krizkriz Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Alderon: Bevery Hills Ninja? 5493454[/snapback] Tusen takk skal du ja Var den ja! Endret 24. januar 2006 av Alderon Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Etter å ha sett gårsdagens "Filmplaneten" som omhandlet Bollywood, kom jeg til å tenke på en "Bollywood-uke" NRK2 hadde for en tid tilbake siden. Det eneste jeg husker om filmen jeg lurer på hva heter, er at den var svært romantisk (på bollywoodsk vis), og under en middag der ble den mannlige hovedrollen fornærmet på et eller annet vis, så han begynte å spise chilipepper for å bevise et eller annet. Er rimelig sikker på at Aishwarya Rai hadde den kvinnelige hovedrollen. Vet noen om en plass der NRK har skrevet opp filmene de viste denne uken? Vet noen hva filmen heter? Lenke til kommentar
Vagaprog Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Hva heter filmen med han lille krabaten som klatrer opp et fjell... Ah!...Ringenes Herre var det jo... Endret 27. januar 2006 av FloppyK Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Hva heter den filmen der den hunden rømmer fra den slemme eieren sin, den sirkusartisten eller no'? Hunden spiller etterhvert basket med den nye eieren sin, og blir stjerna på basketlaget Lenke til kommentar
Njål Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Hva heter den filmen der den hunden rømmer fra den slemme eieren sin, den sirkusartisten eller no'? Hunden spiller etterhvert basket med den nye eieren sin, og blir stjerna på basketlaget 5515854[/snapback] Høres ut som Air Bud (1997). Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Er en film jeg så på tv for godt over et år siden nå tror jeg. Filmen gikk egentlig ikke ut på annet enn at alle var utro mot hverandre, der noen av parene endte opp i et realityprogram ala "ricky lake" til slutt, for å snakke ut om problemene. Det hele var egentlig bare en orgie av utroskap og helvette:P Hva heter filmen? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Høres ut som Air Bud (1997). Takker Lenke til kommentar
Kosmo Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Hei, jeg leter etter navnet på 2 filmer: 1. Tror den er fra 80-tallet. Hadler om en alien familie på 4(mor,datter, far og sønn) som kommer til jorden. De kan ikke kommunisere med dialog hvis jeg husker rett, men lagde lyder istedenfor. Alienene var tynne og lange. De flytter inn hos noen mennesker som prøver å skjule dem. Vet det er en dårlig beskrivelse, men det er sikker 15 år siden jeg så denne filmen. Tror jeg var rundt 6-7 år gammel. 2.Britisk film. Handlingen foregår i England på rundt 1900-tallet. Tror den handler om 3 studenter (2 gutter og 1 jente), som finner ut om en egyptisk sekt på universitet (elns). Sekten kidnapper jenter som de kler opp som mumier og legger i noen slags kister uten lokk, deretter fyller de opp kistene med kokvarmt vann. Sekt presten hadde en sånn kattemaske/hjelm (Anubis?). Endret 29. januar 2006 av Kosmo Lenke til kommentar
Mollin Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Til JacEr, lurer på om filmen du leter etter heter Devdas. Den filmen gikk i alle fall på nrk for en tid siden og Aishwarya Rai spiller en av hovedrollene. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Til JacEr, lurer på om filmen du leter etter heter Devdas. Den filmen gikk i alle fall på nrk for en tid siden og Aishwarya Rai spiller en av hovedrollene. 5518913[/snapback] Tror du kan ha rett, etter å ha lest plottet på IMDb ser det ut til å være denne. Må se om jeg kan få tak i den å sjekke det ut. Takker for hjelpen. Lenke til kommentar
Blodpudding Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Kan noen hjelpe meg? Jeg mener å huske at handlingen utfolder seg på et stort hotell, og presidenten driver valgkampanje (eller noe i den duren). Hovedpersonen blir tvunget til å kverke presidenten (husker ikke hvordan, tror kanskje datteren ble holdt som gissel). Han fikk etterhvert hjelp av en skopusser. Jeg husker ikke så mye, utenom at jeg synes den var meget spennende. Har veldig lyst til å se den en gang til. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Kan noen hjelpe meg?Jeg mener å huske at handlingen utfolder seg på et stort hotell, og presidenten driver valgkampanje (eller noe i den duren). Hovedpersonen blir tvunget til å kverke presidenten (husker ikke hvordan, tror kanskje datteren ble holdt som gissel). Han fikk etterhvert hjelp av en skopusser. Jeg husker ikke så mye, utenom at jeg synes den var meget spennende. Har veldig lyst til å se den en gang til. 5549623[/snapback] Høres ut som Nick Of Time (mener den het I Siste Sekund på norsk) med Johnny Depp. Men det var en guvernør og ikke president han skulle knerte. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Jo det er den. Det er ikke presidenten nei, men siden han nevner skopusseren er det helt klart at filmen vi snakker om er Nick of Time (aka I Siste Sekund). Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Jeg lurer på navnet på en film. Filmen er asiatisk, og den går ut på at en gjeng ungdommer med rike foredre og alt for mye fritid begår ran/innbrudd, bare for å få sloss mot politiet. De tar liv av politiet ved hjelp av diverse syke feller m.m. De filmer alt som skjer, og de lager et spill om det, som de legger ut på nettet. Mener å ha hett filmen i samlingen min en gang i tiden, for så å ha lånt den bort. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Jeg lurer på navnet på en film. Filmen er asiatisk, og den går ut på at en gjeng ungdommer med rike foredre og alt for mye fritid begår ran/innbrudd, bare for å få sloss mot politiet. De tar liv av politiet ved hjelp av diverse syke feller m.m. De filmer alt som skjer, og de lager et spill om det, som de legger ut på nettet. Mener å ha hett filmen i samlingen min en gang i tiden, for så å ha lånt den bort. 5552474[/snapback] Det må vel være Jackie Chan's San ging chaat goo si/New Police Story (2004). Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg lurer på navnet på en film. Filmen er asiatisk, og den går ut på at en gjeng ungdommer med rike foredre og alt for mye fritid begår ran/innbrudd, bare for å få sloss mot politiet. De tar liv av politiet ved hjelp av diverse syke feller m.m. De filmer alt som skjer, og de lager et spill om det, som de legger ut på nettet. Mener å ha hett filmen i samlingen min en gang i tiden, for så å ha lånt den bort. 5552474[/snapback] Det må vel være Jackie Chan's San ging chaat goo si/New Police Story (2004). 5552547[/snapback] Det er definitivt den, den er dritkul Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg kom idag på en film jeg såg for en 10 år siden eller noe sånt. Jeg mener å huske at det var en liten gutt og ei jente som hadde mistet faren sin eller noe sånt. Å en dag møtte de en fremmed mann som ville oppfylle et ønske tror jeg det var. De ønsket å se faren sin, og mannen sendte de opp i himmelen med en ballong, hvor de havnet i et slott eller noe slikt, hvor faren var fanget eller konge av en eller annen grunn. Husker ikke nøyaktig hvordan den gikk men tror det var slik. Men jeg husker ikke hva filmen heter, vet dere det? Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Jeg kom idag på en film jeg såg for en 10 år siden eller noe sånt. Jeg mener å huske at det var en liten gutt og ei jente som hadde mistet faren sin eller noe sånt. Å en dag møtte de en fremmed mann som ville oppfylle et ønske tror jeg det var. De ønsket å se faren sin, og mannen sendte de opp i himmelen med en ballong, hvor de havnet i et slott eller noe slikt, hvor faren var fanget eller konge av en eller annen grunn. Husker ikke nøyaktig hvordan den gikk men tror det var slik. Men jeg husker ikke hva filmen heter, vet dere det? 5555865[/snapback] Kankje det er Mio min Mio , Forklaringen din minner litt om den. Endret 5. februar 2006 av Ljå Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg kom idag på en film jeg såg for en 10 år siden eller noe sånt. Jeg mener å huske at det var en liten gutt og ei jente som hadde mistet faren sin eller noe sånt. Å en dag møtte de en fremmed mann som ville oppfylle et ønske tror jeg det var. De ønsket å se faren sin, og mannen sendte de opp i himmelen med en ballong, hvor de havnet i et slott eller noe slikt, hvor faren var fanget eller konge av en eller annen grunn. Husker ikke nøyaktig hvordan den gikk men tror det var slik. Men jeg husker ikke hva filmen heter, vet dere det? 5555865[/snapback] Kankje det er Mio min Mio , Forklaringen din minner litt om den. 5555964[/snapback] Det stemmer. Tusen Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) En familie i sverige som hadde en liten ponny, de reiste til byen i tog, hadde med seg ponnyen i ei stor kiste. Bodde på hotell . Det er en gammel svensk familie film mener jeg på at det er! Er det noen som har peiling på hvilken film dette er? Endret 5. februar 2006 av Skrote Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå