Venerable Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Rendition (2007) passer også bitte litt. Spesielt siden folk ofte ikke husker filmenes handliger helt korrekt. Men det er nok ikke den. Kan du huske sånn ca. når filmen er fra? Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 The Killing Fields handler vel om en krigsfotograf... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Ingen av de heller. Husker ikke årstall, men husker at filmen var på VHS.. Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Husker jeg så en film for en tid tilbake, det handler om en pressefotograf i en krig. Så forsvinner han, men konen hans nekter å tro at han er død og følger etter og reiser til samme land som han var i. Sier det noen noe? Missing kanskje? Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg så en film for en stund siden (snakk om år). Det jeg husker var en eller annen spion eller agent som var sendt til en øy (mulig det var en øy fordi han ikke lenger kunne brukes i tjeneste, men ikke noe fengsel). Uansett så brukte han tiden her på å trene seg opp, holde pusten i badekaret og slikt, sånn at han kunne komme seg vekk til slutt ved å hoppe fra øya (store stup). Jeg husker også noe med et tog og et helikopter helt på slutten. Om jeg ikke tar feil så fester helten i filmen en wire fra toget til helikopteret (som er ondt). Så når toget kjører inn i tunnellen så bli helikopteret naturlig nok ødelagt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Det har kommet skummelt mange forslag nå, men fortsatt er ingen av de rett. Nå kan det hende at jeg blander handlingen i flere filmer, men dette fotografen (mannen) hadde også sitt eget drivhus i hagen hjemme. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg så en film for en stund siden (snakk om år). Det jeg husker var en eller annen spion eller agent som var sendt til en øy (mulig det var en øy fordi han ikke lenger kunne brukes i tjeneste, men ikke noe fengsel). Uansett så brukte han tiden her på å trene seg opp, holde pusten i badekaret og slikt, sånn at han kunne komme seg vekk til slutt ved å hoppe fra øya (store stup).Jeg husker også noe med et tog og et helikopter helt på slutten. Om jeg ikke tar feil så fester helten i filmen en wire fra toget til helikopteret (som er ondt). Så når toget kjører inn i tunnellen så bli helikopteret naturlig nok ødelagt. Double Team http://www.imdb.com/title/tt0119013/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Du er en knupp! Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hei! Kan svakt erindre en film jeg likte veldig godt, de fulgte noen pressefolk/fotografer i et krigsområde (ihvertfall deler av filmen), scenene fra filmen jeg husker er: De tre pressefolkene er i ett hus/ruinene i ett hus, her blir en av de drept/såret og de må forlate han (?). En av de ligger på sykehus, og en av de springer inn på sykehuset som er forlatt/evakuert for å finne han. De springer over en gressvoll, å kommer til en lang vei, der det er soldater som "jager" sivile (?), de følger veien, å kommer til en FN sone, og sikkerheten. Dette er alt jeg husker foreløpig, er det noen som vet hvilken film jeg tenker på? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 er det Harrison's flowers du tenker på? Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Husker ikke om fyren som forsvant var pressefotograf, men iallfall dro kona og faren hans til landet han forsvant i for å lete etter ham i filmen Missing fra 1982 av Costa-Gavras med Sissy Spacek og Jack Lemmon i hovedrollene. Filmen handlet om juntaen i Chile og dens gode hjelpere i USA. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Det har kommet skummelt mange forslag nå, men fortsatt er ingen av de rett. Nå kan det hende at jeg blander handlingen i flere filmer, men dette fotografen (mannen) hadde også sitt eget drivhus i hagen hjemme. Det kom opp 66 filmar med 'war' og 'photograper' i plottet då eg søkte her: http://www.imdb.com/list Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 er det Harrison's flowers du tenker på? Dette var filmen jeg tenkte på....Tusen takk!!.. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Husker jeg så en film for en tid tilbake, det handler om en pressefotograf i en krig. Så forsvinner han, men konen hans nekter å tro at han er død og følger etter og reiser til samme land som han var i. Sier det noen noe? Spesielt at vi lurte på samme film, på samme dag. Tror også jeg fant svaret på min med Jason Something - Takk! Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Ser etter to filmer fra barndommen; Den ene handler om en kjempebleksprut som ikke er så hyggelig Den andre om en smart hai som begynner å gå på land, som heller ikke er så hyggelig.. Noen som vet tittelene? Begge ligger vel i kategorien grøsser. Endret 12. august 2008 av Cerb89 Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Den med blekkspruten er en miniserie om jeg husker rett. Tror den het noe så dumt som blekksprutsommer på Norsk, eller noe cheesy i den duren. Kan være denne: The Beast Den med haien er en TV-film og gikk på Showtime eller Hallmark. Husker heller ikke navnet der. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 The Beast stemmer nok. Noen andre som vet navnet på den med haien? Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Den andre om en smart hai som begynner å gå på land, som heller ikke er så hyggelig.. http://www.spike.com/video/2802070 Lenke til kommentar
SteinErik Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 The Beast stemmer nok. Noen andre som vet navnet på den med haien? Kan det være : Creature også skrevet av Peter Benchley? Lenke til kommentar
Defo Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Kan det være : Creature også skrevet av Peter Benchley? Thats the one! Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå