Spirre Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 kikka akkurat på walking tall 2. mot slutten så satt et par av skurkene å glodde på en film som jeg synes så litt kjent ut. har noen peil på hvilken film det er? Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Trudde man kunne spørre om filmer OG serier jeg? Tittelen på tråden sier vel noe annet... Regner med at du får et godt svar hvis du poster riktig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Trudde man kunne spørre om filmer OG serier jeg? Tittelen på tråden sier vel noe annet... Regner med at du får et godt svar hvis du poster riktig. Tittelen ja. Men les førsteposten en gang til: Ja, de har jo en sånn i Musikk seksjonen og tenkte vi kunne ha en slik tråd her også, i stedet for at det kommer slike tråder overalt i Film/TV seksjonen. Spør også om TV serier Lenke til kommentar
Foll Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Trudde man kunne spørre om filmer OG serier jeg? Tittelen på tråden sier vel noe annet... Regner med at du får et godt svar hvis du poster riktig. Tittelen ja. Men les førsteposten en gang til: Ja, de har jo en sånn i Musikk seksjonen og tenkte vi kunne ha en slik tråd her også, i stedet for at det kommer slike tråder overalt i Film/TV seksjonen. Spør også om TV serier akkurat Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Da legger jeg meg flat. Beklager! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Hei hei jeg lurer på navne til en serie som gikk på discovery chanell for en stund tilbake.Serien handla om overnaturlige ting samtidig som at det var litt humor i serien....de hadde også nedtelling i programme Litt tynt men håper noen vet svaret xD Enaste dokumentar serie med humor jeg kommer på er "Penn & Tellers Bullshit". Jeg vet de ha hatt en episode om overnaturlige ting, men det går helst på over hvor teit det er. Hvilken episoden nr vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Filmen handler om australsk bankraner på en motorsykkel som er en slags moderne Robin Hood. Av en eller annen grunn, for å redde hjemmet sitt tror jeg, må han reise til USA for å rane banker der. Problemet er at bankene i USA ikke har kontanter. Drar samtidig opp den forrige filmen jeg spurte etter. Filmen handler om 50- eller 60-tallets reklamebransje. En utviklet reklamekampanje, uten produkt, blir satt ut til livs. Dette fører til at de skaper et merke uten vare. For å finne denne varen ansetter de ett eller annet geni. Filmen er i s/h og produket geniet finner opp er: stupfylla på en enkel pille Lenke til kommentar
Nvidia_boy Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hei, eg lurer på om det er noen her på forumet som kan komme på tittelen på denne filmen basert på beskrivelsen min. *Det er to stykker som slåss med samuraisverd over en stor og rolig innsjø. De "flyr" rett og slett over vannet. *Filmen har mye CGI *Hovedpersonen blir henrettet ved at han blir bombadert av piler fra hundrevis av bueskyttere. Noen som vet tittelen? Har sett den før, men glemmer alltid tittelen fordi eg eier ikkje filmen selv. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Crouching Tiger, Hidden Dragon el Snikende tiger, skjult drage Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Crouching Tiger, Hidden Dragon el Snikende tiger, skjult drage Øhm, når eg tenkjer meg om kan det vera Hero også. Endret 8. juli 2008 av magnusbe Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Høres ikke ut som Crouching Tiger, selv om det er litt spasering på vannet der også. Høres ut som Hero på avrettelsesmetoden iallefall (hvis hukommelsen min ikke er helt på sommerferie). Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Vannscenen og avrettningsmetoden tyder helt klart på at det er Hero. De flyr over skogen i Crouching Tiger. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Her kommer sikkert et vanskelig spørsmål; En Ungarsk eller Østerisk Tv-serie som gikk på Nrk engang på slutten av 60-tallet (muligens 1970) som på Norsk het "De Fredløse" Handlingen var fra en eller annen borgerkrig e.l. mellom Ungarn og Østerike på 1700-tallet. Skulle gjerne visst hva som var den orginale - evt Engelske tittelen på denne. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Ser etter en kinesisk film som het Three + noe jeg ikke husker. Den er bygget opp av tre historier, satt til 1910-tallet, 1960-tallet og 1990-tallet. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hey, leter etter en film. Jeg så den på Showtime for rundt 2 uker siden ca. Det handlet om at en familie som skulle få barnepasser, og barnepasseren hadde et svensk navn tror jeg ganske så sikkert. Så hun var vel svensk. Hun hadde sikkert no mystisk fortid elns, siden hun hadde rømt tror jeg. Håper det er greit nok forklart, fikk ikke sett så mye av filmen Raste bump. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hey, leter etter en film. Jeg så den på Showtime for rundt 2 uker siden ca. Det handlet om at en familie som skulle få barnepasser, og barnepasseren hadde et svensk navn tror jeg ganske så sikkert. Så hun var vel svensk. Hun hadde sikkert no mystisk fortid elns, siden hun hadde rømt tror jeg. Håper det er greit nok forklart, fikk ikke sett så mye av filmen Raste bump. Denne? http://www.nonstop.tv/showtime/index.asp?t...itle=babysitter Om det ikkje er den kan du evt søkja på andre nøkkelord i biblioteket til Showtime. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 kikka akkurat på walking tall 2. mot slutten så satt et par av skurkene å glodde på en film som jeg synes så litt kjent ut. har noen peil på hvilken film det er? bumper min jeg også, det var ingen som svarte da jeg posta og det skjer sjelden noe etter et par dager. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Er ute etter en action/sci-fi film.. Trudde først det var Aeon Flux, men der feilet jeg. Mener at den åpner med at en svartkledd chick kjører motorsykkel til en slags skyskraper e.l. Der går hun gjennom flere sjekkposter hvor dem ender i et hvelv hvoretter det bryter ut i full fight og hu dama slicer en hel del folk med sverd. Er noe genetikk eller noe sånt inne i bildet, derav de sjekkene. Jeg har vel ikke innbilt meg alt dette? EDIT: Ultraviolet Endret 11. juli 2008 av Sub-Lock Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå