L4r5 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg så engang en film for lenge siden, som jeg kunne tenkt å sett igjen. Den handlet om amerikanske soldater i Vietnam, og de tar en jente i fangenskap som sexslave. Men en av soldatene står imot, og nekter å voldta henne. Hvis jeg husker riktig, så redder han henne til slutt. Grei nok beskrivelse til at noen kan tenke på riktig film? Casualties of war med Michael J Fox er nok den du tenker på. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Er på leting etter en ganske ny dommedagsfilm/katastrofefilm, jeg har kun sett traileren. Jeg husker at det er en ung lærer som har en av de store rollene i filmen, og at noe er galt med naturen eller noe i den dur. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Er på leting etter en ganske ny dommedagsfilm/katastrofefilm, jeg har kun sett traileren. Jeg husker at det er en ung lærer som har en av de store rollene i filmen, og at noe er galt med naturen eller noe i den dur. Hørest mer ut som The Core Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Er ingen av de to. Trailerhandlingen inneholder en småby i USA. Hovedpersonen er naturfagslærer tror jeg. Edit: Var The Happening, så trailer på tv nå. Nyere film enn jeg trodde. Endret 7. juni 2008 av Torinogut Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Okei, denne har jeg lett lenge etter, men klarer ikke å finne den. Hvor kan jeg finne en video snutt av seieren til Thor på champs elysees i 2006? Har ransaka youtube, uten hell. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Film eg såg litt av for nokre år sidan. Det var på ein fest så eg hugsar berre nokre augneblink av han. Det var ei jente eller noko som reiste rundt og drap vennane sine, for å ta ein kroppsdel frå dei eller noko. Deretter lagde ho sin eigen "frankenstein" av desse kroppsdelane. Handlinga var lagt til notida. På slutten ligg ho i fanget til denne tingen, og då byrjar tingen å kjærteikne ho på kinnet. Heile filmen verka utruleg absurd, difor er eg ute etter å sjå han igjen, for å sjekke om han verkeleg var heilt sjuk Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hva heter en Tysk matrix lignende film? Jeg mener å ha hørt at nesten samtidig med Matix, så kom også Tyskerene med en lignende film, noen som vet hva denne heter? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Kan det være The Thirteenth Floor (1999)? Den mangler volden, men når jeg så den, syns jeg svært mye av tematikken var likt som i "The Matrix". Filmen er engelskspråklig, men delvis tyskprodusert. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Kan det være The Thirteenth Floor (1999)? Den mangler volden, men når jeg så den, syns jeg svært mye av tematikken var likt som i "The Matrix". Filmen er engelskspråklig, men delvis tyskprodusert. Hmm, den har jeg sett. Tror på en ubeskrivelig måte at det ikke er den... Lenke til kommentar
ExEsLayer Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Trenger hjelp til å finne en film jeg så på canal+ for en stund siden. Handler om et bank ran, der de kler alle inni banken i hvite drakter og alle ser helt like ut. Så når alle gislene slippes ut samtidig er ranerene der med de, men ingen kan se forskjell på de. Men det er en som har gjemt seg inni banken og går ut igjen etter et par dager eller noe. Drit kul film som jeg vil se igjen Anyone? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 The Inside Man. Ord del ing liker du også ser jeg Lenke til kommentar
ExEsLayer Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 The Inside Man. Ord del ing liker du også ser jeg Ah, det var den ja Takker! Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Egentlig heter den vel bare Inside Man, Danielzu. (ikke like lett å finne på IMDb med "The" foran) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Does that really matter? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Siden man ikke finner denne filmen på IMDb om man søker på the inside man, så ja. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Hva heter en Tysk matrix lignende film?Jeg mener å ha hørt at nesten samtidig med Matix, så kom også Tyskerene med en lignende film, noen som vet hva denne heter? Jeg kjenner ikke til noen tysk film som kom ut på like med matrix, men disse er tyske og har lignedne handling. Welt am Draht (1973) (TV) Solyaris (1972) Disse er ikke tyske: Avalon (2001) (Japansk) 12:01 Natural City (2003) Endret 17. juni 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 -Hørte om denne filmen et par år siden,den skla visst handle noe om et dataspill eller noe som de finner i Atlantis eller noe i den duren, er det noen som vet hvilken film jeg prater om ,så plz hjelp Takk, og med det samme så lurer jeg på om det finnes noen gode filmer anående atlantis setter pris på hjelp! Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Det eneste jeg kommer på er en episode av Stargate Atlantis hvor de spiller noe de tror er et strategi spill. The Game S03E15 Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Det eneste jeg kommer på er en episode av Stargate Atlantis hvor de spiller noe de tror er et strategi spill.The Game S03E15 takk, det var denne jeg lette etter ser det utsom,takker :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå