Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter

haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Leter etter navnet på en film.

Filmen er mellom 1980 og 1990.

Handler om at døde folk får masse strøm i seg så våkner de til live. Men etterhvert så blir huden ødelagt. Slutter med at to personer går mot et veldig sterkt lys.

Hmm, ikke mye å gå på... Men noen som har en ide hvilken film dette er ?

Minner meg litt på Dead Heat. De blir vekket til live fra noe strøm greier. Og den slutter at de to kameratene går inn i et lys, og de er "levende døde". Men dette er en komedie film.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Hey,

leter etter en film. Jeg så den på Showtime for rundt 2 uker siden ca.

Det handlet om at en familie som skulle få barnepasser, og barnepasseren hadde et svensk navn tror jeg ganske så sikkert. Så hun var vel svensk. Hun hadde sikkert no mystisk fortid elns, siden hun hadde rømt tror jeg.

Håper det er greit nok forklart, fikk ikke sett så mye av filmen :)

Raste

Lenke til kommentar
Leter etter navnet på en film.

Filmen er mellom 1980 og 1990.

Handler om at døde folk får masse strøm i seg så våkner de til live. Men etterhvert så blir huden ødelagt. Slutter med at to personer går mot et veldig sterkt lys.

Hmm, ikke mye å gå på... Men noen som har en ide hvilken film dette er ?

Minner meg litt på Dead Heat. De blir vekket til live fra noe strøm greier. Og den slutter at de to kameratene går inn i et lys, og de er "levende døde". Men dette er en komedie film.

Det var den, flott. Takker :thumbup:

Lenke til kommentar

Så en film på TVn for ei god stund sia som jeg. Handla om et amerikansk-fotballag på college nivå mener jeg å huske. Var masse bråk om rasisme innad i laget (ikke Friday Night Lights).

Noen som har sett denne og veit hva den heter? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

hehe. Blandet filmene Remember the Titans og filmen Facing rhe Giants.

Begge handler om det samme :p

Lenke til kommentar
Hey,

Det handlet om at en familie som skulle få barnepasser, og barnepasseren hadde et svensk navn tror jeg ganske så sikkert. Så hun var vel svensk. Hun hadde sikkert no mystisk fortid elns, siden hun hadde rømt tror jeg.

Raste

Ingen som vet?

Lenke til kommentar

Hei hei :D jeg lurer på navne til en serie som gikk på discovery chanell for en stund tilbake.Serien handla om overnaturlige ting samtidig som at det var litt humor i serien....de hadde også nedtelling i programme :p Litt tynt men håper noen vet svaret xD

Lenke til kommentar
Hey,

Raste

Ingen som vet?

The Hand That Rocks the Cradle (1992)

Eller: Single White Female (1992) (selvom den ikke handler om barnevakt)

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Hei hei :D jeg lurer på navne til en serie som gikk på discovery chanell for en stund tilbake.Serien handla om overnaturlige ting samtidig som at det var litt humor i serien....de hadde også nedtelling i programme :p Litt tynt men håper noen vet svaret xD

Noen som vet :p? tror serien gikk på lørdager klokka 13:00 vis ikke jeg husker feil xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...