Manx Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Får ikke alt du nevner til å gå opp men det kan være Flatliners kanskje... Lenke til kommentar
nilshv Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Får ikke alt du nevner til å gå opp men det kan være Flatliners kanskje... Nei er nok ikke den Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Leter etter navnet på en film.Filmen er mellom 1980 og 1990. Handler om at døde folk får masse strøm i seg så våkner de til live. Men etterhvert så blir huden ødelagt. Slutter med at to personer går mot et veldig sterkt lys. Hmm, ikke mye å gå på... Men noen som har en ide hvilken film dette er ? Minner meg litt på Dead Heat. De blir vekket til live fra noe strøm greier. Og den slutter at de to kameratene går inn i et lys, og de er "levende døde". Men dette er en komedie film. Endret 2. juli 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Hey, leter etter en film. Jeg så den på Showtime for rundt 2 uker siden ca. Det handlet om at en familie som skulle få barnepasser, og barnepasseren hadde et svensk navn tror jeg ganske så sikkert. Så hun var vel svensk. Hun hadde sikkert no mystisk fortid elns, siden hun hadde rømt tror jeg. Håper det er greit nok forklart, fikk ikke sett så mye av filmen Raste Lenke til kommentar
nilshv Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Leter etter navnet på en film.Filmen er mellom 1980 og 1990. Handler om at døde folk får masse strøm i seg så våkner de til live. Men etterhvert så blir huden ødelagt. Slutter med at to personer går mot et veldig sterkt lys. Hmm, ikke mye å gå på... Men noen som har en ide hvilken film dette er ? Minner meg litt på Dead Heat. De blir vekket til live fra noe strøm greier. Og den slutter at de to kameratene går inn i et lys, og de er "levende døde". Men dette er en komedie film. Det var den, flott. Takker Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Leter etter en film som jeg tror kom mellom 2005-2007ettersom jeg husker fra trailern var det en journalist som oppdaget en stor sak er desverre det eneste jeg husker :/ er vel litt for dårlig info Vet ikke om du fikk svar men Zodiac kanskje? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Så en film på TVn for ei god stund sia som jeg. Handla om et amerikansk-fotballag på college nivå mener jeg å huske. Var masse bråk om rasisme innad i laget (ikke Friday Night Lights). Noen som har sett denne og veit hva den heter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Remember the Giants? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Remember the Titans var det ja Takk til begge to Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 hehe. Blandet filmene Remember the Titans og filmen Facing rhe Giants. Begge handler om det samme Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hey, leter etter en film. Jeg så den på Showtime for rundt 2 uker siden ca. Det handlet om at en familie som skulle få barnepasser, og barnepasseren hadde et svensk navn tror jeg ganske så sikkert. Så hun var vel svensk. Hun hadde sikkert no mystisk fortid elns, siden hun hadde rømt tror jeg. Håper det er greit nok forklart, fikk ikke sett så mye av filmen Raste Ingen som vet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 The hand that rocks the cradle? Eneste jeg kommer på ivertfall- Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Nei, var ikke den. Hun hadde svensk navn. Noe med A. Lenke til kommentar
Foll Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hei hei jeg lurer på navne til en serie som gikk på discovery chanell for en stund tilbake.Serien handla om overnaturlige ting samtidig som at det var litt humor i serien....de hadde også nedtelling i programme Litt tynt men håper noen vet svaret xD Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Hey, leter etter en film. Jeg så den på Showtime for rundt 2 uker siden ca. Det handlet om at en familie som skulle få barnepasser, og barnepasseren hadde et svensk navn tror jeg ganske så sikkert. Så hun var vel svensk. Hun hadde sikkert no mystisk fortid elns, siden hun hadde rømt tror jeg. Håper det er greit nok forklart, fikk ikke sett så mye av filmen Raste Ingen som vet? The Hand That Rocks the Cradle (1992) Eller: Single White Female (1992) (selvom den ikke handler om barnevakt) Endret 4. juli 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Nope. Ingen av de Hovedpersonen som var barnepasser, var blond og antagelig svensk. Tror hun drømte også noe om faren til jenta hun passet. Lenke til kommentar
Foll Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hei hei jeg lurer på navne til en serie som gikk på discovery chanell for en stund tilbake.Serien handla om overnaturlige ting samtidig som at det var litt humor i serien....de hadde også nedtelling i programme Litt tynt men håper noen vet svaret xD Noen som vet ? tror serien gikk på lørdager klokka 13:00 vis ikke jeg husker feil xD Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Det spørsmålet hører vel mer hjemme her Endret 4. juli 2008 av MrBrown Lenke til kommentar
Foll Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Det spørsmålet hører vel mer hjemme her Trudde man kunne spørre om filmer OG serier jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå