Cuneax Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Bare hyggelig Det er forøvrig ikke første gangen jeg svarer om den i denne tråden. Jeg gikk selv rundt og lurte fælt på hva jeg så på TV en gang, og klarte å finne fram til filmen ved å se gjennom Roger Moores filmografi (han var den eneste skuespilleren jeg visste hvem var i filmen). Et episk mesterverk som gir deg lyst på Milka-sjokolade. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Bullseye? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Bullseye? Hmm, hvem svarer du til nå? Lenke til kommentar
EskilAJ Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Okei, beklager at jeg ikke tok meg tid til å lese gjennom, sideantallet var svært fryktinngytende! Du husket såpass ja! ^^ Jeg husket rett og slett bare ski med jet-motorer, monstertruck og pengepremie, var vel 11-12år da jeg så den :!: Endret 20. november 2008 av platti Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Nei nei, det er bare å spørre. Hva i all verden skulle du søkt etter? Ikke tittelen, i alle fall ^^ Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Jeg tror jeg elsker deg...du har akkurat oppklart 9 års undring. TAKK!! Bare hyggelig, noe som minner meg på at jeg må få se den igjen. Digger den filmen Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Må være en 11-12 år siden...Husker på TV3 da vi fremdeles hadde en fungerende parabol fra godt før årtusenskiftet at jeg så en film som ble annonsert som noe i duren "mysteriet i åttende gate". Filmen handlet om et par små ufo-roboter som hadde landet hos et gammelt par. Det jeg husker av filmen var at kona knuste uret til mannen med en blomsterpotte som robotene reparerte på et blunk og at robotene etter hvert fikk unger (ja, wtf?!). Husker også noe om en resturant-business hvor en av robot-ungene landet i en suppegryte. Har prøvd både keyword og aka title search på IMDB, men er kul umulig å finne noe....Filmen var amerikansk, og handlingen skjedde i en storby, New York må det ha vært og paret bodde i en murblokk. Halp? Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Høres ut som Batteries Not Included http://www.imdb.com/title/tt0092494/maindetails#comment Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Tusen takk, Rivers! Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg lurer på en film det er olsenbanden! (voksne) da får benny og kjell seg jobb.. også tror jeg ungen til sjefen, der di jobber, blir sammen med benny og jeg tror butikken er kiwi :S noen som vet hva den heter? takk for svar Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Tror det kan være "Olsenbanden og Dynamitt-Harry går amok" http://no.wikipedia.org/wiki/Olsenbanden_o...3%A5r_amokkkkkk Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Det er en film jeg så for leenge side, kanskje 2000-2001 husker ikke. Jeg er en gutt og ei jente, de skal stjele en manns pda for å få alle kodene hans. De kjører rally i en slags golfbil en gang i filmen. Guttens telefon ringer, han sier noe, så sier jenta "Dette er ......'s kontor" elns.. Ganske dårlig beskrivelse, men husker ikke mer.. Lenke til kommentar
toth Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Hvilken film ser jeg på TV2 filmkanalen nå..? Skulle ettersigende være "TV: The Movie", men det er det absolutt ikke.. Er en lei-av-livet-fyr som begynner med å roame diverse strippesteder og leter etter en hore, blir ranet, kjøper en kniv i en pawnshop, dreper en hallik og en servitrise, og det er ca så langt som jeg er kommet. Iflg. både tv2.no og get-infoen skal det være TV: The Movie, men det er en jackass-film, og den er det ikke.. Edit: nå er han i fengsel, og blir tvunget til å suge cellekameraten(stor neger). Ser ut som hovedpersonen heter Edmond Burke, gir ingen rette treff på imdb.. edit 2: Var visst Edmond (2005) som ikke er nevnt med et ord på tv2 filmkanalens hjemmesider.. wtf? Endret 23. november 2008 av toth Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Edit: Leste ikke alt du skrev, så trekker det tilbake Endret 23. november 2008 av Skumtroll Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Edmond? Lenke til kommentar
toth Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jepp.. Men hvorfor er den ikke nevnt overhodet av tv2, og hvor ble det av TV: The Movie? Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Det er en film jeg så for leenge side, kanskje 2000-2001 husker ikke. Jeg er en gutt og ei jente, de skal stjele en manns pda for å få alle kodene hans. De kjører rally i en slags golfbil en gang i filmen. Guttens telefon ringer, han sier noe, så sier jenta "Dette er ......'s kontor" elns.. Ganske dårlig beskrivelse, men husker ikke mer.. Kan det være Big Fat Liar? Lenke til kommentar
Tink Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Så en film for en del år siden rundt juletider, og satt å tenkte her at det hadde vært gøy å se den igjen, fordi av det lille jeg husker var det en veldig søt film. Husker ikke mye, men tror det var noe om en veldig rik mann som måtte finne seg en "lissom" kone (kanskje pga. jobben eller noe), så en dame og hennes lille jente flytter inn hos ham for å late som om de er familien hans.. Husker godt at huset var veldig flott pyntet til jul, og juletreet var perfekt og unaturlig, så dama og dattera finner et nytt juletre og pynter det for å skape litt julestemning.. Høres kanskje litt klisje ut med handlingen, men dette er ca. det lille jeg husker.. Noen som har peiling på hva jeg kan snakke om?? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Surviving Christmas kanskje? Lenke til kommentar
Tink Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Er ikke den.. Så den antagelig for 7-10 år siden eller noe.. Den gikk på TVNorge tror jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå