Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Jeg så en film for en stund sidne som jeg ikke husker tittelen på.

 

Hele filmen startet med at hovedpersonen kræsjet med bilen. Husker ikke om det var i en annen bil, eller om det var barna hennes hun kjørte over eller hva det var.

Litt uti filmen så er de i Mexico i alle fall, så skjer det masse shit.

Og mot slutten så kommer hovedpersonene gående mot grensen til USA, fra Mexico, så holder vaktene på å skyte. Og så er det noe med at den historien hun damen har fått ut av dette går til pressen, så har liksom hun "vunnet".

 

Veldig dårlig forklart, sikkert noen feil i forklaringen også :s

Håper noen kan hjelpe :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei hei folkens :D Lurer litt på en vampyr film....så bare starten å vil gjerne se hele så derfor lurer jeg på hva den heter :p

 

Det eneste jeg rakk å se var 4-5 vampyrer som hoppet ned et fjell for å så komme til en fest, vel politiet kommer å avbryter festen så vampyrene setter seg i en bil å kjører av sted og politiet følger etter. Vampyrene kjører utenfor en klippe å politi folka skjønner ikke hvordan de klarte det eller noe sånn xD

 

håper dere vet hvilken film jeg snakker om :D

Lenke til kommentar

Har spurt om denne filmen før, men prøver igjen siden jeg ikke fikk noe svar.

 

Filmen er 3-4ish år gammel. Lavbudsjettsfilm. Handler om ett virus som bryter løs. Vi følger en mann og får egentlig ikke vite noenting annet enn at det spres via luft. Kona til mannen er på butikken når det bryter ut og han drar ut for å lete etter henne. Byen er kaos, s han dra hjem igjen og pakker inn huset i plast og ducktape. Han sitter der og venter på hjelp, kona kommer tilbake og er smitta, men han slipper henne ikke inn i huset. Hele filmen ender med at "hjelp" kommer, og gasser mannen ihjel i huset sitt. Sånn ca :p

Lenke til kommentar
Har spurt om denne filmen før, men prøver igjen siden jeg ikke fikk noe svar.

 

Filmen er 3-4ish år gammel. Lavbudsjettsfilm. Handler om ett virus som bryter løs. Vi følger en mann og får egentlig ikke vite noenting annet enn at det spres via luft. Kona til mannen er på butikken når det bryter ut og han drar ut for å lete etter henne. Byen er kaos, s han dra hjem igjen og pakker inn huset i plast og ducktape. Han sitter der og venter på hjelp, kona kommer tilbake og er smitta, men han slipper henne ikke inn i huset. Hele filmen ender med at "hjelp" kommer, og gasser mannen ihjel i huset sitt. Sånn ca :p

 

Høres ut Right at Your Door jævla bra film.

 

Se filmen hos Youtube

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Har spurt om denne filmen før, men prøver igjen siden jeg ikke fikk noe svar.

 

Filmen er 3-4ish år gammel. Lavbudsjettsfilm. Handler om ett virus som bryter løs. Vi følger en mann og får egentlig ikke vite noenting annet enn at det spres via luft. Kona til mannen er på butikken når det bryter ut og han drar ut for å lete etter henne. Byen er kaos, s han dra hjem igjen og pakker inn huset i plast og ducktape. Han sitter der og venter på hjelp, kona kommer tilbake og er smitta, men han slipper henne ikke inn i huset. Hele filmen ender med at "hjelp" kommer, og gasser mannen ihjel i huset sitt. Sånn ca :p

 

Right at Your Door

Lenke til kommentar

Var en film jeg så i natt, og jeg kom bare midt inni filmen, og siden jeg bare har kabel-tv på rommet, kan jeg ikke se prog. info...

 

Det jeg fikk med meg, var at ett par (Jenny og Jack) er strandet på en øde øy med en mexikaner(?) kalt Manuel, eller noe i den duren, og Jenny er utro med Manuel osv... Filmen ender med at Manuel dør, og Jenny blir hentet av en båt. Dårlig film, men jeg får ikke sove om jeg ikke får vite hva den heter :p

Lenke til kommentar
Var en film jeg så i natt, og jeg kom bare midt inni filmen, og siden jeg bare har kabel-tv på rommet, kan jeg ikke se prog. info...

 

Det jeg fikk med meg, var at ett par (Jenny og Jack) er strandet på en øde øy med en mexikaner(?) kalt Manuel, eller noe i den duren, og Jenny er utro med Manuel osv... Filmen ender med at Manuel dør, og Jenny blir hentet av en båt. Dårlig film, men jeg får ikke sove om jeg ikke får vite hva den heter :p

 

Hvorfor ikke bare gå på websiden til kanalen og se på TV skjemaet?

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Hei!

Har en film jeg husker veldig lite av, men som jeg håper noen kan hjelpe meg med.

 

Det er en relativt ny film, den handler om en person som er i noe politi greier(mulig swat eller noe) som liksom blir fanga og toturert for å tyste. Men det hele var bare isenesatt for å teste hvor trofast han er. Når han består testen blir han spesialagent til sjefen eller noe, og de har en eller annen fancy teknologi, husker ikke helt hva denne gjør men i slutten av filmen bruker han denne til å avsløre at sjefen er slem/korupt.

 

Tror det var noe sånn, husker at det var en bra film... Noen forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...