kjøre på han. Er en film fra 80-tallet tenker eg. Gått på NRK noen ganger. 2. Er om et par ungdommer(tror eg) som har en bil med radio inni(sånn man kan snakke til andre med). Så kaller de seg selv for "polkagrisen"(tror eg), på radioen og en mann svarer de. De driver på å fleiper og tuller med han, og så husker eg ikkje stort annet enn at han etterkvert i filmen kidnapper den ene jenta som satt i bilen, og blandt annet kobler ei hagle opp mot ei dør, som avfyres mot jenta visst døra åpnes. Denne filmen tror eg også går for seg på landeveien i USA, men er en nyere film, kan tenke meg i begynnelsen av 2000/slutten av 1990. Takker for svar. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Film nummer to er ihvertfall Joy Ride. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) OK. Jeg husker ikke en dritt av filmen. det er kansje 6 aar siden jeg saa filmen. Det eneste jeg husker er att den var saa gammel att den var paa vhs. mulig 80 tals film. Sjanger skrekk. Det var en fyr som var utkledd som julenisse. saa dro han til ett barnehjemm eller noe linknede. Og saa drepte han de folka der. Mere husker jeg ikke. Var ikke store hintene men haaper noen klarer vet hvem det er ! Endret 2. januar 2009 av spetwols Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 1. Er om en mann som kjører på landeveien i USA en plass, kan tenke meg rundt texas-området, er iallefall i tørre og varme omgivelser. Så når han kjører oppdager han en diger trailer bak han, som forfølger han hele tiden, og etterkvert prøver å kjøre på han. Er en film fra 80-tallet tenker eg. Gått på NRK noen ganger. Tipper Duel (1971). OK. Jeg husker ikke en dritt av filmen. det er kansje 6 aar siden jeg saa filmen. Det eneste jeg husker er att den var saa gammel att den var paa vhs. mulig 80 tals film. Sjanger skrekk. Det var en fyr som var utkledd som julenisse. saa dro han til ett barnehjemm eller noe linknede. Og saa drepte han de folka der. Mere husker jeg ikke. Var ikke store hintene men haaper noen klarer vet hvem det er ! Silent Night, Deadly Night (1984) Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Film nummer to er ihvertfall Joy Ride. 1. Er om en mann som kjører på landeveien i USA en plass, kan tenke meg rundt texas-området, er iallefall i tørre og varme omgivelser. Så når han kjører oppdager han en diger trailer bak han, som forfølger han hele tiden, og etterkvert prøver å kjøre på han. Er en film fra 80-tallet tenker eg. Gått på NRK noen ganger. Tipper Duel (1971). Helt riktig begge to, takker så meget. EDIT: Yay, innlegg nr.1000. Endret 2. januar 2009 av member-97590 Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 En gutt blir kidnappet som baby/småbarn? og når han er 8-9-10-11 så finner de på en eller annet måte ut av det. Da har han vokst opp i samme nabolag som foreldrene... Prøver på nytt, jeg. Filmen er gammel, en stund før 1995 vil jeg tippe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 The Deep End of the Ocean. Fornøyd nå sutrekopp? Lenke til kommentar
fr0z3n_1 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 har lenge lett etter en motorsykkel film som jeg ikke finner noen plass for jeg husker ikke hva den heter og husker heller ikke hvem som er med i den. det jeg husker av informasjon er at jeg trur den starter med en 3 fyrer kjører ned et fjell, hovedpersonen har da en rød racing sykkel, på veien ned møter de noen andre på sykkel som de krangler med før de deretter kommer ned til et sykkel stevne i ørkenen? jeg er sikkert på vidda med de detaljene men den gangen jeg hadde muligheten til og se den filmen fikk jeg bare sett halve før jeg sovnet. er det noen som kansje kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Edru Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Møter de noen biler som de kjører mot? I den første scenen? Kanskje: Torque http://www.imdb.com/title/tt0329691/ Lenke til kommentar
jealei Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 ok jeg husker ikke mye av filmen, jeg husker bare en scene hvor en gruppe med men (i 30 årene eller no) står ute i et ørken lignende sted, også blir de sure på hverandre eller no, så slår den ene til den andre, han trekker hånden tilbake i smerte, også drar han andre opp skinnet og viser at han er lagd i metall, også kommer det et helikopter, husker ikke mer Minner meg faktisk om Bill og Ted II nei var ikke den Lenke til kommentar
Katrine100 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg så en film noen år tilbake men husker ikke hva tittelen er. Den handlet om en gutt som spillte hockey og som ble drept av en puck under en kamp tror jeg. så samtidig var det en jente som lå på sykehuset og holdt på å dø, men så kommer da sjelen til gutten inn i jenta. jenta står på skøyter (sånn dans) og skal være med på ett mesterskap, men nå som sjelen til gutten er inni jenta så kan han jo ingenting om klassiske skøyter. det ender med at han vinner mesterskapet og får vite at kjæresten han hadde når han var gutt nå er gravid med hans barn. noen som vet hvilken jeg snakker om? Lenke til kommentar
Katrine100 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg så en film noen år tilbake men husker ikke hva tittelen er. Den handlet om en gutt som spillte hockey og som ble drept av en puck under en kamp tror jeg. så samtidig var det en jente som lå på sykehuset og holdt på å dø, men så kommer da sjelen til gutten inn i jenta. jenta står på skøyter (sånn dans) og skal være med på ett mesterskap, men nå som sjelen til gutten er inni jenta så kan han jo ingenting om klassiske skøyter. det ender med at han vinner mesterskapet og får vite at kjæresten han hadde når han var gutt nå er gravid med hans barn. noen som vet hvilken jeg snakker om? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg husker den Den har gått et par ganger på tvnorge og heter Ice Angel Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Finnes det en film som ble laget for noen år siden og var en "moderne" olsenbanden film? Jeg vet ikke mer om den.. hvis det er noe den.. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ja. det ble laget en i 1999 Olsenbandens siste stikk Lenke til kommentar
Opelmekk Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 er ikke en film eg er ute etter men et teaterstykke men tror det er til salgs på film. ikke den spanske flue men et stykke som handlet om trygdesvindel. noen som skjønner hva eg prater om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå