L4r5 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 HAdde du søkt på Chevy chase som er det riktige navnet så hadde du sikkert funnet frem til Vegas Vacation Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Mener å huske om en film som gikk på kino for en stund siden 04-07? Som handlet om en fyr som det ble satt rundt 100 millioner doller på for å drepe eller så var det at han måtte skaffe det i løpet en natt for ikke å dø eller overleve en natt elns. Noen som har peiling? (Det er ikke Smokin'aces) Endret 25. september 2008 av Carlgutt Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Jeg skulle akkurat til å skrive Smokin' aces i det jeg så hva du hadde i parantes -_- Endret 25. september 2008 av Skumtroll Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Dama ser etter en film, men husker ikke så mye av filmen. Værtfall, det er en mann (muligens en tyv) som blir venn med en liten gutt. På slutten finne politiet mannen og skyter han. Det var ikke veldig mye info men det er alt vi har... Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Great Expectations? Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Dama ser etter en film, men husker ikke så mye av filmen.Værtfall, det er en mann (muligens en tyv) som blir venn med en liten gutt. På slutten finne politiet mannen og skyter han. Det var ikke veldig mye info men det er alt vi har... Husker ikke om slutten stemmer, men A Perfect World med Kevin Costner? Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Dama ser etter en film, men husker ikke så mye av filmen.Værtfall, det er en mann (muligens en tyv) som blir venn med en liten gutt. På slutten finne politiet mannen og skyter han. Det var ikke veldig mye info men det er alt vi har... Husker ikke om slutten stemmer, men A Perfect World med Kevin Costner? Stemmer bra det...Tusen takk... Lenke til kommentar
nilshv Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Noen som vet hvilken film dette er ? Tipper den heter noe med safari. Vet bare noe av handlingen: 2 døttre og en guide (muligens en til) kjører rundt i Afrika (iallefall på safari) og ser på ville dyr. Så går guiden ut av bilen og blir spist av løver. Han tar selfølgelig med seg nøkklene. Så nå må døttrene ut til løvene og hente nøklene. Etterhvert som de klarer det så begynner de å kjøre, og ender i en grøft. Dette er ikke hele handligen, men det jeg husker. Noen idér ? Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 ser etter en film som jeg så for noen år siden. mener den ble laget +/- år 2000. handler om 2 karer som stikker på ferie sammen med foreldrene til den ene. de møter en dj som drikker sprit gjennom øyet, og hele ferien ender med at det vises en film av foreldrene som har sex på stor skjerm på et diskotek. altså en komedie. noen som aner hva slags film dette er? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Leter etter en spøkelses-film om en familie (mor og to barn) som bor på et gammelt slott. Faren har i følge moren reist i krigen, og vi ser at det spøker i huset de bor i. Etterhvert skjønner vi at det er nettopp de som er spøkelsene. Hva heter denne filmen? Relativt ny (mindre enn 10 år gammel vil jeg tro). Er helt gal her jeg sitter. jeg fant det ut allikevel. Det var THE OTHERS jeg lette etter. Endret 1. oktober 2008 av danno_O Lenke til kommentar
ieatkittens Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg har lett lenge etter hvor disse animasjonene er fra, har søkt på google, spurt på flere forumer, men så langt er det ingen som vet. En venn av meg har påpekt at han har sett den bjørnen (i begge animasjonene) i en musikk video en gang. Har en tvil om at det i hele tatt er snakk om en musikk video, da det også kan være en reklamefilm eller en shortfilm etc. Så, noen som vet hvor animasjonene er fra? Takker på forhånd. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Bjørnen (og boomblasteren) ligner voldsomt på bjørnen fra musikkvideoen til 'Da Funk' av Daft Punk. Tigeren ligner på en maskot for en eller annen frokostblanding. Tror han heter Tony the Tiger, om jeg husker rett... Endret 2. oktober 2008 av Arthemax Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Den "dansende bjørnen" og de andre folka kledd i diverse dyre kostymer er fra en hip hop musikkvideo med Chali og Akil fra hip hop gruppa Jurassic 5. http://en.wikipedia.org/wiki/Jurassic_5 name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Endret 2. oktober 2008 av YojimboVII Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Filmen jeg leter etter så jeg en gang for 1 år sida på nrk2 eller nrk3. Den handler om en gutt som vokser opp med en gammel mann ute på et hus som flyter på vannet. Husker ikke om dette var en japansk eller koreansk film. Gutten pleier å knyte tråd med en stein festa til den på små dyr som slanger, fisker osv. Den gamle mannen følger etter gutten og ser dette og snakker med gutten og fester en stor stein på gutten for at han skal lære åssen det er. Gutten går tilbake til dammen og prøver å finne dyrene for å fjerne steinene etter hvert. Man ser gutten vokse opp på dette flytende tempel lignende huset. Hver del av filmen er fra hver årstid. Hvis jeg husker rett så kommer denne gutten, nå voksen, tilbake til huset når han er voksen. Det er også en del i filmen da han hjelper en mor og datter og hjemme seg for noen folk og lar de bo sammen med han og den gamle mannen. Tror tittelen kanskje har noe med de fire årstidene og gjøre egentlig men husker ikke. Noen som vet? Edit: Fant det ut selv! Den heter Spring, Summer, Autumn, Winter And Spring http://www.imdb.com/title/tt0374546/ - Denne er verdt å se, Som en reviewer skrev: This is not only cinema but art. Virkelig en god film. Endret 2. oktober 2008 av YojimboVII Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Dette er ikke en film, men en dokumentar (Serie?) som gikk på TV for noen år siden... Det var en dokumentar om Egypt og/eller mumier osv... Husker lite fra den, var liten, å synes den var litt skummel XD Men husker di forklarte hvordan di tok ut hjernene på folka, før di ble mumifisert... Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Leter etter en romvesen film med.. tror det var blå romvesner som åpnet hode sitt og ut hoppet det et lite romvesen med klør dette er det eneste jeg husker fra filmen så den i tidsrommet 1996-2000 husker ikke navnet >< noen som vet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Monster INC? Eneste blå monsterfilm jeg vet om. Eller Independence day Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Nei sorry ikke noen av dem heller ikke aliens filmene den er ikke animasjon Lenke til kommentar
Fylla Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 noen som har peiling på hva filmen heter der det er en forsknings lab som har en hai som de holder på og mutantere tror jeg, husker ikke riktig. men ihvertfall den kommer seg ut i åpent hav og senere får den føtter og kan puste og gå på land.... Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Det er nok Creature du søker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå