TEAM:defcon Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 OK, får prøve her Filmen handler om en by som har et nøyaktig antal innbyggere. Når noen blir født, må noen dø. Filmens navn tror jeg er inbyggertallet i denne byen. Noen som aner? Lenke til kommentar
SteinErik Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 OK, får prøve her Filmen handler om en by som har et nøyaktig antal innbyggere. Når noen blir født, må noen dø. Filmens navn tror jeg er inbyggertallet i denne byen. Noen som aner? Population 436 Lenke til kommentar
TEAM:defcon Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Population 436 Takker så meget! Lenke til kommentar
laurell Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Redigert: Etter myyyee leting fant jeg filmen selv. Endret 13. desember 2008 av laurell Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Så en del spiderman når jeg akkurat hadde begynnt på skolen. Dette var rundt 1997 pluss minus noen år. Tenkte det hadde vært fantastisk å kunne se dette igjen, så jeg slo opp på imdb etter spiderman, men der var det en hel haug av serier. Noen som vet hvilken som ble sendt på TV2 rundt 1997 på morgenen i helgene? Husker blant annet at etter han ble svart spiderman ble han en slags blanding av edderkopp og menneske, hadde flere armer og spyttet en eller annen grønn væske i tillegg. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hei! Jeg har lenge lett på internett og flere filmbutikker etter en film som ble laget for lenge lenge siden, jeg husker ikke helt hva den het. men den handler om tungtvannsaksjonen under 2. verdenskrig. Det er ikke "hollywood" filmen, men den i svart hvit (spilt av norske personer) Mener den skal hete Gutta på skauen, men er VELDIG usikker på dette.. Noen som vet hvilken film jeg mener? og hvor jeg evt kan kjøpe den?? Det er nok filmen Kampen om tungtvannet fra 1948 du tenker på, etter å ha gjennomført et par kjappe søk fant jeg de ikke til salgs noe sted, og er usikker på om den er gitt ut i det hele tatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Så en del spiderman når jeg akkurat hadde begynnt på skolen. Dette var rundt 1997 pluss minus noen år. Tenkte det hadde vært fantastisk å kunne se dette igjen, så jeg slo opp på imdb etter spiderman, men der var det en hel haug av serier. Noen som vet hvilken som ble sendt på TV2 rundt 1997 på morgenen i helgene? Husker blant annet at etter han ble svart spiderman ble han en slags blanding av edderkopp og menneske, hadde flere armer og spyttet en eller annen grønn væske i tillegg. http://www.youtube.com/watch?v=dNkDYxEDvFE spiderman the animated series. Edit: extra topping http://www.imdb.com/title/tt0112175/ Endret 14. desember 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg husker veldig lite fra filmen, men det var en bil som stod stille, så kom en fyr på rullebrett rundt bilen og festet en rund ting på den. Når bilen begynte å kjøre, fulgte rullebrettet etter den, tror også noe eksploderte. En mann daua iallefall, og så forandra ID-kortet hans seg. Lenke til kommentar
AsconaB Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Høres nesten ut som en av Back to the future filmene. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 McFly fester aldri noe på bilene i de filmene. Og i skateboard scenene dør ingen. Og jeg kan ikke huske noe forrandring på et ID kort. Lenke til kommentar
AsconaB Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Nei, du har sikkert rett. Lenge siden jeg så dem. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Filmen handler om en mann som møter sin sønn på ny. Sønnen har bodd hos onkelen og tanta i mellomtiden. Senere i filmen blir sønnen gjenforent med moren. Handlingen er i L.A. og Dallas. (Det kan være enkelte feil i handlingen, husker den ikke perfekt, men det er noe i den dur.) Noen som husker navnet? Endret 14. desember 2008 av Crash Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Det høres nå ut som Paris, Texas det her da. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Ja, det er den. Takk skal du ha. Endret 14. desember 2008 av Crash Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Så en utrolig fet film på TV for lenge siden, husker ikke hva den heter! Jeg tror den er med Terence Hill og Bud Spencer, den handler ihvertfall om 2 karer som spiller penger på alt mulig og vinner som pokker! Det er ihvertfall et italiensk preg, noen som aner, litt dårlig med info men?! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) hmm. Så en film for et 2år siden kanskje, mener det var med Tom cruise. Handlinga er fra gammel av, med musketeer osv. Hæren kommer, å dreper ene barnet til hovedpersonen. Han prøver da å ta hevn osv. Ungene er til og med, å de springer rundt i skogen og skyter osv. Flate.. Husker ikke hva den heter! Noen som har noe tips? - Å nei, det er ikke The Last Samurai Filmen har bla. gått på Tv3.. Endret 16. desember 2008 av DrCoxyCox Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Tror du mener The Patriot? det er ikke Cruise da, men Mel Gibson. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Høres ut som du tenker på The Patriot med Mel Gibson. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Ja, det var Mel! visste det ikke var Cruise! TUSEN TAKK! =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå