Awesome X Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Lurer på hva jeg film heter som jeg så for leeenge siden.Det eneste jeg husker er noen scener. Husker at tiden løp løpsk i filmen. At plutselig befant hovedpersonene seg langt inn i framtiden der folk bodde på fjellvegger i trehus. Husker ikke særlig mye, men hadde vært flott å se den igjen =) Noen som vet hvilken? Høres ut som remaken av the time machine. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 For ei stund siden var jeg på klassetur, da viste de en film i bussen vi kjørte rundt med. Det foregikk på en "high school" eller noe. Jeg husker i hvertfall at det var noen gutter som hadde funnet veien inn i ventilasjons greiene, og holdt på med å spiodere på en jente som dreit. Det endte meg at røyret guttene var i datt ned, og at doen jenta satt på havnet inni et klasserom eller noe.. Vet noen hva jeg prater om? EDIT: Det var også noe om at en gutt mister dama si, så han må finne ny, noe han har problemer med. Søstra vil bli sammen med ham. Not Antoher Teen Movie Takk Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Det er ikke akkurat filmtittel, men hva heter den afroamerikanske skuespilleren i Lange Flate Ballær 2? Han underoffiseren til admiralen? IMDB har sviktet meg Endret 5. september 2008 av Astralnoise Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg lurer på hva en animasjons film heter. Det handlet om en ung mann som brøt mange regler og dret i alle andre. Handlingen var ved julen tror jeg. Han hengte sammen med en gammel mann med rar stemme som prøvde og få han snill eller no sånn. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Høres ut som en adapsjon av Charles Dickens 'A Christmas Carol'. Det fins mange versjoner, så let gjennom denne listen: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_A_Chr...daptations#Film Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Høres ut som en adapsjon av Charles Dickens 'A Christmas Carol'. Det fins mange versjoner, så let gjennom denne listen: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_A_Chr...daptations#Film Nei, Det foregikk i nåtiden. Tipper filmen er fra 90-tallet. Han sure fyren var rundt 20. Og den snille mannen var dverg tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Lukter litt jødisk nå ja. Eight Crazy Nights. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Jeg lurer på en film som jeg så på tv for lenge siden. Husker ikke så mye, men Kiefer Sutherland spilte husker jeg å det handlet mye om ku klux klan. Noen som vet hvilken film det er? EDIT: Kan det være A Time to Kill? Endret 8. september 2008 av TheKaptain Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Lukter litt jødisk nå ja.Eight Crazy Nights. Thank you very much Jeg elsker Diskusjon.no. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 EDIT: Kan det være A Time to Kill? Jupp Lenke til kommentar
Brulf Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Trenger hjelp til å finne en film jeg så på butikken i dag (Tenkte jeg skulle laste den ned når jeg kom hjem, men hukomelsen svikter igjen...) Leste på coveret at filmen handlet om Øst-europeiske soldater som ble leid av en eller annen for å utforske en bunker som ble brukt av Tyskerne under 2.V.krig. Tyskerne hadde vist drevet ekperimenter på fanger der. Noen som har noen aning hva den heter? Jeg tror det er en ganske ny film Lenke til kommentar
Brulf Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Ah, det var det takk Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
CCola Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Okei er litt usikker på om det er film eller serie det er snakk om, da det er snakk om Futurama. For alle som ser Futurama er Hermes god/glad i limbo. Har sett gjennom alle sesongene samt begge filmene nå, men sovnet now and then - så jeg lurer på følgende: Hva heter filmen/episoden hvor Hermes limboer under en dør som er ca 5 cm over bakken? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 a flight to remember Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Jeg lurer på en film. Det en gutt som dør, så blir han et spøkelse utenom at han vet det selv, å når han kommer på skolen så er det ingen som ser på han eller svarer han, men han vet ikke selv han er død. Så kaster han en bok i en hylle så den faller ned men Men ingen merker det. Senere i filmen prøver han å finne liket sitt. Håper noen kan hjelpe med hvilken film dette er Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Lurer på en film. Handler om en familie i nord-irland som blir arrestert mistenkt for å ha laget bomber fordi han ene var i London da det smalt en bombe der. Men de var uskyldig hele gjengen. Tror det er basert på en sann historie. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Lurer på en film. Handler om en familie i nord-irland som blir arrestert mistenkt for å ha laget bomber fordi han ene var i London da det smalt en bombe der. Men de var uskyldig hele gjengen. Tror det er basert på en sann historie. Tipper du mener In the Name of the Father (1993) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Det ser ut som det er den riktige. Tusen takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå