JesharushanN Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg lurer på hva denne skrekkfilmen heter... Det handler om ei jente som begynner på college eller noe slik på et nytt sted, der det ligger et gammelt sykehus for de som hadde tuberkulose(tror jeg det var). Hun blir bedt med på fest, og på denne festen blir hun "kidnappet" av noen gutter som har montert kameraer og hindringer i hele dette sykehuset. Det er også tre andre jenter som blir "kidnappet" og er med i denne syke spøken. De sier over høyttalere at det er 4 timer, 4 jenter, og en vil dø hver time. Men det de ikke vet er at det spøker, og etter hvert blir de jentene "syke". Det som skulle være spøk skjer, en dør hver time. Etter hvert finner de ut at alle jentene, samt. gutten som leder denne spøken har tilknytning til sykehuset. Om noen vet hvilken film jeg snakker om, så ville jeg blitt kjempeglad, for kommer ikke på navnet. Høres ut som en av Saw filmene Vet desverre ikke hvilken. Jeg vet ikke hva filmen heter, men det er ikke noen av saw filmene Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Var en gammel film jeg så for mangen mangen år siden om noen "cloning" eller gjenfødelse av Hitler. Tror de brukte hans DNA for å føde han på ny. Om jeg husker rett så på slutten var det noen vakt hunder som drepte helten, og det slutter noe ala Omen, at Hitler ungen bare ser på når hundene river han i biter. Tror vi følger en raporter eller etterforsker som snubler over dette via noen merkelig mord. EDIT: Når jeg tenker meg om, så er det mulig dette dreier seg om fødselen om Anti-Christ og det foregår rundt Hitler at han vil ha makten/barnet eller noe...(siden han var jo veldig opptatt of okkultisme. Er det Boys from Brazil du tenker på? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Er det Boys from Brazil du tenker på? Hmm, kan virke sånn. Skal nok sjekke den ut og se! Lenke til kommentar
toth Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Gikk inn på IMDbs keyword side for ordet "Hijack", fant en film med passende tittel og årstall. Og på den første jeg valgte var det faktisk en karakter som heter Cosmo. Eneste problemet er at jeg ikke finner noe om plottet. Så det må nesten være: Bad Attitudes (1991) Hjertelig takk, jeg tror du har rett.. Desverre er den umulig å finne igjen for å se.. :/ Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jau, gjør det! Tror nok det er den altså. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Det virker som det var The Boys from Brazil Cpt!!! Tusen takk! Sitter her og ser på den nå! Fant ut noe! Det ser ut som om de skal lage et 2009 remake av den! http://www.variety.com/article/VR111794823...d=1236&cs=1 http://www.imdb.com/title/tt0841010/ Endret 19. oktober 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Nice Blir artig å se hvordan en eventuell remake blir. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Noen som vet om hvilken Bonanza episode som ble vist idag på TV2? Lenke til kommentar
bjornw7 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 jeg lurer på om noen kan finne ut hvilken Jule film jeg søker etter men ikke finner. Fattern driver å maser om en julefilm han så for mange/par år siden som var så jævlig bra! Han husker ikke helt hva den handlet om, men det handlet da om jula selfølgelig. Julenisse osv! Mere husker han ikke. Er det noen som vet om en film i den sjangeren som skal vere bra? Gjerne skriv mange titler så jeg kan søke meg fram til den rette Takker for alle svar! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 http://www.imdb.com/keyword/christmas/ http://www.imdb.com/Find?select=Plots&for=christmas Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Noen som vet om hvilken Bonanza episode som ble vist idag på TV2? Et kjapt søk på TV2s TV-guide sier at det var episode 22 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Leiter etter en film. Har ikke sett den selv, men er dama som syntes den var bra og at jeg burde se den. Er visst en tysk film som handler om en gutt som drar i en militærleir-ting mot foreldrenes vilje. Der er det bl.a. en på rommet hans som pisser i senga og blir sendt hjem. Videre er det visst noen som mister en granat som går i lufta og en kaster seg på den for å redde de andre. Er dette nok til at noen av dere får spora opp tittelen eller må jeg be om flere hint? Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Etter gode tips på andre filmer prøver jeg igjen: Dette er en sci-fi film fra fremtiden. Så vidt jeg husker starter filmen ved at de redder verden ved å skyte en grønn stråle opp i atmosfæren som tetter hull i Ozonlaget, det er for all del mulig dette er på slutten av filmen. Jeg mener å huske at alt er veldig mørkt og oransje, så bytter farge til mørkt og grønt, dette har noe med fargen på strålen å gjøre. Tror det er far og sønn som har laget vidundermaskinen, men filmen handler ikke om maskinen, jeg tror den handler om at sønnen blir "superhelt" etter at faren blir drept. Det er mulig jeg roter litt sammen med Casshern, men jeg så denne filmen for rundt 12 år siden, tror det var på TV, så det er nok ikke den. Takker for alle forslag. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Høres ut som Highlander II: The Quickening (1991) . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Tenkte på det jeg også,men kom ikke på sønn\far greia. Uansett,styr unna! Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Husker jeg så en film mange ganger da jeg var liten. Var en advokat som kom til Alabama for å forsvare to yngre menn som har blitt beskyldt for ran og drap. Annet enn det husker jeg at det var en del snakk om "grits" eller noe. Så ut som stekt havregrøt hvis jeg husker rett. Jeg ser for meg advokaten som Michael J. Fox, men finner ikke noe om det på imdb. Men sikkert bare jeg som har glemt hvordan han egentlig så ut... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) My cousin vinny. Joe Pesci linger jo liiiittt på Micheal J Fox Endret 28. oktober 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Miiizzy Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 For noen år siden så jeg en veeeeldig bra film som gikk på tvnorge.. Jeg husker bare deler av den, men håper noen vet hvilken det er. Den handlet om en jente som bodde alene med moren sin. Hun var ikke særlig populær, helt til hun ble kjent med en av de populære. Så ble hun invitert på en fest, og hadde sex med typen til hun populære. Etter det ble hun forfulgt og telefonterrorisert. Så slutter filmen med at hun andre later som om hun ringer fra jobben til moren og sier at hun må komme på jobb siden det er krise. Så oppsøker hun populære henne hjemme, terroriserer henne og til slutt dreper henne.. Jeg husker ikke mer.. Den gikk vel i år 2000 eller noe.. På forhånd, takk smile.gif (Har prøvd å skreve på begge linkane, så må roa dokk heilt ner viss d e feil igjen:)) Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Det er en film jeg husker jeg så når jeg var liten. Det handlet om en hai som gikk på land. Når den gikk mot huset skrudde de på alt av elektrisitet. Den var ganske teit men. hva heter den? =) Lenke til kommentar
MrL Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Har en film jeg så for veldig lenge siden, som jeg aldri har funnet navnet på: Den handler om ca 7-12 stk, husker ikke helt hvor mange, som blir invitert til et sted av ingen som vet hvem, ang. stedet så mener jeg å huske at de var ute i junglen og lå i telt. Saken er at de er der over et par dager, og etterhvert så blir en og en drept hver dag. Det blir store diskusjoner og anklagelser om hvem som er morderen. En annen ting er at alle sitter å spiser på et sted, og på bordet er det en liten statue med 7 indianer hoder eller no sånt. Etter hver dag som en blir drept, forsvinner hode på mystisk vis under middagen, og ingen greier noen gang å se hvordan det blir fjernet redd foran øynene deres. Så forteller en at "nå er det bare X antall indianere igjen" akkurat som det indianer visa som jeg ikke husker. Det viser seg til slutt av morderen var en somm allerede var drept, han hadde faket døden sin. Endret 2. november 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå