Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilke(n) film(er) er det det dannes svære berg av hvite politibiler?

Jeg trodde det var Blues Brothers, men da jeg så den for litt siden var det ikke det svære berget jeg har sett før. Så fant jeg krasj-scenen fra Blues Brothers 2000 på Youtube, men der var det bare blå politibiler. Så kan jeg ikke skjønne hvilke(n) film(er) jeg har sett dette svær hvite politibilberget. Det kan legges til at det var generelt mye talentløs politibilkjøring i filmen.

Lenke til kommentar

Jeg lurer også på en film!

 

Den handler om en liten gutt som heter max, som blir kidnappet i bursdagsbesøket sitt.

De finner ut at kidnapperen er broren hans, som moren ga bort da hun fikk han.

Så avtaler de at de skal møte hverandre osv, i en kjeller en plass.

Kiddnapperen gir moren en pistol, og hun får valget om å skyte "kidnapperen" ellers så skyter han gutten.

Hun skyter han, og de ser etterpå at han ikke hadde noen kuler i sin egen pistol. (så han hadde ikke tenkt å skyte han).

 

Noen som vet hva den heter?: D

Lenke til kommentar

Det er en film jeg leiter etter tittel på.

Den er (mest sannsynlig) fra 80-tallet.

 

Jeg syns å huske at mesteparten av handlingen forgår i og utenfor en leilighetsbygning (som muligens har en kafé i første etasje, men er ikke helt sikker). Det kommer noen små skapninger til bugget, på en eller anna måte, som er formet som mini-utgaver av flyvende tallerkener, bare med bein.

De lever på taket av denne bygningen, og får også barn etterhvert, om jeg ikke husker helt feil.

Dessuten hjelper de til med å pusse opp.

 

Noen som har noen anelse i det hele tatt hvilken film jeg tenker på?

Lenke til kommentar

Så bra det var en sånn gruppe her, leita lenge etter det!!

 

Da jeg var mindre så jeg mange bra filmer på tv, men måtte jo selføgelig legge meg, så fikk ikke sett hele!

også føler jeg at de aldri de går flere ganger på tv.

 

Den ene mener jeg er fra 80/90 tallet engang. Handler om en mor, som mister sønnen sin på et kjøpesenter. Han ble kidnappa tror jeg. og deretter finner hu han igjen flere år senere da han kommer på døra hennes og spørr om å klippe plenen ellernoe.

 

Den andre filmen er en ganske syk film, husker jeg:P hvis jeg husker riktig var den basert på en sann historie. Om ei stakkars jente som hade vært innelåst på et mørkt rom siden hun var liten. Faren bare kasta mat inn i munnen hennes. Broren klarte å få henne på et barnehjem, og deretter kom hun til noen fosterforeldre tror jeg.

Hun var helt skjelven og redd, og reiv ned alt i butikker, skjønte ingen ting. Var ikke vant til verden osv..

 

Noen som veit hva filmene heter??

 

På forhånd takk =)

Lenke til kommentar

Bilfilm!

 

Jeg leter etter en bilfilm jeg så for mange år siden. Den handlet om en mann men en bensinbli som gikk godt, og vist nok var det en av de siste (hvis ikke den siste). Det var bare elbiler i byene. Han stoppet på nedlagte stasjoner og pumpet opp det som var igjen i tankene. Mener han også ble jaget av helikopter mot slutten av filmen.

 

Håper noen har sett den og husker tittelen.

Lenke til kommentar

Hei hei :D jeg lurer på navne til en serie som gikk på discovery chanell for en stund tilbake.Serien handla om overnaturlige ting samtidig som at det var litt humor i serien....de hadde også nedtelling i programme :p Litt tynt men håper noen vet svaret xD Trur serien gikk på fredager klokkaen 24:00 eller noe og reprise på lørdagen 13:00.

Lenke til kommentar

Jeg vet hvilken serie du snakker om, Foll, men kan ikke huske hva den heter.

 

Såvidt jeg kunne forstå var det utelukkende en sammenklipping av tredjepartsmateriale, noe som altså gjør at den ikke vil stå i like mange databaser o.l..

 

Hvis du vikelig må vite hva serien heter, kan du prøve å sende en mail til Discovery.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...